PS.Zo goed? LL
[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 04-12-2000 11:16]
Vuilnisman, mag deze zak ook nog even mee?
quote:Jaloers?
Op 04 december 2000 10:22 schreef X-Ray het volgende:
Tssk, langharige computer kneus! Een beetje onzin closen! Ik mag lijen dat ie als maagd sterft (de keren dat ie zn pc in een port heeft genomen tellen natuurlijk niet)
quote:zeg dit eens in LA triest manneke!!
Op 04 december 2000 10:22 schreef X-Ray het volgende:
Tssk, langharige computer kneus! Een beetje onzin closen! Ik mag lijen dat ie als maagd sterft (de keren dat ie zn pc in een port heeft genomen tellen natuurlijk niet)
Chill jongens, chill. Ik mag toch best even kankeren omdat Onzin gesloten is! En laat dit topic anders met rust. Des te sneller zakt ie weg.
PS. Wat doen jullie eigenlijk hier? Jullie zaten op GoT altijd te zeuren dat het hier zo verschrikkelijk bout was! Wat doen jullie hier dan?
quote:Ik heb nooit zitten zeuren dat het hier niks was, ik kwam hier alleen nooit. En als jij zo triest bent om iemand af te gaan zeiken op dit forum is wel erg triest. En mocht je het nog niet weten: Fok! en t.net zijn goede vriendjes van elkaar dus wat mij betreft mag je ban krijgen voor zowel Fok! als GoT.
Op 04 december 2000 11:14 schreef X-Ray het volgende:
Zozo, wat een reacties allemaal!
Ik wist niet dat jullie kwaad werden!Chill jongens, chill. Ik mag toch best even kankeren omdat Onzin gesloten is! En laat dit topic anders met rust. Des te sneller zakt ie weg.
PS. Wat doen jullie eigenlijk hier? Jullie zaten op GoT altijd te zeuren dat het hier zo verschrikkelijk bout was! Wat doen jullie hier dan?
Ga maar naar scholieren.com
Dit is X-Ray op een (door zichzelf ge-edite foto)
Hij is blijkbaar erg trots dat hij photoshop nog niet helemaal onder de knie heeft en vind het erg stoer om dit soort foto's op z'n site te zetten.
Be aware people! X-Ray gaat met zijn coolheid dit hele forum over nemen !
quote:zeur toch niet zo, oliebol!
Op 04 december 2000 10:32 schreef micha het volgende:
Als je wil flamen meneer X. doe je dat maar ergens anders. NIET HIER!
Verder zal ik maar nooooooiiit meer slecht photoshoppen en domme site's maken, domme topics openen en zal alleen nog maar serieus converseren. Dan gaat tenminste niemand huilen.
Wat mij betreft mag dit ruk topic dicht!
PS. Obi, jij claimt altijd zo'n hekel aan FOk te hebben in GoT! Wat doe je hier dan? Dag!
quote:"save picture as"
Op 04 december 2000 11:19 schreef Obi het volgende:
http://www.geocities.com/kadoendra/xrayisstoer.jpg[/img]
Dank u!
quote:Om die uitspraak is ooit iemand geband
Op maandag 08 oktober 2001 00:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
hier is ook weer vergeten te roepenOmhoog met die klootzak
quote:wrom
Op maandag 08 oktober 2001 00:15 schreef yvonne het volgende:[..]
Om die uitspraak is ooit iemand geband
quote:Omdat mensen van die leeftijd niet mogen schelden
Op maandag 08 oktober 2001 00:15 schreef jerney het volgende:[..]