wie is het hier mee eens???
quote:Hij is toch ook een brabants varken
Op donderdag 9 januari 2003 10:38 schreef puffin het volgende:
Net effe die checklijst bekeken maar dit kan je toch niet eens een beetje serieus gaan nemen, wat een kneuzenkermis. Jop uit de bus, kom op zeg, een gemiddeld brabants varken is slimmer!
quote:Ik dacht toendertijd al, wat zie ik toch aan hem...
Op donderdag 9 januari 2003 10:39 schreef HansvanOchten het volgende:[..]
Hij is toch ook een brabants varken
Kijk bijvoorbeeld eens naar de Flora toen, waar destijds een aantal mensen zijn overleden vanwege de Legionella bacterie... Als er een minister is die verantwoordelijk is voor alle regeltjes etc. omtrent evenementen enzo, dan kan ik me daar wel in vinden... Ook evenementen als Carnaval, Elf Steden Tocht en grote sport evenementen als EK en zulk soort dingen...
Zo'n ministerspost slaat helemaal nergens op en kost alleen meer geld dan het opbrengt.
quote:Dat is te kleinschalig. Evenementen komen en gaan en daar hoeft geen aparate post voor.
Als er een minister is die verantwoordelijk is voor alle regeltjes etc. omtrent evenementen enzo, dan kan ik me daar wel in vinden... Ook evenementen als Carnaval, Elf Steden Tocht en grote sport evenementen als EK en zulk soort dingen...
[Dit bericht is gewijzigd door ChrisJX op 09-01-2003 10:43]
Hierop verder gaan aub
quote:Helemaal mee eens
Op donderdag 9 januari 2003 10:34 schreef Brutus2k het volgende:
ik vind het maar onzin, een minister voor feest lekkere bullshit
Meestal blijken vooral AOW,WAO veel hekelpunten te zijn binnen de regering. Ook Pensioenrekeningen en hypotheek rente worden ingezet.
Nu als 19-Jarige is het best aardig dat ze daar allemaal dingen mee doen, maar ik ga nog lkang geen huis kopen,zit niet in de WAO en me pensioen is nog erg ver weg. En tegen die tijd dat het allemaal wel zo is is het toch al weer veranderd.
Daarom zou eens iemand moeten kijken naar de wil van de jeugd, wat speelt daar nu? Wat is interessant,hekelpunten, ideeen e.d.
quote:en zo is dat, er wordt veel te weinig aandacht besteed aan wat de mensen tussen de 16 en 25 precies willen, terwijl dit toch wel een heel erg grote groep in nederland is. Deze mensen vallen eignelijk net overal nog buiten, daarom lijkt het mij absoluut niet zo slecht dat er een minister komt die zich hier specifiek meebezig houdt.
Op donderdag 9 januari 2003 10:53 schreef HansvanOchten het volgende:
Zoals ik zal zei: Minister van Jeugd of iets dergelijks (of staatssecretaris)lijkt mij een goed plan. Ze zeggen toch altijd dat de jeugs de toekomst heeft?! In de Politiek draait het nu dan om veiligheid,gezondheids zorg.Meestal blijken vooral AOW,WAO veel hekelpunten te zijn binnen de regering. Ook Pensioenrekeningen en hypotheek rente worden ingezet.
Nu als 19-Jarige is het best aardig dat ze daar allemaal dingen mee doen, maar ik ga nog lkang geen huis kopen,zit niet in de WAO en me pensioen is nog erg ver weg. En tegen die tijd dat het allemaal wel zo is is het toch al weer veranderd.
Daarom zou eens iemand moeten kijken naar de wil van de jeugd, wat speelt daar nu? Wat is interessant,hekelpunten, ideeen e.d.
quote:En dat is precies waar de PvdT op inspeelt... En op zich heb ik er geen problemen mee, als er wat meer zou worden gelachen in de kamer...
Op donderdag 9 januari 2003 10:58 schreef GWD het volgende:[..]
en zo is dat, er wordt veel te weinig aandacht besteed aan wat de mensen tussen de 16 en 25 precies willen, terwijl dit toch wel een heel erg grote groep in nederland is. Deze mensen vallen eignelijk net overal nog buiten, daarom lijkt het mij absoluut niet zo slecht dat er een minister komt die zich hier specifiek meebezig houdt.
2e kamer, 23 januari:
*Discussie Balkenende en Bos*
Vlemmix: "Voorzitter, mag ik even iets inbrengen? Ik vind dat er meer gelachen moet worden"
Alleen ik twijfel of ze wel in staat zijn om het uit te voeren?
Maargoed ik ga ws. op mental theo stemmen...
want in de rest van de politieke kermis heb ik helemaal geen vertrouwen... ik bedoel hoe seriuus kan je iemand nemen die rechtstreeks uit de nieuwe harry pothoofd film is gestapt? hij kon het zooitje de vorige keer ook al niet bij mekaar houden!
quote:Hehe, ook Kozzmic word er gek van, slecht id dus
Geplaatst door Kozzmic (Moderator) op zondag 12 januari 2003 22:44
Ik wordt een beetje gestoord van die Partij van de Toekomst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |