Herben vertelde Zalm dat ie wel coalitiesteun wilde verlenen met de LPF wanneer de VVD en het CDA nog een paar zetels nodig hadden.
Vind ik een uitstekend idee trouwens, ik zit niet zo te wachten op een links kabinet.
Maar misschien wilde je het letterlijk weten, dan heb ik gefaald.
Ciao
Zolang het strategisch accoord maar uitgevoerd werd vond Herben alles goed
Ik hoop dat iedereen nu gewaarschuwd is en alle praatjes van de lijsttrekkers met kilo's zout neemt.
Denk zelf!
Leve de republiek!
Herben zei tegen Zalm: wij willen een minderheids kabinet best gedogen hoor -
Zalm: hmz
Herben: als het strategisch akkoord maar wordt uitgevoerd, daar gaat het ons om
Zalm: hmz hmz
Herben: dus wij zullen zo'n kabinet dan echt gedogen hoor
Zalm: hmz hmz - ik zit met die gekozen burgemeesters - dat ligt nog wat moeilijk bij de achterban.
En nog wat gepruttel. Herben bood zich dus aan bij Zalm die daar niet echt happig op reageerde.
quote:Hij wil dus een CDA/VVD-kabinet gedogen...
Op vrijdag 10 januari 2003 10:21 schreef Kozzmic het volgende:
Als je Realplayer hebt kan je het op deze pagina bekijken.
Herben: "als het Strategisch Accoord wordt uitgevoerd ben ik al zeer gelukkig"
Zalm: "het heeft voor jullie ook voordelen"
quote:noem het zo je wilt... stelletje nichten
Op vrijdag 10 januari 2003 10:28 schreef Sakura het volgende:
Dit is geen achterkamertjes politiek, maar vet anaal nemen, stront roeren, bruine arm halen.
en als cda/vvd net geen meerderheid halen dan hoop ik wel dat ze kiezen voor de lpf gedoogsteun want de afstraffing van de PvdA mag niet zomaar vergeten worden
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 10:20 schreef Shyte het volgende:
Het mooiste voorbeeld van kiezersbedrog, lijkt me..Ik hoop dat iedereen nu gewaarschuwd is en alle praatjes van de lijsttrekkers met kilo's zout neemt.
Denk zelf!
Leve de republiek!
Want???
Als ze zo een meerderheid krijgen is het toch geen kiezersbedorg, dan is er nog steeds een meerderheid van de bevolking die daarop gestemd heeft
quote:Herben heeft er een handje van om dingen later terug te draaien. Als je het beluistert dan hoor je dat het geen grapje is. Ik vind het ook niet zo erg hoor - volgens mij praat iedereen wel een beetje met elkaar. Maar wel erg dom om het te doen met een microfoon in de buurt.
Op vrijdag 10 januari 2003 10:40 schreef planethugo het volgende:
ik weet niet of iemand van jullie Nederland kiest gezien heeft die avond waar herben zat. Hij zei dat het een grapje was omdat Herben en Zalm zo praatte toen men mekaar voor de eerste keer ontmoette, toen zei Zalm dat hij de LPF en CDA wou gedogen. Was dus een beetje sarcastisch bedoelt imo.en als cda/vvd net geen meerderheid halen dan hoop ik wel dat ze kiezen voor de lpf gedoogsteun want de afstraffing van de PvdA mag niet zomaar vergeten worden
quote:Naïeveling. Tuurlijk was dat geen grapje, maar Herben probeerde te redden wat er te redden viel. Toch heeft hij niet echt zijn gezicht kunnen redden.
Op vrijdag 10 januari 2003 10:40 schreef planethugo het volgende:
ik weet niet of iemand van jullie Nederland kiest gezien heeft die avond waar herben zat. Hij zei dat het een grapje was omdat Herben en Zalm zo praatte toen men mekaar voor de eerste keer ontmoette, toen zei Zalm dat hij de LPF en CDA wou gedogen. Was dus een beetje sarcastisch bedoelt imo.
quote:ochja niemand heeft Herben blijkbaar bij NL kiest gezien....
Op vrijdag 10 januari 2003 10:48 schreef SlaadjeBla het volgende:[..]
Naïeveling. Tuurlijk was dat geen grapje, maar Herben probeerde te redden wat er te redden viel. Toch heeft hij niet echt zijn gezicht kunnen redden.
ik ga er verder ook niet over in de discussie meer, heeft toch geen zin
quote:Jawel, wel gezien, maar ik heb nog nooit iemand zo met zijn bek vol tanden zien staan. Daarom deed hij er ook maar lacherig om. Het was maar een grapje. Ja, dolle pret, alleen jammer dat Zalm daar anders over dacht.
Op vrijdag 10 januari 2003 10:50 schreef planethugo het volgende:[..]
ochja niemand heeft Herben blijkbaar bij NL kiest gezien....
ik ga er verder ook niet over in de discussie meer, heeft toch geen zin
Vorig jaar zouden ze na de uitzendingen niets meer op tv laten zien...
maar toch ff laten zien dat rosenmuller pim "ontmaskerde"
En nu weer ff herben en zalm als leugenaars "ontmaskeren"
En zou er nu ook weer iets van het pvda aan het daglicht komen wat ze zouden willen verzwijgen zoals bij oudkerk?
quote:Lul toch niet zo dom man - denk je nou echt dat dit niet was uitgezonden als Bos en Marijnissen zoiets aan het befluisteren waren???? RTL4 was juist steeds erg populair bij de LPF-achterban maar dat is nu ook al linkse media. Het kan verkeren
Op vrijdag 10 januari 2003 10:59 schreef daburnd88 het volgende:
Ach ja linkse media he...Vorig jaar zouden ze na de uitzendingen niets meer op tv laten zien...
maar toch ff laten zien dat rosenmuller pim "ontmaskerde"En nu weer ff herben en zalm als leugenaars "ontmaskeren"
En zou er nu ook weer iets van het pvda aan het daglicht komen wat ze zouden willen verzwijgen zoals bij oudkerk?
quote:Klinkt als de taal van een slechte verliezer...
Op vrijdag 10 januari 2003 11:02 schreef robbieRdam het volgende:
als er pvda nieuws is opent het nos journaal daarmee. mocht er vvd nieuws zijn wordt het achterin weggestopt en er een linkse draai aan gegeven.
Als nederland meer naar links wil, dan moeten de media daar toch wel de oorzaak van zijn. Ooit gedacht aan de mogelijkheid dat dit de wil van het volk is?
[Dit bericht is gewijzigd door SlaadjeBla op 10-01-2003 11:05]
quote:Rtl4? Nou ik ken toch geen mede lpf-ers waar hun populair bij zijn. Hier onder in nederland is het echt alleen rtl5 en sbs6
Op vrijdag 10 januari 2003 11:01 schreef SCH het volgende:[..]
Lul toch niet zo dom man - denk je nou echt dat dit niet was uitgezonden als Bos en Marijnissen zoiets aan het befluisteren waren???? RTL4 was juist steeds erg populair bij de LPF-achterban maar dat is nu ook al linkse media. Het kan verkeren
quote:Verstandige mensen daar he. Job Frieszo for President
Op vrijdag 10 januari 2003 11:02 schreef robbieRdam het volgende:
als er pvda nieuws is opent het nos journaal daarmee. mocht er vvd nieuws zijn wordt het achterin weggestopt en er een linkse draai aan gegeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |