abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7467375
quote:
LN-bestuur wipte Teeven via fraude

Het oude bestuur van Leefbaar Nederland heeft via geknoei met stemmen voorkomen dat Fred Teeven lijsttrekker bleef. Interim-voorzitter Van Galen zegt dat in een nieuwsbrief aan de leden.

Ex-voorzitter Jetten deed niets met de steunbetuigingen en voorkeursstemmen voor Teeven via de post en e-mail. Daardoor haalde zijn motie tegen het bestuur het net niet en trok hij zich terug. Jettens favoriet Ratelband werd daarna verslagen door Van de Linde.

De ledenadministratie was een puinhoop en de kas was geplunderd. De campagne met Ratelband kostte "tienduizenden euro's", betaald van de rijkssubsidie.

bron: Teletekst

Mijn bek valt hier toch wel van open. Dit is dus het rapalje dat nu samen met Emile Ratelband de lijst Ratelband is gestart. Ik neem aan dat LN door middel van een rechtzaak iets van hun geld gaat proberen terug te halen. Nieuwe politiek, 'weg met de achterkamertjes', yeah sure...

pi_7467443
Het bekend maken van fraude gaat nu ieg door de voordeur
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_7467483
Tja.... wat een beerputlucht komt er steeds meer omhoog bij die partij.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 21 december 2002 @ 17:38:58 #4
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_7467551
Ik kreeg toch de laatste tijd vaak wel de indruk dat Leefbaar Nederland zich nog aardig staande heeft gehouden tijdens de rotzooi van afgelopen jaar. Valt me een beetje tegen.
pi_7467567
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 17:34 schreef golfer het volgende:
Tja.... wat een beerputlucht komt er steeds meer omhoog bij die partij.
En dat was dan nog vergeleken bij de LPF de 'fatsoenlijke kant' van de nieuwe politiek...
pi_7467594
Daar gaat de hoop op een zetel in de Kamer....... en TERECHT!
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_7467685
Tja, er moest tijdens dat congres ook al een keer opnieuw gestemd worden wegens fraude, toch? Ik hoop toch dat de mensen beter weten dan met dit soort duistere figuren in zee te gaan..
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_7469280
Zoiets vermoedde ik al, bij de stemming over die motie had Teeven ook maar op 4 stemmen verloren terwijl er 20 ongeldig ofzoiets waren verklaard. Dat riekt er al naar.

Overigens is LN wel weer in de lift in de peilingen...

zaterdag 21 december 2002 @ 19:35:11 #9
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_7469398
Ik vind het vooral tragisch voor Teeven, die door voor- en tegenstanders schijnt te worden geroemd om zijn inzet in de kamer.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_7470365
Stel dat je ooit zo'n partij hebt opgericht, een naam gegeven, campagne gevoerd voor Leefbaar Nederland, op tv geweest voor Leefbaar Nederland. En nu zie je dat die naam op een fantastische manier te schande wordt gemaakt. Dan eis je toch gewoon de rechten op die naam terug.
I intend to live forever, or die trying.
pi_7471488
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 19:35 schreef Verbal het volgende:
Ik vind het vooral tragisch voor Teeven, die door voor- en tegenstanders schijnt te worden geroemd om zijn inzet in de kamer.

V.

Ik vind het vooral tragisch voor de burger die zijn stem op die partij heeft gezet en nu eigenlijk genaaid wordt waar die bij staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')