Alle zelf opgelegde grenzen verpulverend dreunt dit album na in mijn oor.
quote:
Boom's in no doubt as to how 'Seed To Sun' should be used. "It's an album for lone people to experience late at night drifting off to sleep. Stick that on the sticker."
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 21:27 schreef zodiakk het volgende:
Het staat compleet los van elk genre
Zodiakkmuziek
Zodiakkmuziek zou een juiste omschrijving kunnen zijn, want echt een hokje hieromheen zetten is niet zo gauw gedaan.
Hij ligt vanaf morgen in de winkels geloof ik!quote:A boom bip compendium cd has been put together titled "corymb". featuring remixes from boards of canada, venetian snares, lali puna, mogwai, four tet and clouddead as well as the latest peel sessions boom bip did with his band and a few new tracks. the release date is yet to be announced, but we are shooting for april.
Ja, maar jij hebt gewoon geen smaak.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:17 schreef Weakling het volgende:
Ik ben er (nog niet) kapot van ... het hoesje van de speciale editie van Blue Eyed (met een bonus cd-tje) is nog wel het gaafste aan de nieuwe plaat ... hmm ... komend weekend nog maar eens wat draaibeurten geven ...
Dat zul je mij ook niet horen beweren. Ik probeer me nooit beter voor te doen dan ik ben ... in tegenstelling tot sommige personen hierquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:49 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt gewoon geen smaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |