abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11199487
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 01:25 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Yep , Malia is echt veelleuker dan Chersonisos , Chersonisos lopen mij te veel van die popie jopies

en te veel nederlanders...

[Dit bericht is gewijzigd door kyra1974 op 18-06-2003 18:45]

pi_11213354
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 16:04 schreef TonY211 het volgende:
Owwww dat wist ik niet... naja malia ligt dr vlakbij we huren vast wel ff een autootje, komt helemaal goed
Dat hoeft niet eens: het ligt naast mekaar en is zelfs te lopen! Ik zat bij Starbeach en kon gewoon elke dag kiezen welke kant ik op ging. Malia heeft net even lekkerdere strandjes want veel meer zand ipv rots. Voor het stedenlijk schoon hoef je er niet speciaal heen te gaan. Ik zag eerlijkgezegd niet echt verschil.
Wat ik er erg klote vond was dat ze in malia elke vierkante meter strand voor hebben geplempt met strandstoelen en parasols die je moet huren. Even ergens op je handdoekje gaan zitten is er niet bij.

Als je niet wilt lopen is er overigens ook een busverbinding en met de taxi zal het ook amper wat kosten. Je kan dan ook eens een dag naar een heel ander strand gaan bvb aan de zuidkust. Dan zie je meteen wat van het eiland.
Veel plezier!!!

donderdag 19 juni 2003 @ 15:21:34 #203
57943 DonCorleone22
You'll never walk alone
pi_11220633
Toch ben ik blij dat ik Chersonissous zit en niet in Malaria ,
Het is toch de party place @t Kreta
You'll never walk alone
pi_11225247
nou dat valt dus vies tegen veel van het zelfde...
en veels te jong publiek
  donderdag 19 juni 2003 @ 19:07:40 #205
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_11226299
Bestemming: Kreta Oost (Heraklion e.o.)
Plaats: Koutouloufari

Kent iemand en zoja is ut wat ??

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_11226352
ken het niet...maar zal heus wel mooi zijn en rustig ..denk ik zo
pi_11232959
nog maar 20 nachtjes slapen! :D:D

(tikje overbodige post maarja wel heeel erg ontopic )

pi_11234153
Nog 1 weekje wachten!

Er staan van sommige mensen wel heel veel culturele bijdragen in dit topic, maar die liggen als ik het goed begrijp nogal verspreid over het eiland. Wat is nou een leuk stadje om te bezoeken vanuit Chersonissos?

If you reincarnate, I will have to shoot you again
pi_11234231
Nog 15 dagen en dan zit ik in Chersonissos! Ik heb er zin in!!
Back in business.
pi_11239133
Nog 13 dagen en dan zit ik in Chersonissos! Ik heb er zin in!!
  vrijdag 20 juni 2003 @ 13:33:53 #211
57943 DonCorleone22
You'll never walk alone
pi_11244910
Ik nog 24 dagen voordat ik in Kreta aan het paraderen ben.
Maarre ik zou op advies van voorgaande posters ook een bezoek brengen aan Malia, en bekijken of het idd zoveel beter en gezelliger is dan chersonissous.
You'll never walk alone
pi_11254554
Over 6 dagen zit ik in cherossinos!!!! Gisteren geboekt en met mazzel voor 15 dagen 299 euro!! Inclusief alles ( verzekeringen ) waren we 400 euro pp kwijt, dus dat was een mooie meevaller. En ook nog een luxe 2 kamer appertement.

Is iemand weleens in Villa Myrto geweest???

Op zich ben ik ook niet zo van de Lorret de Mar taferelen, maar ik denk dat ik me prima zal vermaken. Je hoeft er overdag niet te blijven hangen. Vorig jaar zat ik in Callela vlakbij Lorret, ook super toeristisch, maar ik heb me ontzettend vermaakt met excursies en daguitjes naar andere plaatsen. Cheronissos is alleen maar om te slapen, voor de rest gaan we lekker het eiland verkennen. Dat strand is wel jammer, maar dat zou de vakantiepret niet moeten bederven, stranden zat op dat eiland!!

Weet iemand hoe het daarzo is rond deze periode?? Al druk?? Ik ga van 26 juni tot/met 10 juli

http://members.lycos.nl/lliefmeisje/index.html
pi_11263805
yep druk
pi_11347332
k ga morgenavond weg.. tot de 11e naar Chersonissos. echt zin in!

lekker chillen bij zwembad + bar + pooltafel.. of lekker proppen op strand en savonds kroegen en discotheken af.. chill..

zie jullie daar wel hehe

pi_11349644
9 days to go.....
pi_11350756
ik ga pas in augustus boehoe het duurt nog zoooo lang
pi_11361519
countdown naar 16 juli...ben benieuwd
pi_11365223
Ik ben weer thuis na 2 weken Plakias, Kreta...

Weinig gedaan, desondanks me prima vermaakt.
Een kort verslagje volgt waarschijnlijk nog.

woensdag 25 juni 2003 @ 14:20:01 #219
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_11367806
Hey Kozzmic, aangezien jij nogal vaak op kreta bent geweest, ken jij deze plaats.

en is het wat ?

alvast bedankt

-the Dude-
pi_11373780
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 14:20 schreef DAMH het volgende:
Hey Kozzmic, aangezien jij nogal vaak op kreta bent geweest, ken jij deze plaats.

en is het wat ?

alvast bedankt

Ik ben eerlijk gezegd nog nooit oostelijk van Heraklion geweest, maar je zou eens kunnen kijken op één van de volgende Kreta-sites:

- www.interkriti.org
- www.explorecrete.com
- kreta.pagina.nl

pi_11375095
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 23:14 schreef TheGoldenGirl het volgende:
Wat is nou een leuk stadje om te bezoeken vanuit Chersonissos?
Is er nog iemand die antwoord wil/kan geven op bovenstaande vraag?

En nog een vraagje, ik heb wat gehoord over een alternatief voor de Samariakloof; een kleine kloof. Weet iemand hoe deze kloof heet? Of is het gewoon 'DE kleine kloof'? (in de zin van er is maar 1 kleine kloof

If you reincarnate, I will have to shoot you again
pi_11379779
Ben je nu al weer thuis Kozzmic?! Ik heb het gevoel dat je net 3 dagen weg bent!
Leuk gehad?
pi_11383265
Nog 9 dagen!
En er gaan wel veel Fok!kers rond dezelfde periode erheen zeg..
Back in business.
pi_11387944
Hee Kozzmic, welkom terug! En weer veel nieuws meegemaakt? Hier is men nog steeds op weg naar dat vermaledijde hippe Cherson' zoals je ziet
Sorry maar ik ga even hulken:

Mensen, wat is het nut van een topic als je het niet leest maar alleen een vraag stelt en dan nog herhaalt ook? Zet je instellingen op 256 posts per pagina en met de search vindt je zo je antwoord in eerdere posts:
DamH, --->deze post hierboven gaat over Koutouloufari. <---
en TheGoldenGirl, --->deze post oa gaat over de 'kleine' kloof: de imbroskloof <---
Voor uitstapjes rond Chersonisos: --> lees mijn posts zoals bvb deze <--

UTFS zeggen ze dan Hoe moet dat met jullie op vakantie als je de weg al niet eens in een vakantietopic weet te vinden? Voor straf 8 dagen rondhangen bij je apartement in Breezahnissos.

donderdag 26 juni 2003 @ 12:15:33 #225
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_11388145
UTFS ?
-the Dude-
pi_11388458
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 12:15 schreef DAMH het volgende:
UTFS ?
Uw Trouwe Forum Slavin!
Dacht t niet he?
Use The Fucking Search

Zoekfunctie op Fok en dan Ctrl F op je toetsenbord. Dan had je zelf die post in dit topic gevonden.

donderdag 26 juni 2003 @ 12:40:31 #227
56827 frantic
bla bla bla
pi_11388577
Weet iemand of er Cherissonos ook een zwembad is?
Ik heb namelijk net gehoord dat de zee stikt van de zee-egels en ik hou nogal van zwemmen! Oh ja ons appartementen complex heeft geen zwembad!
pi_11388605
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 12:40 schreef frantic het volgende:
Ik heb namelijk net gehoord dat de zee stikt van de zee-egels en ik hou nogal van zwemmen! Oh ja ons appartementen complex heeft geen zwembad!
Welk complex zit je? Wij hebben ook geen zwembad. Geen idee of daar een zwembad is. Maar het zal wel meevallen hoor met de zee-egels in de zee. Kijk gewoon of er mensen in het water zijn en dan blijf je een beetje in de buurt.
  donderdag 26 juni 2003 @ 12:45:55 #229
57434 Marloes
Digital Love
pi_11388646
Ik ben ook op Rhodos geweest, en op Kreta.
Afgelopen meivakantie op Kreta dus, en het is echt wel leuk hoor!
Het is heel groot dus er is veel te beleven.
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_11389038
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 12:45 schreef Marloes het volgende:
Ik ben ook op Rhodos geweest, en op Kreta.
Afgelopen meivakantie op Kreta dus, en het is echt wel leuk hoor!
Het is heel groot dus er is veel te beleven.
Ben vorig jaar op Rhodos geweest...is Kreta even leuk of is het leuker? Rhodos was heel leuk dus
pi_11389056
Star Beach, ligt even buiten Chersonisos.
Zwembad plus harde muziek!

Weet ik zelfs!

pi_11389139
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 12:40 schreef frantic het volgende:
Ik heb namelijk net gehoord dat de zee stikt van de zee-egels
Er is daar iets wat Starbeach heet met talloze 'gratis' zwembaden, alleen de consumpties zijn er prijzig. Lees mn eerdere posts er maar op na.

Geen zee-egel gezien: wel zee-egel-vissers met een kratje op piepschuim snorkelend naar de diertjes. Die zee-egels waren bij Agio Nikolaos nogal veel maar de Grieken eten ze op dus ze raken vanzelf zeldzaam. Je kan ze loshalen, doorsnijden en rauw leegslurpen: soort oesters. Schijnen goed voor de potentie te zijn.

Als je zee-egelvrij wilt zwemmen kies je een zandstrandje ipv rotsen. Er is zand in Cherso-'stad' bij Starbeach en even doorlopen of bus nemen naar Malia.

pi_11395657
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 19:51 schreef TheGoldenGirl het volgende:

[..]

Is er nog iemand die antwoord wil/kan geven op bovenstaande vraag?

En nog een vraagje, ik heb wat gehoord over een alternatief voor de Samariakloof; een kleine kloof. Weet iemand hoe deze kloof heet? Of is het gewoon 'DE kleine kloof'? (in de zin van er is maar 1 kleine kloof

Er zijn geloof ik een paar honderd kloven op Kreta, de ene wat beter toegankelijk dan de andere. Behalve Samaria zijn de Imbroskloof (oostelijk van Samaria, al genoemd door Lurky), de Aradenakloof (tussen Imbros en Samaria) en de Irinikloof (westelijk van Samaria) wel enigszins bekend. Ik was vorige week nog bijna meegegaan met een "expeditie" naar de St. Antoniuskloof, aangezien het mijn een-na-laatste dag was op Kreta heb ik er vanaf gezien. Deze laatste kloof is niet volledig lopend te halen, sommige stukken dienen zwemmend te worden afgelegd!

Zie de volgende link voor een aantal beschrijvingen van verschillende kloven (ook in de buurt van Hersonissos): http://www.explorecrete.com/gorges.html

vrijdag 27 juni 2003 @ 21:24:23 #234
52471 Hansjoh
My hero..
pi_11420182
Wij hebben wel een zwembad, mag ook wel bij een 4-sterren appartement(Irini), niet dat het super groot is ofzo, maar toch...:Y
Nog 5 dagen(10:00 vertrekken, das wel minder!!!)
  zaterdag 28 juni 2003 @ 15:55:17 #235
56827 frantic
bla bla bla
pi_11431206
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 12:42 schreef Chayenn het volgende:

[..]

Welk complex zit je? Wij hebben ook geen zwembad. Geen idee of daar een zwembad is. Maar het zal wel meevallen hoor met de zee-egels in de zee. Kijk gewoon of er mensen in het water zijn en dan blijf je een beetje in de buurt.

Wij zitten in Elalia, 6 persoons kamer!
Vertrekken Zondag om 5.30! Eindelijk vakantie dan!
pi_11431419
Temperaturen stijgen gestaag op Kreta, rond de 31 graden celcius
pi_11437568
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 21:24 schreef Hansjoh het volgende:
Nog 5 dagen(10:00 vertrekken, das wel minder!!!)
Vind je dat vroeg? Ik vlieg aanstaande zaterdag om 05.20, dat betekent 03.20 ongeveer op Schiphol zijn, en dat is ongeveer anderhalf uur bij mij vandaan rijden, dus dat is gewoon niet slapen vrijdagnacht. Maar dat maakt niet uit verder, want ik ga wel 12 dagen lang los in Chersonissos.
Back in business.
pi_11443459
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 23:19 schreef Shirley het volgende:
Vind je dat vroeg? Ik vlieg aanstaande zaterdag om 05.20, dat betekent 03.20 ongeveer op Schiphol zijn, en dat is ongeveer anderhalf uur bij mij vandaan rijden, dus dat is gewoon niet slapen vrijdagnacht. Maar dat maakt niet uit verder, want ik ga wel 12 dagen lang los in Chersonissos.
Je moet er wel wat voor over hebben he?
  zondag 29 juni 2003 @ 15:40:24 #239
57404 noirtje
Unnecessary Protector
pi_11446446
weet er iemand trouwens of je echt een paspoort nodig hebt om te vliegen richting kreta of kan het af met een identiteitskaart?

naar mijn weten zou het met het laatste ook kunnen, maar iemand heeft me aan het twijvelen gebracht

bvd noirtje

Iedereen wil leuke collega's,... ook jouw collega's!
  zondag 29 juni 2003 @ 16:23:23 #240
52471 Hansjoh
My hero..
pi_11447042
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 23:19 schreef Shirley het volgende:

[..]

Nee, ik wilde er mee zeggen dat ik het juist laat vind, ben je daar om half 3, dan nog met bus wat vaak fout gaat, dan nog hopen op geen problemen in het appartement, weer een dag kwijt( + terugreis is om 07:00, heel flauw!!!). Maar goed, heb er wel zin in, nog 3 dagen....
pi_11448605
Toch nog maar even een klein verslagje van mijn 2 weken Kreta...

Eigenlijk valt er niet zo heel veel te melden, het was de 5e keer dat ik in hetzelfde plaatsje zat (na 1991, '98, 2000 en '01) en de 4e keer dat ik in dezelfde hostel verbleef (in 1991 bestond de huidige nog niet). Enthousiaste verhalen over deze plek heb ik al eerder in dit topic en in oudere topics over Kreta gepost.

Ik zat in Plakias, aan de zuidkust van Kreta, 30 kilometer ten zuiden van de 3e plaats van het eiland (in grootte), Rethimnon. Het grootste avontuur was om er te komen, ik had een goedkope vlucht geboekt van Brussel naar Athene en aangezien ik weinig trek had in een nacht en dag Athene was het zaak de laatste nachtboot richting Kreta te halen. Daarvoor had ik 2 uur en 10 minuten na landing van mijn vlucht. Gelukkig was mijn vlucht 15 minuten te vroeg, en was ik binnen een half uur met rugzak en al de luchthaven uit en de bus richting de haven Pireaus in en zat ik uiteindelijk ongeveer een half uur voor vertrek op het bovenste dek van de boot die me naar Kreta's hoofdstad Iraklion zou brengen.

7-en-een-half uur later kwam ik aan op Kreta, 5:30 uur 's ochtends. Een uur later zat ik in de bus richting Rethimnon, waar ik net op tijd was om de bus van 8:00 uur naar Plakias te halen. Iets na 9-en liep ik de hostel binnen, waar Chris, de hostelmanager, me verwelkomde met een glaasje raki.

En daar ben ik 12 dagen gebleven. De temperatuur was perfect, constant tussen de 30 en 35 graden. Plakias staat bekend om het feit dat er vrijwel altijd een stevige wind staat, wat eigelijk wel lekker was, het zorgde ervoor dat de temperatuur goed dragelijk was. Die paar dagen dat de wind plots bleef liggen werd het meteen ook zo warm dat je niet veel kon ondernemen.

Maar ja, dat 'ondernemerige' had ik sowieso niet zo deze vakantie. Vrij regelmatig naar het strand geweest, dat wel, en mijn favo strand in de omgeving, One Rock Beach, is ongeveer 45 minuten lopen van de hostel, dus op die manier nog wel enige beweging gekregen. One Rock is een strandje van ongeveer 10 meter breed, omgeven door rotsen. De naam One Rock slaat op een platte rots die in het midden iets boven het water uitsteekt, zie onderstaande foto (aan de rechterkant)...

Het water is superhelder, de temperatuur de 1e week nog wat 'frisjes', de 2e week merkbaar warmer.

De avonden begonnen meestal om een uur of 9 in één van de vele taverna's, waar je voor zo'n 5 euro prima kunt eten en voor anderhalve euro extra voldoende wijn kunt drinken om je lekker vrolijk te voelen. Meestal werd na het eten de avond voortgezet in Joe's, de favoriete bar van de hostelgangers. Een halve liter bier kost er 2 euro, koffie anderhalf en een wodka 3-en-een-half. Redelijk te doen dus, alhoewel ook hier de prijzen de laatste jaren flink gestegen zijn. Een enkele keer werd de avond voortgezet in de hostel of rond een strandvuur. En één keer belandden we uiteindelijk in de enige echte nachtclub in Plakias, de Meltemi, waar in de regel tot zonsopkomst kan worden doorgedanst.

De enige echte activiteit die ik in de 2 weken heb ondernomen was de zogenaamde river walk, over rotsen en door een riviertje omhoog de Kotsifoskloof in, onderweg steeds mooiere watervalletjes passerend en stukjes rivier diep genoeg om er in te zwemmen. Helaas was voor mij de vakantie bijna voorbij toen een groepje plannen aan het maken was om de Mount Idi te gaan beklimmen, met 2456 meter de hoogste berg van Kreta. Als het goed is zijn ze afgelopen dinsdag gegaan, echter zondag was mijn laatste dag. In mijn laatste weekend nog wel een paar vrienden bezocht die permanent op Kreta wonen. Vanaf het balkon van hun huis in Mirthios, 200 meter boven Plakias, het gigantische uitzicht over de baai en de rest van het gebied bewonderd.

Zondagavond zat ik weer op de boot terug richting Athene. Klein absurd detail, terwijl de boot de haven van Rethimnon uitvoer klonk door de speakers van de bar op het dek een dansversie van Last Christmas van Wham. Nahja, dit nummer zal me de komende kerst regelmatig herinneren aan deze vakantie! Een ander opmerkelijk detail, in 2 weken tijd ben ik welgeteld 1 Nederlander tegengekomen en dat was in de eerste 2 dagen. Wel veel Canadezen, Nieuw-Zeelanders en Australiërs, een aantal Britten, Amerikanen, wat Duitsers en een handjevol Fransen.

Misschien dat er nog wat foto's volgen, maar het rolletje moet nog ontwikkeld worden.

En nog ff spammen, de hostel waar ik verbleef: Youth Hostel Plakias. Youth is niet echt van toepassing op deze hostel, ik heb er mensen ontmoet in de leeftijd van ongeveer 18 tot een jaar of 60. Veel mensen die alleen reizen, dus het is niet echt moeilijk contact met anderen te maken. Officieel aanbevolen door de reisgids Let's Go.

zondag 29 juni 2003 @ 18:58:53 #242
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11449344
Klinkt leuk Kozzmic.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 29 juni 2003 @ 19:30:24 #243
57404 noirtje
Unnecessary Protector
pi_11449826
Ahh kijk, klinkt als een geslaagte vakantie. bedankt voor je verslag Kozzmic, nu zijn die vakantie kriebels er al helemaal niet meer uit te slaan.
noirtje gaat vrijdag
Iedereen wil leuke collega's,... ook jouw collega's!
pi_11450083
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:40 schreef noirtje het volgende:
weet er iemand trouwens of je echt een paspoort nodig hebt om te vliegen richting kreta of kan het af met een identiteitskaart?

naar mijn weten zou het met het laatste ook kunnen, maar iemand heeft me aan het twijvelen gebracht

bvd noirtje

Ik ben vorig jaar op Rhodos geweest met mijn ID kaart helemaal geen probleem...ga over 3 weken ook naar kreta met ID kaart..heb helemaal geen paspoort

No worries!

pi_11458118
Weet er iemand nog in Chersonissos een goed/leuk hotel, met een redelijk groot zwembad (dus geen 2 bij 3 meter badje)?
Liefst ook minder dan 1 km afstand van strand en het centrum.
pi_11462455
quote:
Op maandag 30 juni 2003 09:36 schreef Virus.NL het volgende:
Weet er iemand nog in Chersonissos een goed/leuk hotel, met een redelijk groot zwembad (dus geen 2 bij 3 meter badje)?
Liefst ook minder dan 1 km afstand van strand en het centrum.
Pal achter Starbeach is, als je een beetje geld hebt, dit hotel Royal Belvedere voor jou een aanrader. Alles is er groot en wat ik zo snel op internet zag zijn ook de recacties van hotelgasten lovend.
Zie ook: deze omschriving. en verder moet je maar wat googlen.
pi_11462982
quote:
Op maandag 30 juni 2003 13:36 schreef Lurky het volgende:

[..]

Pal achter Starbeach is, als je een beetje geld hebt, dit hotel Royal Belvedere voor jou een aanrader. Alles is er groot en wat ik zo snel op internet zag zijn ook de recacties van hotelgasten lovend.
Zie ook: deze omschriving. en verder moet je maar wat googlen.

Deze stond idd in mijn lijstje van interessante hotels , alleen weten we nog niet of we wel all-in willen.
pi_11465405
quote:
Op maandag 30 juni 2003 13:59 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

Deze stond idd in mijn lijstje van interessante hotels , alleen weten we nog niet of we wel all-in willen.

Het is een giga-groot hotel. Ik zat er vlak bij in Ida Village III wat best wel een klim omhoog is al is het maar 100 meter van zee. Daarnaast was dus Belvedere waar ik savonds prima uitzicht op had, en op de zee. Stel je een Bijlmerflat voor waar elke avond door enorme stoeten af en aan komen door de mooi verlichte hal. En elke avond daverde het entertainment door de baai: na een week kon ik die liedjes dromen. Van dichtbij kijken ging niet want er zitten twee bewakers bij de ingang.Zodoende heb ik nooit de ezel gezien die ik wel kon horen. Het zag er allemaal heel erg verzorgd en totaal zelfvoorzienend uit vanaf een afstandje.
Of je met stoeten dronken strandvrienden langs die bewaking komt weet ik niet, maar anders ga je toch de barman groeten van Ida III voor wat meer hollandse breezercultuur. Of blijft gewoon op Starbeach hangen... Daarnaast is trouwens ook een magahotel, aan het strand dus.
pi_11468772
Het is hotel Silva Maris geworden we hebben lang getwijfeld tussen verschillende hotels, maar nu hebben we alleen logies+ontbijt, dus kunnen we elke avond zelf kiezen waar we iets gaan eten.

Dit hotel heeft een mooi groot zwembad, ligt aan het strand en dichtbij het centrum, dus precies wat we zochten

http://www.neckermann.nl/asp/ObjectDetailPage.asp?nObjectID=8480

Alleen vliegen we om 17.30uur met Basiq Air

pi_11493934
Er is een nieuwe discotheek genaamd Homus, deze ligt ongeveer 5 km vanaf Hersonissos direct naast de Aqua Splash.
Er rijden gratis bussen. Het begint om 22:00 tot 04:00 en vrijdag en zaterdag gaan ze tot 07:00 door.

Dj's die daar komen draaien:
2 juli Sisterbliss, 16B
4 juli X-Press 2, CJ Mackintosh
5 juli Michel de Hey, Yousef
9 juli Sander Kleinenberg
11 juli Hermen Cattaneo, Slam
12 juli Carl Cox, Will Grant
16 juli Jeff Mills
18 juli Deep Fish
19 juli John Digweed, Phil Thompson, Bedrock Night
23 juli Steve Lawler
25 juli Quiver, Parks & Wilson
26 juli Lee Burridge, Saeed & Palash
30 juli Armin van Buuren

en ik ga overmorgen!!

pi_11504051
DISCOTHEEK HOMUS:
7 BAR -VIP AREA - CHILL OUT AREA - RESTAURANT - SHOPPING - 2000m2 DANCE FLOOR - PARKING - VIP PARKING

Meer info: http://www.homus.gr

woensdag 2 juli 2003 @ 10:20:55 #252
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11504103
larshil, dit zit er een beetje spammerig uit, kun je misschien wat meer vertellen over die discotheek? Waarom iedereen daarna toe moet bijvoorbeeld?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_11509319
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 10:20 schreef YPPY het volgende:
larshil, dit zit er een beetje spammerig uit, kun je misschien wat meer vertellen over die discotheek? Waarom iedereen daarna toe moet bijvoorbeeld?
Het bericht was een aanvulling op SietsQo. De DJ's die in deze discotheek draaien zijn niet de minste, over 2 weken kan ik je zeggen of het een leuke discotheek is.
pi_11509965
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 10:20 schreef YPPY het volgende:
Schijnt vrij nieuw te zijn, maar echt een club met wereldberoemde DJ's, 3 avonden in de week geopend waarvan 2x tot 7:00 's morgens. Ligt een eindje buiten Chersonissos, bij het Aquapark, als ik me niet vergis. Als het aan mij ligt ga ik daar zeker een keer naartoe!

edit: zie nu dat het de post daarboven ook al staat

pi_11512368
Ik bezoek Cheronissos begin oktober, ik wou even weten of de temperaturen nog te pruimen zijn in die tijd van het jaar daar (niet te koud om te zwemmen?) Volgens het reisbureau vormt dit geen probleem. Hebben ze mij liggen of niet...
Is er ook nog enig toerisme en zijn er nog genoeg dingen te doen daar?
thx
pi_11512591
Aan mij de eer om een deel II te starten deze loopt tegen het eind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')