Edit: hij is trouwens dierenarts van oorsprong.... go figure..
quote:ja !!!! zeker !!! ik ga die shit echt kopen, respect voor die gast !
Op dinsdag 24 december 2002 00:22 schreef Don_Tom het volgende:
Mark evans, geweldige vent "Lovely jobly" "Very nice indeed!"hopen dat deze series gauw op dvd komen!
quote:haha ! ik hoorde hem op de achtergrond lullen over beesten, daarom postte ik
Edit: hij is trouwens dierenarts van oorsprong.... go figure..
quote:hehe goed idee ! misschien krijgen we wel zo veel leden dat ie een tank kan bouwen enzo
...fanclub...
quote:Maakt niet uit ze blijven ze herhalen, die cobra heb ik ook al een keer of 3 voorbij zien komen
Op dinsdag 24 december 2002 00:27 schreef Salvad0R het volgende:[..]
![]()
![]()
....gemist
quote:ya ideed.
Maakt niet uit ze blijven ze herhalen, die cobra heb ik ook al een keer of 3 voorbij zien komen
Wat gebeurt er eigenlijk met de auto's/heli's?
Mag hij ze zelf houden of worden die weer verkocht ofzo?
quote:Dat was hij toch niet ??
Op dinsdag 24 december 2002 00:36 schreef flippie_flink het volgende:
hij had eerst dat programma de "woodwizzard" op dicovery
quote:volgens mij ook niet eigenlijk....
Op dinsdag 24 december 2002 00:38 schreef YAZZz het volgende:[..]
Dat was hij toch niet ??
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 00:39 schreef Don_Tom het volgende:[..]
volgens mij ook niet eigenlijk....
Als je kijkt op die site van a plane is born en dan bij presenter staat onderaan alle programma's die hij heeft gepresenteerd
quote:iid.
Op dinsdag 24 december 2002 00:40 schreef flippie_flink het volgende:
hij was toch dat hulpje maarja hij had in ieder geval nog een ander programma vroeger op discovery
Mark Evans is a 37 year old vet who lives in the Surrey Hills. Mark qualified from the Royal Veterinary College in 1987. Mark is married to Sarah, also a vet. They have two children, Finlay and Jake; a labrador called Jessie and Gorbachov the cat, Gorby to his friends!
Since 1990 Mark has developed strong working relationships with the print and broadcast media and has now presented well over 200 hours of network television programmes. Although Mark is best known as a trusted voice of authority on animal care / welfare matters, his "hobby" interests are also receiving attention from broadcasters. As well as hosting a variety of gardening and DIY shows, Mark has fronted a series building his own supercar, and another constructing and flying his own two-seater, 200mph plane. Mark is about to start a new TV project that will follow him building and flying his own executive helicopter!
quote:My thought exactly! eerst maar eens simpel beginnen met een burton denk ik www.burtoncar.com en dan voor het echte werk gaan, een cobra of een seven. Zie ook kitcars.pagina.nl
Op dinsdag 24 december 2002 00:47 schreef YAZZz het volgende:
Wow druk ventje
Maar idd. hij is simpelweg geweldig, dus kom maar op met die volgende serie, en breng aub de rest uit op dvd zodat ik in de toekomst aan de hand daarvan ook eens zoiets kan bouwen
quote:Ja iemand bij mij in de buurt heeft net zo´n Lomax afgebouwd en rijdt er nu in rond.
Op dinsdag 24 december 2002 00:50 schreef Don_Tom het volgende:[..]
My thought exactly! eerst maar eens simpel beginnen met een burton denk ik www.burtoncar.com en dan voor het echte werk gaan, een cobra of een seven. Zie ook kitcars.pagina.nl
[Dit bericht is gewijzigd door Salvad0R op 24-12-2002 01:06]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |