Zodra het gaat opklaren zie je ze weer:
Strepen, strepen en nog eens strepen.
Nu het vroeger donkerder wordt zijn onze chemtrails een beetje oranje/rood in de schemering.
Voor de laatste ontwikkelingen:
http://www.evolutiesprong.com/Diverse%20Info/Chemtrails/start.htm
Vies he ?
Ondertussen worden we gebombardeerd met ELF en HAARP-techniek.
Waarom zouden al die piloten dat zo maar klakkeloos doen.
Dadelijk denken ze nog dat de "overheid" oeoeoeoe het expres doet om de controle van de mensheid over te nemen.
Daar staat wel dat (militaire) vliegtuigen sporen achterlaten, maar waarom doen ze dat?
Dit staat op die site:
"Al jaren wordt in de USA de lucht bedorven. Vliegtuigen zijn dagelijks actief, vaak twee keer per dag, waardoor verontruste mensen daar al eens met verbazing de vraag hebben gesteld 'waar halen ze in godsnaam al die vliegtuigen vandaan?' en 'wat is het belang dat ze zoveel vliegtuigen er voor inzetten?' Wereldwijd worden de Chemtrails nu gebruikt."
Het is hartstikke moeilijk om stoffen in werkzame concentraties uit vliegtuigen op de grond te grond te krijgen. Als een overheid ons wil drogeren, dan stoppen ze die rotzooi wel in het drinkwater.
quote:Ssssssssssssssssssttttt verpest het topic nou niet
Op woensdag 8 januari 2003 19:03 schreef Flurry het volgende:
*zucht*Het is hartstikke moeilijk om stoffen in werkzame concentraties uit vliegtuigen op de grond te grond te krijgen. Als een overheid ons wil drogeren, dan stoppen ze die rotzooi wel in het drinkwater.
quote:Knul??
Op woensdag 8 januari 2003 19:09 schreef djof het volgende:
te veel conspiracy theory gekeken knul?
quote:Das het erge, M.alta schijnt een vrouw te zijn
Op woensdag 8 januari 2003 19:09 schreef djof het volgende:
te veel conspiracy theory gekeken knul?
quote:Mogen of kunnen vrouwen er dan geen controversiele ideeen op na houden?
Op woensdag 8 januari 2003 19:13 schreef Fliepke het volgende:[..]
Das het erge, M.alta schijnt een vrouw te zijn
quote:Knullig
Op woensdag 8 januari 2003 19:13 schreef BwennieBren het volgende:[..]
Knul??
quote:DUH..... als het opeen hoogte van 10 KM vriest dan krijg je altijd dat de condens strepen achter vliegtuigen zichtbaar worden...
Op woensdag 8 januari 2003 18:47 schreef M.ALTA het volgende:
Het is weer raak boven Nederland: chemtrails full time.Zodra het gaat opklaren zie je ze weer:
Strepen, strepen en nog eens strepen.
Nu het vroeger donkerder wordt zijn onze chemtrails een beetje oranje/rood in de schemering.
je weet ook niet van ophouden he.....
voor mij mag er een dik slot op
quote:En dat maak ik wel uit.
Op donderdag 9 januari 2003 00:12 schreef -CRASH- het volgende:
voor mij mag er een dik slot op
quote:het lijkt erop dat ie de mensen bang wil maken. De (condens)strepen zullen er altujd zijn zolang er vliegtuigen blijven vliegen..
Op donderdag 9 januari 2003 00:20 schreef MUUS het volgende:[..]
En dat maak ik wel uit.
Dat neemt niet weg dat de mogelijkheid er is dat er wél iets aan de hand is...
Als iemand ergens van overtuigd is, kan je toch ook gewoon reageren...
M.Alta; ik heb de strepen vaak genoeg gezien...., ik heb de "vliegtuigen " daarintegen nooit gehoord/ gezien.
Hoe komt dat? Zelfs als het bewolkt en donker is dan zie je vliegtuigen meestal nog in de lucht... lampen...
edit: " gewone" vliegtuigen zie ik hier namelijk wel dagelijks... maar vliegtuigen die in een patroon.... en dus níet op de gebruikelijke route vliegen ..die spot ik dus niet.
Hoe kan het dat ik die niet spot ?
Ik zou die rare conspiracytheorieen maar eens uit je hoofd zetten. Die site is gewoon geschreven door een stelletje psychoten. Ik weet wat voor dingen je dan kan gaan denken.
Veel succes met je chemtrails verder
quote:-edit iteejer-
Op woensdag 8 januari 2003 23:51 schreef MUUS het volgende:
Normaal en on-topic reageren of anders gewoon NIET reageren.
geen geflame hier; iedereen kan zijn eigen mening neerzetten maar dan niet beledigend.
[Dit bericht is gewijzigd door iteejer op 09-01-2003 01:03]
Het zou dus best kunnen dat er schadelijke stoffen in die condensstrepen zitten, maar ik geloof niet dat men daarmee moedwillig de bevolking vergiftigt.
quote:wat denk je lang
Op donderdag 9 januari 2003 00:20 schreef MUUS het volgende:[..]
En dat maak ik wel uit.
quote:Dan zijn auto's toch de ergste vervuilers... en daar zie ik hier geen topics over.
Op donderdag 9 januari 2003 00:48 schreef MaartenGrendel het volgende:
Vliegtuigen -> straalmotoren -> uitlaatgassen.Het zou dus best kunnen dat er schadelijke stoffen in die condensstrepen zitten, maar ik geloof niet dat men daarmee moedwillig de bevolking vergiftigt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |