abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7793341
Ik zat nou es te denken aan die PvdT, een minister van feest zou nog helemaal neit zo'n slecht plan zijn. Nu wordt er namelijk amper tijd aan besteed terwijl als het allemaal wat beter geregeld zou zijn het uitgaan een stuk prettiger zou kunnen verlopen. Zeker als er fulltime iemand mee bezig is om het organiseren van feesten en het controleren en verbeteren en bijstellen van het uitgaansleven, dat zou opzich toch helemaal niet slecht zijn.

wie is het hier mee eens???

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_7793372
ik vind het maar onzin, een minister voor feest lekkere bullshit
pi_7793389
Minister van Feest, zou ik mijn ogen geen feesten organiseren(dat laten we wel aan Id&t over ) maar meer met de jeugd bezighouden, wat die wil en wat daar speelt.
Built for Speed
  donderdag 9 januari 2003 @ 10:37:08 #4
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_7793405
Wat denk je dat een extra ministerpost (plus het achterliggende ministerie!!!) kost per jaar? Ik heb toch liever dat onze centen naar de gezondheidszorg, de veiligheid, het onderwijs of de werkgelegenheid gaan
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  donderdag 9 januari 2003 @ 10:38:30 #5
5290 puffin
Fratercula arctica
pi_7793419
Net effe die checklijst bekeken maar dit kan je toch niet eens een beetje serieus gaan nemen, wat een kneuzenkermis. Jop uit de bus, kom op zeg, een gemiddeld brabants varken is slimmer!
Vroeger............ Toen je nog een uur moest zwemmen voor een emmer water...
pi_7793430
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 10:38 schreef puffin het volgende:
Net effe die checklijst bekeken maar dit kan je toch niet eens een beetje serieus gaan nemen, wat een kneuzenkermis. Jop uit de bus, kom op zeg, een gemiddeld brabants varken is slimmer!
Hij is toch ook een brabants varken
Built for Speed
  donderdag 9 januari 2003 @ 10:40:18 #7
5290 puffin
Fratercula arctica
pi_7793442
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 10:39 schreef HansvanOchten het volgende:

[..]

Hij is toch ook een brabants varken

Ik dacht toendertijd al, wat zie ik toch aan hem...
Vroeger............ Toen je nog een uur moest zwemmen voor een emmer water...
pi_7793454
Van feest niet, van de jeugd(zaken) zou wel een goed idee zijn
pi_7793458
Ik vind de titel een beetje appart... maar als je Minister van Evenementen ofzo maakt... dan kan ik me er wel wat bij voorstellen...

Kijk bijvoorbeeld eens naar de Flora toen, waar destijds een aantal mensen zijn overleden vanwege de Legionella bacterie... Als er een minister is die verantwoordelijk is voor alle regeltjes etc. omtrent evenementen enzo, dan kan ik me daar wel in vinden... Ook evenementen als Carnaval, Elf Steden Tocht en grote sport evenementen als EK en zulk soort dingen...

pi_7793473
Minister van Feest???? Laat me niet lachen!!!
Als je uitgaan wil regelen doe je dat maar onder het kopje veiligheid.

Zo'n ministerspost slaat helemaal nergens op en kost alleen meer geld dan het opbrengt.

quote:
Als er een minister is die verantwoordelijk is voor alle regeltjes etc. omtrent evenementen enzo, dan kan ik me daar wel in vinden... Ook evenementen als Carnaval, Elf Steden Tocht en grote sport evenementen als EK en zulk soort dingen...
Dat is te kleinschalig. Evenementen komen en gaan en daar hoeft geen aparate post voor.

[Dit bericht is gewijzigd door ChrisJX op 09-01-2003 10:43]

pi_7793484
Ik vind het totale onzin wat die Johan Vlemmix doet. Ik die 2e kamer moeten mensen zitten die daar verstand van hebben niet zo'n figuur als Johan Vlemmix
  donderdag 9 januari 2003 @ 10:45:55 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_7793505
Mag verder in Politiek.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_7793516
goed dit gaat dus weer neit goed, wat ik heir dus probeeer duidelijk te maken, ik heb het over het principe van een minister van feest, de kandidaten die er nu voor in anamerkingen zouden komen (mocht er zo'n possitie komen) zijn natuurlijk totaal ongeschikt om ook maar 1 beslissing voor dit land te nemen. Daarbij is minister van feest ook niet echt ene titel die je in een kabinet kan gebruiken maar idd oa minister van jeugdzaken ofzo. Het gaat dus om het principe en neit om hetgene zoals PvdT het nu in zijn hoofd heeft.

Hierop verder gaan aub

pi_7793614
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 10:34 schreef Brutus2k het volgende:
ik vind het maar onzin, een minister voor feest lekkere bullshit
Helemaal mee eens
pi_7793630
Zoals ik zal zei: Minister van Jeugd of iets dergelijks (of staatssecretaris)lijkt mij een goed plan. Ze zeggen toch altijd dat de jeugs de toekomst heeft?! In de Politiek draait het nu dan om veiligheid,gezondheids zorg.

Meestal blijken vooral AOW,WAO veel hekelpunten te zijn binnen de regering. Ook Pensioenrekeningen en hypotheek rente worden ingezet.

Nu als 19-Jarige is het best aardig dat ze daar allemaal dingen mee doen, maar ik ga nog lkang geen huis kopen,zit niet in de WAO en me pensioen is nog erg ver weg. En tegen die tijd dat het allemaal wel zo is is het toch al weer veranderd.

Daarom zou eens iemand moeten kijken naar de wil van de jeugd, wat speelt daar nu? Wat is interessant,hekelpunten, ideeen e.d.

Built for Speed
pi_7793686
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 10:53 schreef HansvanOchten het volgende:
Zoals ik zal zei: Minister van Jeugd of iets dergelijks (of staatssecretaris)lijkt mij een goed plan. Ze zeggen toch altijd dat de jeugs de toekomst heeft?! In de Politiek draait het nu dan om veiligheid,gezondheids zorg.

Meestal blijken vooral AOW,WAO veel hekelpunten te zijn binnen de regering. Ook Pensioenrekeningen en hypotheek rente worden ingezet.

Nu als 19-Jarige is het best aardig dat ze daar allemaal dingen mee doen, maar ik ga nog lkang geen huis kopen,zit niet in de WAO en me pensioen is nog erg ver weg. En tegen die tijd dat het allemaal wel zo is is het toch al weer veranderd.

Daarom zou eens iemand moeten kijken naar de wil van de jeugd, wat speelt daar nu? Wat is interessant,hekelpunten, ideeen e.d.

en zo is dat, er wordt veel te weinig aandacht besteed aan wat de mensen tussen de 16 en 25 precies willen, terwijl dit toch wel een heel erg grote groep in nederland is. Deze mensen vallen eignelijk net overal nog buiten, daarom lijkt het mij absoluut niet zo slecht dat er een minister komt die zich hier specifiek meebezig houdt.
pi_7803185
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 10:58 schreef GWD het volgende:

[..]

en zo is dat, er wordt veel te weinig aandacht besteed aan wat de mensen tussen de 16 en 25 precies willen, terwijl dit toch wel een heel erg grote groep in nederland is. Deze mensen vallen eignelijk net overal nog buiten, daarom lijkt het mij absoluut niet zo slecht dat er een minister komt die zich hier specifiek meebezig houdt.

En dat is precies waar de PvdT op inspeelt... En op zich heb ik er geen problemen mee, als er wat meer zou worden gelachen in de kamer...

2e kamer, 23 januari:
*Discussie Balkenende en Bos*
Vlemmix: "Voorzitter, mag ik even iets inbrengen? Ik vind dat er meer gelachen moet worden"

Life is one large McDonald's Restaurant
pi_7803598
Ik vind het een zielige vertoning maar ook dit is democratie.
salva cum reverentia
pi_7803638
Dit kun je toch niet serieus nemen?
Black out the windows, it's party time!
pi_7804491
Het zou wel grappig zijn als die mafkees in de kamer komt, die gozer is zó vrolijk,dat kan alleen maar leuker worden...
pi_7809735
Ik vind het een lul hij doet dit alleen maar om de koningin te kunnen zien
mijn 1e post in politiek
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zaterdag 11 januari 2003 @ 10:51:35 #22
8355 djjumbo
The one and Only :P
pi_7835736
ik vind het nog helemaal geen slecht plan!

Alleen ik twijfel of ze wel in staat zijn om het uit te voeren?

Maargoed ik ga ws. op mental theo stemmen...
want in de rest van de politieke kermis heb ik helemaal geen vertrouwen... ik bedoel hoe seriuus kan je iemand nemen die rechtstreeks uit de nieuwe harry pothoofd film is gestapt? hij kon het zooitje de vorige keer ook al niet bij mekaar houden!

pi_7847498
Vlemmix die heeft met zijn geld en die wil gewoon doen wat ie nog niet gedaan heeft. zo van... ach ik heb toch geld zat laat ik es een politiek partijtje op gaan richten
pi_7852561
Goed plan
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_7863718
quote:
Geplaatst door Kozzmic (Moderator) op zondag 12 januari 2003 22:44
Ik wordt een beetje gestoord van die Partij van de Toekomst.
Hehe, ook Kozzmic word er gek van, slecht id dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')