abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 januari 2003 @ 14:55:04 #1
9981 Melluh
Eggcellent!
pi_7756525
Een jaar geleden schreeuwde alle rechts-minded mensen moord en brand toen enkele idioten Fortuyn gingen vergelijken met Hitler en andere dieptepunten uit de geschiedenis. Nu gebeurt het precies andersom, hypocriet?

Je kunt het met iemand oneens zijn zonder in dat kinderachtige gedoe te vervallen. Ik respecteer ieders (onderbouwde) mening, maar probeer dan ook zelf respectvol te reageren.

Jammer dat dit bericht nodig blijkt te zijn.

"Go ahead hate your neighbour, go ahead cheat a friend.[br]Do it in the name of heaven, you can justify it in the end" -Joan Baez[br]"Ah, but I was so much older then, I'm younger than that now" - Bob Dylan
pi_7756535
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 14:55 schreef Melluh het volgende:
Een jaar geleden schreeuwde alle rechts-minded mensen moord en brand toen enkele idioten Fortuyn gingen vergelijken met Hitler en andere dieptepunten uit de geschiedenis. Nu gebeurt het precies andersom, hypocriet?

Je kunt het met iemand oneens zijn zonder in dat kinderachtige gedoe te vervallen. Ik respecteer ieders (onderbouwde) mening, maar probeer dan ook zelf respectvol te reageren.

Jammer dat dit bericht nodig blijkt te zijn.

Maar Marijnissen is(was) toch fervent Moa-aanhanger..???
pi_7756542
De SP heeft heel lang de leer van Mao nageleefd, dus die vergelijking is een stuk reëler dan rechts met fascisme te vergelijken.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')