Moeilijke keuze!
quote:echt super irritant, soms is er niets op tv en soms teveel interessante dingen. Echt klote is dat
Op zondag 12 januari 2003 23:21 schreef SunChaser het volgende:
Oei, ja, die wil ik ook zien.
quote:Maar vind je het ethisch verantwoord ?
Op maandag 13 januari 2003 00:05 schreef SunChaser het volgende:
Schokkend? Ik vond het mooi, die meiden gaan om met het leven zoals ik vaker zou willen doen.
quote:Dat ze a: zijn geboren en b: een leven voor zich hebben?
Op maandag 13 januari 2003 00:08 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Maar vind je het ethisch verantwoord ?
Ja, dat vind ik wel. Leg jij eens uit waarom het niet zo is.
quote:Deze arts wist dat het ethisch onverantwoord was om deze tweeling op de wereld te zetten...
Op zondag 12 januari 2003 23:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
Een hele mooie docu, maar wel schokkend, ethisch is het van een arts die de echo ziet niet verantwoordt om zo'n tweeling op aarde te zetten...
quote:Heb het begin gemist. Waarom deed hij het en waarom ben JIJ het met hem eens?
Op maandag 13 januari 2003 00:17 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Deze arts wist dat het ethisch onverantwoord was om deze tweeling op de wereld te zetten...
Voor wie het gemist heeft, dit zijn ze:
quote:Ik heb het begin ook niet gezien, maar toen ik die 2 zo zag dacht ik steeds dat het ethisch onverantwoord is en de desbetreffende arts wist dat het niet kon maar (waarschijnlijk) uit nieuwsgierigheid heeft hij de beslissing genomen om deze tweeling op aarde te zetten en dat is gewoon schandalig...
Op maandag 13 januari 2003 00:19 schreef SunChaser het volgende:[..]
Heb het begin gemist. Waarom deed hij het en waarom ben JIJ het met hem eens?
Voor wie het gemist heeft, dit zijn ze:[afbeelding]
http://phreeque.tripod.com/hensel_sisters.html
quote:Ok, je hebt gelijk, ze hebben een waardevol leven...
Op maandag 13 januari 2003 00:27 schreef SunChaser het volgende:
Ze hebben een waardevol leven en dat is ethisch genoeg voor mij.
quote:jazeker
Op maandag 13 januari 2003 00:27 schreef SunChaser het volgende:
Ze hebben een waardevol leven en dat is ethisch genoeg voor mij.
ze worden nagestaard. kunnen niet doen wat leeftijdgenootjes ook doen.
nooit eens lekker alleen zijn, altijd rekening houden met de ander.
en hoe zit dat later met de liefde? zouden ze een vriendje kunnen krijgen? en van wie is het vriendje dan? en kinderen? als ze kids zouden krijgen van wie is het ? van de een of van de ander?
Die ouders doen het trouwens heel erg goed.
quote:Hmmm ik denk hier dat mensen over deze meisjes oordelen terwijl ze de docu niet eens gezien hebben.
Op maandag 13 januari 2003 00:54 schreef nikky het volgende:[..]
jazeker
ze worden nagestaard. kunnen niet doen wat leeftijdgenootjes ook doen.
nooit eens lekker alleen zijn, altijd rekening houden met de ander.en hoe zit dat later met de liefde? zouden ze een vriendje kunnen krijgen? en van wie is het vriendje dan? en kinderen? als ze kids zouden krijgen van wie is het ? van de een of van de ander?
Ok, ze kunnen nooit alleen zijn, maar ze groeien vanaf dag 1 met elkaar op, dan raak je daar volgens mij aan gewend en weet je niet beter.
Verder wordt je natuurlijk nagekeken, maar ja. Ik heb flaporen en heb daar ook wel de nodige opmerkingen over gehad. Ze lijken goed opgenomen te zijn in de klas, doen emt alles mee. Vooral in gym zijn ze goed, ze beoefenden dan ook iets van 4 sporten.
Verder zijn er in het verleden ook siamese 2lingen geweest die getrouwd zijn en ik meende dat er een orientaalse 2ling was die enorm veel kinderen hadden gekweekd:)
Daarnaast zijn er ook genoeg mensen die vanaf hun geboorte zwaar gehandicapt zowel geestelijk als lichamelijk en hun kansen op trouwen en kinderen zijn ook behoorlijk laag.
Ik moest de hele tijd denken aan dat computerspel Crash Bandicoot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |