Er was wat promotie voor een of ander forumpje, genaamd ForumPlaza en voor de rest is Kreator nog een aantal malen voor dombo etc. uitgemaakt....Dat is het zo'n beetje...
We gaan hier verder
Vorige topic staat hier
quote:
1e twee posts van Kreator in Feedback
Ik heb es ff wat topics doorgebladerd hiero, maar ik moet toch echt ff wat kwijt:
Wat een zoetsappige zooi!!!!!!!!!!!!! Niet te zuinig....durft hier dan niemand een gewaagde post te plaatsen???? Is dat niet het doel van een forum? Om reacties te kweken? Sjongejonge...
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb net ff een paar fora geopend...zag er allemaal niet spectaculair uit. Mopjes, gelul over icons en 'iedereen slaapt' topics zijn nou niet echt topics om over naar huis te schrijven...maar ja...wat doe je eraan...
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 26-11-2000 16:59]
quote:Euh? Wattuh?
Op 26 november 2000 16:54 schreef Arcee het volgende:
En Kreator is opvallend bedreven in het voeren van een discussie over Borderline...
quote:Ik vind dat mensen met borderline, therapeutisch moeten gaan kleien, dat helpt goed tegen de spanningen.
Op 26 november 2000 16:54 schreef Arcee het volgende:
En Kreator is opvallend bedreven in het voeren van een discussie over Borderline...
quote:Pak wat klei, dat helpt.
Op 26 november 2000 16:56 schreef Harrie het volgende:
ALS IK DIT WEER LEES KAN IK GVD INEENS ZO BOOS WORDEN IK KAN ER GVD OOK NIKS AANDOEN EN DAN GA IK IN HOOFDLETTERS TYPEN ENZO EN IK KAN HET OOK NIET HELPEN. WEET IEMAND WAT ER MET ME AAN DE HAND IS ???? INEENS SLOEG MIJN BUI OM.
quote:Schijten onder doktersbegeleiding zeg maar...
Op 26 november 2000 16:55 schreef Oxazepam het volgende:
Ik vind dat mensen met borderline, therapeutisch moeten gaan kleien
quote:Open deur, harry...
Op 26 november 2000 16:56 schreef Harrie het volgende:
ALS IK DIT WEER LEES KAN IK GVD INEENS ZO BOOS WORDEN IK KAN ER GVD OOK NIKS AANDOEN EN DAN GA IK IN HOOFDLETTERS TYPEN ENZO EN IK KAN HET OOK NIET HELPEN. WEET IEMAND WAT ER MET ME AAN DE HAND IS ???? INEENS SLOEG MIJN BUI OM.
quote:Is dat een bevel? Doe zelf de deur open!
Op 26 november 2000 16:57 schreef Kreator het volgende:
Open deur, harry...
quote:Ja, welkom in dit nieuwe topic
Open deur, harry...
quote:Sorry, pak mijn psychologieboek er niet bij!
Op 26 november 2000 16:51 schreef Kreator het volgende:
Tuurlijk jongen...
quote:jij zou toch een paar dagen weg blijven?
Open deur, harry...
quote:Die lag nog meer voor de hand...maar goed...de topic is dood. Lets start another...
Op 26 november 2000 16:59 schreef Harrie het volgende:
de schuurdeur staat open ja dat klopt
quote:Je mag niet spotten met mijn ziekte! Ik heb die ene ziekte waarvan je steeds dwangmatig in herhalingen vervalt!
Op 26 november 2000 16:56 schreef twi het volgende:
Kleien? Daar hebben we het al over gehad Oxa, niet in herhaling vallen...
quote:Heeft Twi al gedaan droplul, je zit er nu middenin
Op 26 november 2000 17:00 schreef Kreator het volgende:
Die lag nog meer voor de hand...maar goed...de topic is dood. Lets start another...
quote:Ooit een levend topic gezien dan ???
Op 26 november 2000 17:00 schreef Kreator het volgende:
Die lag nog meer voor de hand...maar goed...de topic is dood. Lets start another...
quote:Maar goed ook... Als je de symptomen leest van sommige geestesziekten ga je vanzelf denken dat je zelf ook wat hebt, of erger nog: je gaat je er naar gedragen.
Op 26 november 2000 17:01 schreef Harrie het volgende:
Ik heb niet zo'n boek dus ik pak het er ook NIET bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |