quote:Mijn bek valt hier toch wel van open. Dit is dus het rapalje dat nu samen met Emile Ratelband de lijst Ratelband is gestart. Ik neem aan dat LN door middel van een rechtzaak iets van hun geld gaat proberen terug te halen. Nieuwe politiek, 'weg met de achterkamertjes', yeah sure...
LN-bestuur wipte Teeven via fraudeHet oude bestuur van Leefbaar Nederland heeft via geknoei met stemmen voorkomen dat Fred Teeven lijsttrekker bleef. Interim-voorzitter Van Galen zegt dat in een nieuwsbrief aan de leden.
Ex-voorzitter Jetten deed niets met de steunbetuigingen en voorkeursstemmen voor Teeven via de post en e-mail. Daardoor haalde zijn motie tegen het bestuur het net niet en trok hij zich terug. Jettens favoriet Ratelband werd daarna verslagen door Van de Linde.
De ledenadministratie was een puinhoop en de kas was geplunderd. De campagne met Ratelband kostte "tienduizenden euro's", betaald van de rijkssubsidie.
bron: Teletekst
quote:En dat was dan nog vergeleken bij de LPF de 'fatsoenlijke kant' van de nieuwe politiek...
Op zaterdag 21 december 2002 17:34 schreef golfer het volgende:
Tja.... wat een beerputlucht komt er steeds meer omhoog bij die partij.
Overigens is LN wel weer in de lift in de peilingen...
V.
quote:Ik vind het vooral tragisch voor de burger die zijn stem op die partij heeft gezet en nu eigenlijk genaaid wordt waar die bij staat.
Op zaterdag 21 december 2002 19:35 schreef Verbal het volgende:
Ik vind het vooral tragisch voor Teeven, die door voor- en tegenstanders schijnt te worden geroemd om zijn inzet in de kamer.V.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |