abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 december 2002 @ 13:23:43 #1
19758 Taurusje_Koetje
Smaken verschillen.
pi_7578747
Ik heb al een tijdje niet meer op fok gepost, maar ik wil dit gewoon even kwijt. Gewoon ff alles opschrijven enzo..
M'n vriend en ik hebben het gister eigenlijk in overleg uitgemaakt, het ging gewoon niet meer. We botsten op het punt van gevoelens, hij had door z'n verleden zijn gevoelens afgesloten (te vaak gekwetst) en ik heb het nodig dat iemand z'n gevoelens tegenover mij uit wat hij dus niet deed. We hebben hier een aantal keer ruzie over gehad en gister besloten we dat we het beter in vriendschap kunnen eindigen dan later met een heftige ruzie en dat we elkaar gaan uitschelden enzo. Heel verstandig natuurlijk, ik ben er ook blij om, maar het doet zo'n pijn. Ja logisch, hoor ik iedereen denken, zou ik ook denken... maar het was m'n eerste relatie, m'n eerste "vriendje", en nu na bijna twee maanden m'n eerste echte liefdesverdriet. Het is zo naar om alles voorgoed kwijt te zijn, om alles nu te moeten gaan missen, ook al hou ik nog zo veel van hem en hij van mij, dat is zo'n naar idee. Maar het ging gewoon echt niet meer. Zucht. Wat is liefde toch ontzettend lastig en irritant soms. Maargoed we hebben een mooie tijd gehad samen en het is heel mooi afgesloten. Maar au...
Als de kikker kwaakt in het riet, gaat het regenen. Of niet.
pi_7578833
Je eerste liefde doet altijd het meest pijn. Dat vergeet je nooit meer, maar soms is het beter zo. Misschien vind je dat nu nog niet, over een tijdje wellicht wel. En als jullie toch bij elkaar horen dan kom je elkaar wel weer tegen.

Sterkte meid...

poep aan je schoen <zucht>
pi_7578836
kan me voorstellen hoe je je voelt, ik heb een maand of 5 geleden een relatie die anderhalf jaar duurde moeten beëindigen om ongeveer dezelfde reden...

Het heeft 2 zijden, daarom voel je je zoals je je nu voelt. Je bent weer vrij, dat voelt goed, maar het voelt klote dat je echt ff niemand meer hebt om simpel tegenaan te hangen of iets dergelijks..

Maar dat komt ook wel weer.
in elk geval veel suc6 met het verwerken..

pi_7579129
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 13:23 schreef Taurusje_Koetje het volgende:
-knip-
Mochten jullie voor elkaar gemaakt zijn komt het uiteindelijk weer goed
[url=http://www.tcarzforum.cjb.net]TCarz Forum[/url]
pi_7579240
succes ermee
Wat heb je tegen ambtenaren? Ze doen toch niks!
pi_7579261
suc6
046
Dank aan Yeahinho
pi_7579320
Leuke dag ook zo na de kerst. .
pi_7580823
Ik ben na 3 weken treueren weer helemaal HAPPY gewoon...ben bang dat ik niet echt verliefd was dus....ik mis hem niet zo meer ...is dat erg ????.....voel me weer vrijgezel....en kan weer op mannen jachtttttttt

Ach Flikker toch op........
pi_7580894
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 15:42 schreef HiKe het volgende:
Ik ben na 3 weken treueren weer helemaal HAPPY gewoon...ben bang dat ik niet echt verliefd was dus....ik mis hem niet zo meer ...is dat erg ????.....voel me weer vrijgezel....en kan weer op mannen jachtttttttt

nou kijk ns aan. Heb jij je leven ook weer zin gegeven.

prachtig.

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_7580940
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 15:48 schreef Argento het volgende:

[..]

nou kijk ns aan. Heb jij je leven ook weer zin gegeven.

prachtig.

Yep ..het leven is te mooi om stil te blijven staan toch??..mannen zat ....hehe ..
pi_7580980
ben jij dat in je icoon?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_7581029
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 15:53 schreef Argento het volgende:
ben jij dat in je icoon?
Yep .....heel goed geraden ..hehe..
pi_7581073
dan komt het wel goed met je mannenjacht

succes ermee!

pi_7581259
Denk dat ik me er gewoon niet echt lang slecht over kan voelen...
Ben nu 2 weken verder/alleen en voel me echt ontzettend goed. Vorige week eigenlijk ook al...
Beschamend eingelijk maar aan de ene kant heb iker geen probleem mee
pi_7581338
Love is holding on, but sometimes letting it go.

En dit is zo moment dat je het moet laten gaan
Erg moeilijk en veel pijn.

sterkte

pi_7582645
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 15:58 schreef Argento het volgende:
dan komt het wel goed met je mannenjacht

succes ermee!

thanxxxxxxxxxxxxxx
pi_7583771
Dus mannen ...aanvalluuuuuuuuuuuuuuu haha, nee hoor voorlopig geen relatie meer voor mij, ik ga voorlopig weer even oefenen..
pi_7590851
Nog even kort over je icoontje:

Waar kijk je in godsnaam zo geschokt naar?

pi_7594574
quote:
Op zondag 29 december 2002 01:05 schreef Argento het volgende:
Nog even kort over je icoontje:

Waar kijk je in godsnaam zo geschokt naar?

gekke bui...hehe
  zondag 29 december 2002 @ 13:24:03 #20
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_7595734
Sja.. ken het. Had ook bijna 1,5 je een relatie toen mijn vriend aangaf dat hij er een punt achter wilde zetten. In het begin een paar rotweken gehad. (gelukkig lieve vrienden om me heen) En nu.. 4 maanden later.. zijn we gewoon vrienden, en nu zie ik pas hoeveel we eigenlijk verschilden.
(Un)masking for the greater good.
  zondag 29 december 2002 @ 23:31:11 #21
19758 Taurusje_Koetje
Smaken verschillen.
pi_7608518
Hey mensen, bedankt voor alle lieve reacties!

Ik voel me eerlijkgezegd al echt stukken beter gek genoeg, ik besef me ineens van hoe veel problemen ik ben verlost, we hadden echt zo vaak onenigheid en dan was ik weer jaloers en vond ik weer dat hij dit of dat sus en zo deed, en nu hoef ik me nergens meer zorgen over te maken
Het grappige is dat zodra ik denk van: nou, ik ben weer vrolijk, ik kan (inderdaad) weer op mannenjacht enzo, dat ik 5 minuten later weer zit te janken als een speenvarken omdat er heel ff iets heel kleins tegenzit. Heel raar voelt dat, dan ineens merk je weer dat je net iets naars hebt meegemaakt terwijl je je net ervoor je prima voelde. Maar over het algemeen voelt het niet echt heel naar, we pasten gewoon echt niet bijelkaar en eigenlijk heeft het te lang geduurt allemaal want ik was er al vrij snel achter. Maargoed, het was toch leuk tot op het laatste moment en het is eigenlijk prima dat het uit is. De pijn die erbij komt kijken is logisch, en niet eens zo erg. Jahoe

Ik vind het wel heel raar dat ik me gelijk weer zo goed voel, maar toch ook weer normaal omdat het dus gewoon niet goed zat. Naja, ik zie wel, ik kijk wel hoe alles loopt. Nogmaals bedankt voor de reacties

zondag 29 december 2002 @ 23:43:03 #22
19758 Taurusje_Koetje
Smaken verschillen.
pi_7608852
Wat ik dus trouwens wel moeilijk vind he, is dat ik hem nog op mijn MSN lijst heb staan. We hebben besloten om het later als vrienden weer te proberen, maar kan ik m nou aanspreken of niet?

Gewoon nu?

Gewoon even van hoe het gaat enzo? Of moet je daar mee wachten? En zo ja hoe lang?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')