Wij trouwen op het fraaie Kaua'i!!!!
Met het reisverslag en de foto's vallen we jullie later nog wel een keertje lastig!
Met dank aan Danny, Yvonne en Cynix® die ons toestemming hebben gegeven voor deze bereisde spam-aktie!
quote:Gefeliciteerd!
Op dinsdag 31 december 2002 23:41 schreef Phoenixx het volgende:
Wij trouwen op het fraaie Kaua'i!!!!
Met het reisverslag en de foto's vallen we jullie later nog wel een keertje lastig!
we zijn niet zo blij met spam, maar we houden dit topic gewoon open voor het megareisverslag dat we nu verwachten
En gefeliciteerd!!!!!
quote:Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de foto's en het verslag.
Op maandag 20 januari 2003 16:43 schreef Lord Dreamer het volgende:
we zijn net terug , en nu al bezig met het scannen en selecteren van foto's dus het reis verslag komt er aan .. maar ik kan verklappen dat het een geweldige vakantie is geweest.
Op 2 januari togen wij naar Schiphol. Bij de incheckbalie vernamen wij dat we het eerste deel van de reis (Schiphol - Washingoton Dulles Airport) schuin achter elkaar mochten zitten... Maar de medewerkers van United Airlines waren zeer toegeeflijk (en het feit dat we samen reisden met een vaste klant van deze airline heeft ongetwijfeld ook geholpen!) en we werden ge-upgrade naar de economic-plus afdeling van het toestel. Bijna op Dulles aangekomen werd in het vliegtuig omgeroepen dat wij tweetjes in de VS zouden gaan trouwen en kregen we een fles champagne aangeboden... *bloos*
Aansluitende vlucht naar San Francisco - overnachting en op 3 januari vlogen we door naar Lihue (Kaua'i - Hawaii). Huurauto opgepikt en naar het hotel... het is een droom!
Zaterdag is het "slecht weer" - het waait enorm en het is "koud"; 20°C !!
Maar wel de ideale dag om de "spouting horn" te bezoeken: een blowhole niet ver van ons hotel.
Zondag is het prachtig weer en gaan we lekker liggen bakken... dat "fluorescerend wit" staat natuurlijk niet bij de trouwkleding!
En dan moeten we nog een trouwvergunning ophalen. We liggen helemaal flauw van de lach: die wordt afgegeven in een vismarkt!!!
Alsof het de gewoonste zaak van de wereld is, zweren we dat het door ons ingevulde formulier "the truth, the whole truth and nothing but the truth" is, terwijl twee meter naast ons een dame een schaaltje sushi bestelt.
7 januari 2003 - voor ons de grote dag. Bij "sunset" zullen we elkaar het ja-woord geven, dus zullen we voor die tijd onze trouwfoto's gaan maken.
Lord Dreamer drinkt zich moed in...
en dan lopen we naar het strand.
Op de foto's is het helaas niet te zien, maar als de ceremonie wordt voltrokken zwemmen er achter ons een groot aantal walvissen voorbij.
8 januari... trouwringen om onze vingers. Nu begint de vakantie pas echt!
We gaan het eiland nog verder verkennen en natuurlijk lekker relaxen aan de zwembaden.
En alsof dat allemaal nog niet genoeg is geweest, vliegen we op 10 januari naar Ft. Lauderdale en schepen we in op een cruiseboot. Nog een week lang wentelen we ons in weelde. Hier zijn de foto's nog niet van klaar, dus die houden jullie nog van ons tegoed!!
hebben we het topic toch niet voor niets open gelaten
Gefeliciteerd!!
Heel erg gefeliciteerd!!!
*zwijmel zucht*
Wie heeft eigenlijk al die foto's gemaakt?
Lord Dreamer en ik hadden al besloten dat we zouden gaan trouwen. Waar, wanneer en hoe... daar hadden we verder nog niet over nagedacht. Toen echter mijn tante en oom aankondigden dat ze in januari 2003 naar Kaua'i zouden gaan en aansluitend een cruise zouden maken, en vroegen of we misschien mee wilden gaan, flapte ik er direct uit dat ik daar dan ook zou willen trouwen!
Door deze reis met z'n vieren te maken werden de kosten voor ons te behappen. Toegegeven: het was nog steeds een rib uit ons lijf hoor, begrijp me niet verkeerd. Een trouwerij in Nederland met alles erop en eraan zou echter ook een lieve duit gaan kosten, en op deze manier zouden we er zelf ook nog eens een onvergetelijke ervaring bij op doen. Dus vandaar.
Mijn tante en oom zijn onze getuigen geweest en mijn tante heeft ook alle foto's gemaakt.
Heel veel liefde, geluk en gezondheid als versgetrouwd stel, als jullie je zo gelukkig voelen als dat jullie eruit zien op deze fotos dan komen jullie er wel!
Jompels,
Slaapmeisje
gefeliciteerd
quote:whahahaha met als gevolg jij in trouwjurk/pak op het strand in de brandende zon?
Op dinsdag 31 december 2002 23:41 schreef Phoenixx het volgende:
...dat gaan wij dus doen!!!Wij trouwen op het fraaie Kaua'i!!!!
Met het reisverslag en de foto's vallen we jullie later nog wel een keertje lastig!Met dank aan Danny, Yvonne en Cynix® die ons toestemming hebben gegeven voor deze bereisde spam-aktie!
ge-wel-dig!!
edit: ik zie nu de foto's pas staan
quote:Nee wij trouwden echt op het strand. dus geen tuin met nep muziek etc. maar echt midden op het strand. op de achtergrond waren er zelfs spuitende walwissen te zien.
Op vrijdag 24 januari 2003 18:25 schreef Kimmie het volgende:
Ik heb ooit een docu over dit soort happenings gezien, hadden jullie ook tijdens het trouwen een stereo installatie in de tuin aan voor de sfeer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |