Daarvoor is vanaf nu dit topic
Grofweg is het de bedoeling dat je het hier post als iets je niet geheel bevalt omtrent het modereren van de Digital Corner. Opmerkingen of aanmerkingen dus. Maar ook nieuwe ideeën, complimenten, een FAQ die niet klopt of het wijzen op iets wat niet helemaal goed verloopt. Kortom: alles wat je normaal in FB had gezet over DIG gaat nu hier
Lucille & ik hopen uiteraard op input van jullie allen, want daar kunnen we iets mee! Maar hou dit topic wel een beetje netjes aub, tis geen slowchat reeks
Alvast bedankt!
- we zijn bezig met een herindeling van de FAQ omdat het nu toch wel een beetje een georganiseerd zooitje is. En das jammer, want er staat best veel nuttige info in. Tevens wordt er gewerkt aan een nieuwe netwerk-FAQ omdat het huidige geval een tikkie karig is
- ik ben vanaf maandag op vakantie en begin volgend jaar weer terug
[Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 21-12-2002 16:15]
whoa bruut
zou je dit topic niet beter sticky kunnen maken? anders blijf je zoeken
quote:Hehehe... begin volgend jaar dus
Op zaterdag 21 december 2002 16:14 schreef Blue Thunder het volgende:
vanaf maandag op vakantie en begin DIT jaar terug?whoa bruut
zou je dit topic niet beter sticky kunnen maken? anders blijf je zoeken
Maaruh, sticky is helaas (nog) niet mogelijk omdat je dan niet meer kunt reageren.
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 16:17 schreef firstwollie het volgende:
ik wil Tijn complimenteren met zijn uitmuntende modprestaties, niet partijdig ofzow, maar altijd neutraal t.o.v de user.
quote:Jah, dat is balen. Maar ik vraag me af of je wel een antwoord had gekregen alsie in DIG was blijven staan. Als het een heel technisch iets is, maggie wat mij betreft ook wel terug naar DIG trouwens, er zijn immers veel raakvlakken tussen DIG en GAM.
Alleen de opsplitsing naar games enzow bevalt mij niet zo goed, zo had ik een topic geopend over duke nukem 3d welke naar games is verplaatst alleen is daar te weinig technische kennis en wordt er niet meer op mijn topic gereageerd terwijl het probleem nog niet opgelost is. Een oplossing hiervoor zou ik zelf niet weten, maar misschien julliezelf wel.
quote:iets voor de afdeling Research and Development?
Op zaterdag 21 december 2002 16:15 schreef Tijn het volgende:[..]
Maaruh, sticky is helaas (nog) niet mogelijk omdat je dan niet meer kunt reageren.
quote:Ik hoop dat eraan wordt gewerkt, maar ik kan je er niks over vertellen ben ik bang, simpelweg omdat ik geen idee heb. Het vereist een aanpassing aan Topix en daar gaan "wij" niet over
Op zondag 22 december 2002 09:53 schreef Blue Thunder het volgende:[..]
iets voor de afdeling Research and Development?
Maar het lijkt me wel handig, dus ik zal nog 'es kijken of ik wat te weten kan komen.
quote:Net zoals die [sup] & [sub]
Op zondag 22 december 2002 11:26 schreef Tijn het volgende:[..]
Ik hoop dat eraan wordt gewerkt, maar ik kan je er niks over vertellen ben ik bang, simpelweg omdat ik geen idee heb. Het vereist een aanpassing aan Topix en daar gaan "wij" niet over
Maar het lijkt me wel handig, dus ik zal nog 'es kijken of ik wat te weten kan komen.
Maarre Tijn, mijn complimenten, dat mag toch ook wel in dit topic? Nooit problemen hier, altijd netjes en duidelijk !!
quote:Tuurlijk mag dat
Op zondag 22 december 2002 11:29 schreef WebForce het volgende:[..]
Maarre Tijn, mijn complimenten, dat mag toch ook wel in dit topic? Nooit problemen hier, altijd netjes en duidelijk
!!
En het zijn ook al die coole DIG-users hier die er natuurlijk voor zorgen dat dit het grootste en bestlopende serieuze forum van Fok! is en blijft
(nou ja, Muziek heeft meer posts... maar wij hebben meer topics! )
quote:DIG mag dan wel het grootste en bestlopende forum zijn, Muziek is het gezelligst.
Op zondag 22 december 2002 11:38 schreef Tijn het volgende:[..]
Tuurlijk mag dat
Harske bedankt, Lucille & ik doen ons best
En het zijn ook al die coole DIG-users hier die er natuurlijk voor zorgen dat dit het grootste en bestlopende serieuze forum van Fok! is en blijft
(nou ja, Muziek heeft meer posts... maar wij hebben meer topics!
)
Bovendien is het elke dag in Muziek gezelliger.
Dit is tevens een subtiel schopje
1 puntje van aandacht:
totale digibeten stellen hier hun vragen in de hoop serieus antwoord te krijgen van de fok'ers en niet afgezeken te worden net als op tweakers.
Steeds meer komen er echter grapjassen om de hoek kijken in DIG die het allemaal erg leuk vinden om mensen uit te lachen, bewust verkeerde tips te geven en te roepen: UTFS.
Zou hier iets scherper op gelet kunnen worden? Bij 3x ban uit DIG ofzo?
DIG moet een heel toegankelijk forum blijven voor zowel pc-bikkels als totale n00bjes. Dit maakt het juist zo leuk!
Verder:
GA
ZO
DOOR
TIJN
!
quote:Daar heb je helemaal gelijk in. We doen in principe ook ons best om juist de mix zo leuk te maken. Daarom staan er ook dit soort passages in onze huisregels:
Op dinsdag 31 december 2002 14:25 schreef Doopy-X- het volgende:
dig is ok forum.1 puntje van aandacht:
totale digibeten stellen hier hun vragen in de hoop serieus antwoord te krijgen van de fok'ers en niet afgezeken te worden net als op tweakers.
Steeds meer komen er echter grapjassen om de hoek kijken in DIG die het allemaal erg leuk vinden om mensen uit te lachen, bewust verkeerde tips te geven en te roepen: UTFS.
DIG moet een heel toegankelijk forum blijven voor zowel pc-bikkels als totale n00bjes. Dit maakt het juist zo leuk!
quote:Lucille & ik zullen ons best doen om er extra op te letten.Ik weet niet zoveel van computers, mijn vraag is vast veelste dom of ik snap het antwoord niet.
Er moet geen drempel bestaan voor mensen om hier te kunnen posten. Ook mensen met minder technische kennis hebben wel eens computerproblemen en die hebben net zoveel recht op een normaal antwoord als iedereen. We zullen er met z'n allen aan moeten werken dat DIG vooral een leuk forum is voor iedereen, nerd of geen nerd. Het is daarom de taak van ons allemaal om iedereen in z'n waarde te laten, geduld op te brengen als mensen iets niet in één keer snappen en meer uitleg te geven dan 2 korte kreten. Misschien komen op deze manier ook de vrouwen nog wel 'es in DIG
Een hele fijne jaarwisseling gewenst, ook aan alle andere mede-Fok!kers, tot volgend jaar..!
quote:daar ben ik het dus niet mee eens, sommige vragen zijn zo enorm basic dat het gewoon zonde is daar aandacht aan te besteden omdat je deze met de search zo hebt uitgevonden, ik vind het dan ook verspilde moeite daar op in te gaan en slotje dan ook terecht
Op dinsdag 31 december 2002 14:25 schreef Doopy-X- het volgende:
dig is ok forum.1 puntje van aandacht:
quote:misschien basic voor jou, maar alle begin is moeilijk, help zo iemand een eind op weg, zodat hij/zij verder kan. Als het jou ergert, reageer dan niet, dat scheelt weer verspilde moeite van jou. We moeten juist geen GOT situaties hebben, waarbij mensen bang worden om een vraag te stellen. We zijn allemaal simpel begonnen ooit eens, lang geleden en met vragen, lezen en tips van anderen zijn we wijzer geworden. Gun nieuwelingen hetzelfde plezier en gemak.
Op dinsdag 31 december 2002 17:15 schreef firstwollie het volgende:[..]
daar ben ik het dus niet mee eens, sommige vragen zijn zo enorm basic dat het gewoon zonde is daar aandacht aan te besteden omdat je deze met de search zo hebt uitgevonden, ik vind het dan ook verspilde moeite daar op in te gaan en slotje dan ook terecht
quote:maar als het zéér duidelijk in de search of de FAQ te vinden is, is het toch onnodig hier een topic over te openen, dit roept alleen maar irritatie op.
Op dinsdag 31 december 2002 17:41 schreef _joepie_ het volgende:[..]
misschien basic voor jou, maar alle begin is moeilijk, help zo iemand een eind op weg, zodat hij/zij verder kan. Als het jou ergert, reageer dan niet, dat scheelt weer verspilde moeite van jou. We moeten juist geen GOT situaties hebben, waarbij mensen bang worden om een vraag te stellen. We zijn allemaal simpel begonnen ooit eens, lang geleden en met vragen, lezen en tips van anderen zijn we wijzer geworden. Gun nieuwelingen hetzelfde plezier en gemak.
quote:In principe gaan dubbele topics ook op slot, zeker als ze allebei actief zijn. Maar er is nogal een groot verschil tussen een newbie-vraag en een dubbel topic natuurlijk
Op dinsdag 31 december 2002 20:10 schreef firstwollie het volgende:[..]
maar als het zéér duidelijk in de search of de FAQ te vinden is, is het toch onnodig hier een topic over te openen, dit roept alleen maar irritatie op.
De enige domme vraag is de vraag die je niet stelt....
quote:maar die is al dicht en heb ik hier gevraagd of die open mocht. Nogmaals, graag een van de twee open (als je dit topic weet te vinden tenminste)
Op vrijdag 3 januari 2003 16:32 schreef Lucille het volgende:
Deze gaat dus dicht. Graag posten in Wat is er met internet aan de hand??
ging over
http://forum.fok.nl/showtopic.php/248670
wie is hier de onhandige mod geweest?
quote:Ik heb geen idee, ik krijg ook geen topic te zien en ik weet 'em ook niet terug te vinden
Op maandag 6 januari 2003 13:30 schreef dr.dunno het volgende:wie is hier de onhandige mod geweest?
quote:Die in SES is dicht
Op maandag 6 januari 2003 14:37 schreef micha het volgende:
Internet Information Services is een dubbel-topic, of Vraagje aan IT'ers die kwam later.
quote:Ik ben Lucille niet en ik weet ook niet helemaal waar het over gaat, maar het kan toch in Centrale Site Down topic of zie ik het nou verkeerd?
Op vrijdag 3 januari 2003 16:36 schreef mbn het volgende:
slotjespost op topic:
[..]maar die is al dicht en heb ik hier gevraagd of die open mocht. Nogmaals, graag een van de twee open (als je dit topic weet te vinden tenminste)
quote:Ik heb iig topic [FB DIG] waar is mijn topic??? gesloten, omdat we een centraal Feedback topic hebben. Maar dat was al duidelijk neem ik aan door mijn laatste post in dat topic.
Op maandag 6 januari 2003 13:30 schreef dr.dunno het volgende:
[FB DIG] waar is mijn topic???ging over
http://forum.fok.nl/showtopic.php/248670
wie is hier de onhandige mod geweest?
quote:Die optie had ik ook al gegeven.
Op maandag 6 januari 2003 14:41 schreef Tijn het volgende:[..]
Ik ben Lucille niet en ik weet ook niet helemaal waar het over gaat, maar het kan toch in Centrale Site Down topic of zie ik het nou verkeerd?
quote:het ging om het eerste topic... dat is door een mod weggehaald ipv gesloten (dat is sowieso al kul, want er stond niets offtopics in en al helemaal niets illegaals
Op maandag 6 januari 2003 14:42 schreef Lucille het volgende:[..]
Ik heb iig topic [FB DIG] waar is mijn topic??? gesloten, omdat we een centraal Feedback topic hebben. Maar dat was al duidelijk neem ik aan door mijn laatste post in dat topic.
dus....
quote:Ik wil best wat slaag hebben hoor van Yvonne.
Op maandag 6 januari 2003 15:18 schreef Tijn het volgende:[..]
Mja... it wasn't me
Maar hoe kan het hele topic nu verdwenen zijn? Ik kan alleen maar posts sluiten/verplaatsen/renamen en individuele posts verwijderen, toch geen hele topics?
quote:Jawel hoor
Op maandag 6 januari 2003 16:34 schreef Lucille het volgende:[..]
Ik wil best wat slaag hebben hoor van Yvonne.
Maar hoe kan het hele topic nu verdwenen zijn? Ik kan alleen maar posts sluiten/verplaatsen/renamen en individuele posts verwijderen, toch geen hele topics?
quote:Idd. Nooit gebruikt tot op heden.
Op maandag 6 januari 2003 16:38 schreef RogerWilco het volgende:[..]
Jawel hoor
![]()
kijk maar in TopicAdmin Bij het bolletje verwijderen.
In letterlijk IEDER topic dat over MSN-problemen gaat, is er weer zo'n mongool die over TRILLIAN begint te schreeuwen. Als ik een probleem met een softwarepakket heb, dan zit ik er niet op te wachten dat iemand me een ander softwarepakket aanraadt. Met een dergelijke reactie geef je trouwens je eigen onkunde weer, want je bent blijkbaar niet in staat om een passende oplossing voor het probleem te vinden.
Hetzelfde geldt voor topics over Windows-problemen. Als ik een probleem met WINDOWS heb, dan hoef ik geen Jehova-achtige nerds die beginnen te blaten dat LINUX veel beter is en dat ik dat maar moet proberen. Ik VIND Linux niet beter en ik WIL 't niet proberen.
Ik vind dat de mods tegen dit soort irritante reacties best (strenger) op mogen treden.
verder, afgezien van het eeuwige geziek... Dig?
quote:Tijn en ik zijn er ook niet blij mee als mensen offtopic over een ander product gaan roepen in de trant van 'dan moet je dit maar nemen'. Wij geven meestal ook wel aan dat de [betreffende users] ontopic moeten blijven. En af en toe worden er ook emails verstuurd aan mensen en er worden notes bijgehouden. Dus een deel van ons werk gebeurd hier dus achter de schermen. Kortom, ik ben het met je eens dat het geblaat storend is in de discussies.
Op zaterdag 11 januari 2003 00:07 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik wil effe iets kwijt. Ik word doodziek van enkele zwaar irritante steeds terugkerende off-topic reacties.In letterlijk IEDER topic dat over MSN-problemen gaat, is er weer zo'n mongool die over TRILLIAN begint te schreeuwen.
Als ik een probleem met een softwarepakket heb, dan zit ik er niet op te wachten dat iemand me een ander softwarepakket aanraadt. Met een dergelijke reactie geef je trouwens je eigen onkunde weer, want je bent blijkbaar niet in staat om een passende oplossing voor het probleem te vinden.
Hetzelfde geldt voor topics over Windows-problemen. Als ik een probleem met WINDOWS heb, dan hoef ik geen Jehova-achtige nerds die beginnen te blaten dat LINUX veel beter is en dat ik dat maar moet proberen. Ik VIND Linux niet beter en ik WIL 't niet proberen.
Ik vind dat de mods tegen dit soort irritante reacties best (strenger) op mogen treden.
quote:Modjes kunnen altijd titels aanpassen, dat is het probleem niet. De keuze ligt meestal bij de topicposter hoe de titel moet zijn. Modjes veranderen deze alleen als de titel off-topic of heel duidelijk is.
Op donderdag 9 januari 2003 14:27 schreef RogerWilco het volgende:
Stomme vraag mischien.
Ik heb een tijdje geleden iets over een eventuele [DEV] Tag gelezen.
Ik ben het wel met knut eens dat hier ruimte voor is en moet zijn in DIG. Is het mogelijk om een [DEV]Tag op te nemen in de aanduidingen van de topictitels. (mocht men dit vergeten zou dit door de Modjes aan te passen moeten zijn)
quote:Ik zal er wat beter op letten. Lucille zei al terecht dat dit idd absoluut niet de bedoeling is.
Op zaterdag 11 januari 2003 00:07 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik wil effe iets kwijt. Ik word doodziek van enkele zwaar irritante steeds terugkerende off-topic reacties.Ik vind dat de mods tegen dit soort irritante reacties best (strenger) op mogen treden.
Het lijkt ook een beetje in vlagen te komen, net zoals de onzinnige verwijzingen naar got enzo. Soms heb je er 2 weken geen last van en soms zie je er 10 op een dag
quote:Ook namens Tijn, hardstikke bedankt.
Op zaterdag 11 januari 2003 00:57 schreef American_Nightmare het volgende:
Om met Caroline Tensen te spreken: "Toppie, modjes!"
quote:Er staan ook urls in naar warez plekken. Vandaar het slotje. In overleg met Tijn.
Op maandag 13 januari 2003 21:58 schreef Imi het volgende:
Lucille, praten over DivX mag toch wel? Het gaat alleen over bestandsnamen en codecs, niets illegaals aan.
[Centraal] DivX badfile meld topic.
quote:Verwijder die dan, het was net een begin van een centraal topic. En dat het in overleg met Tijn is praat alles goed.
Op maandag 13 januari 2003 23:04 schreef Lucille het volgende:[..]
Er staan ook urls in naar warez plekken. Vandaar het slotje. In overleg met Tijn.
quote:Nee, dat praat niks goed. Er is alleen in overleg besloten dat we niet de links gaan verwijderen en het topic weer opengooien.
Op dinsdag 14 januari 2003 00:02 schreef Imi het volgende:[..]
Verwijder die dan, het was net een begin van een centraal topic. En dat het in overleg met Tijn is praat alles goed.
Daarnaast valt het me op dat er in verhouding ontzettend weinig problemen zijn (nauwelijks ziekende users, waarschuwingen of bans).
Persoonlijk vind ik dan ook dat DIG het best gemodde forum van Fok is. De mods zijn niet overduidelijk aanwezig, zoals in andere fora wel teveel gebeurt, maar grijpen wel in als dat noodzakelijk is.
Dus.. een complimentje is wel op z'n plaats.
quote:mijn kabelsnelheid van 2 jaar terug was OOK 180 kb/s
Op donderdag 16 januari 2003 13:48 schreef mvt het volgende:
Hoe snel ga jij op internet? (kb/s)
Lucille, heb je nog een topic van korter dan 2 jaar oud als je verwijst naar een topic over HEDENDAAGSE kabelinternetsnelheden???
quote:Het was 1 voorbeeld uit de lijst van tientallen. Take your pick.
Op donderdag 16 januari 2003 13:48 schreef mvt het volgende:
Hoe snel ga jij op internet? (kb/s)
Lucille, heb je nog een topic van korter dan 2 jaar oud als je verwijst naar een topic over HEDENDAAGSE kabelinternetsnelheden???
quote:de meest recente
Op donderdag 16 januari 2003 13:55 schreef Lucille het volgende:[..]
Het was 1 voorbeeld uit de lijst van tientallen. Take your pick.
quote:Dat is mijn verantwoordelijkheid, hij had er idd al moeten zijn maar kheb 'em nog niet. Ik probeer er vaart achter te zetten.
Op maandag 20 januari 2003 14:10 schreef American_Nightmare het volgende:
Waar is die FAQ over video, mpeg, avi en mp3 gebleven? Ik word die dagelijks terugkerende codec-vragen een beetje beu eigenlijk. Als er nou iets over in de FAQ te vinden is, dan kunnen die topics allemaal direct op slot. (Mag eigenlijk toch wel vind ik, aangezien sommige mensen te lam zijn om even de search te raadplegen).
quote:Nouja ik snap wel dat je 't druk hebt. Je bent de laatste tijd ook weinig op Fok te vinden...
Op maandag 20 januari 2003 14:12 schreef Tijn het volgende:[..]
Dat is mijn verantwoordelijkheid, hij had er idd al moeten zijn maar kheb 'em nog niet. Ik probeer er vaart achter te zetten.
bovenstaande is trouwens niet waar
quote:Zou daar niet moeten staan: "durft of wil vragen"?
Digital Corner
Alles wat je altijd al over computers, internet en electronische gadgets had willen weten, maar niet op Tweakers.net durft te vragen.
quote:Ja, maar tis amper te controleren. Bovendien kun je ondertitels bijna alleen maar voor illegale doeleinden gebruiken, dus is besloten het niet toe te staan.
Op dinsdag 4 februari 2003 11:34 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Mike,
Ondertitels gooi je dicht. Als iemand nu zelf zijn ondertitels schirjft voor een divx mag dit toch wel, er zit dan immers geen copyright op.
quote:Dus dan helpen we jou toch ook gewoon niet meer. Of heb je helemaal nergens vragen over. Want ik vind dat je wel wat meer mag zoeken
Op dinsdag 31 december 2002 20:10 schreef firstwollie het volgende:[..]
maar als het zéér duidelijk in de search of de FAQ te vinden is, is het toch onnodig hier een topic over te openen, dit roept alleen maar irritatie op.
Thanx!
Het gaat om Post hier je 3DMark2003-score (geen discusie)
quote:Done
Op woensdag 12 februari 2003 23:13 schreef American_Nightmare het volgende:
Tijn, kun je effe die lompe spelfout uit m'n topictitel verbeteren?Thanx!
Het gaat om Post hier je 3DMark2003-score (geen discussie)
quote:Alsie hier duidelijk uit kan leggen wat het probleem precies is, kunnen we het wellicht proberen op te lossen. Maar ik denk/hoop dat ik redelijk duidelijk ben geweest in FB net
Op vrijdag 28 februari 2003 11:48 schreef DigiJasper het volgende:
Yootje is boos. Een goede zaak.
Anyway here goes:
quote:Die note is toch niet voor mij mag ik hopen??
Op donderdag 13 maart 2003 17:23 schreef Lucille het volgende:
[..]Inderdaad, dat gaat Lucille niet leuk vinden. Topic gaat nu dus op slot en note wordt gezet. Helaas.
Had je niet beter die reacties eruit kunnen gooien??
Ik wil bovendien helemaal niet zonder cd spelen, want ik ben er zojuist achergekomen dat tijdens het spelen hij de filmpjes tussendoor van de cd laadt.
Bij de installatie kan je niet aangeven dat hij een full install moet doen
Dus aan zo'n goddamn cd key heb ik helemaal niks.
Ik heb geen idee hoe ik zo'n bincue moet maken en dat gingen een paar users me net uitleggen?
Maggie weer open aub lucille??
Nee, natuurlijk is die note niet voor jou.
Ik had inderdaad de bewuste reactie er uit kunnen gooien, maar heb in mijn beslissing meegenomen dat het topic wel warez gevoelig is. Ik heb het bewust open gelaten om te zien of er zonder warez links gediscussieerd kon worden. En zelfs de waarschuwing gegeven wat de consequenties zouden zijn als de regels toch overschreden zouden worden. Het gevolg hiervan was dus wel dat ik hier op mijn werk continue dat topic zit te checken als een soort waakhond. En als dan een stomme user de regels overtreedt, dan sluit ik het. Ik kan niet de hele avond dat topic in de gaten blijven houden. Want als er 1 begint volgen er meer is mijn ervaring. Hoe vervelend ik dat ook vindt voor de topicposter, in dit geval jou dus vosss. Ik hoop dat je mijn redenen van het sluiten kan begrijpen.
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 17:48 schreef Lucille het volgende:
Hier mijn antwoord van de FB van zonet:Nee, natuurlijk is die note niet voor jou.
quote:Das idd erg vervelend ja, want nou kan ik dat spel nog niet samen spelen, we hebben allebei de helft betaald, mooie boel is dat
Ik had inderdaad de bewuste reactie er uit kunnen gooien, maar heb in mijn beslissing meegenomen dat het topic wel warez gevoelig is. Ik heb het bewust open gelaten om te zien of er zonder warez links gediscussieerd kon worden. En zelfs de waarschuwing gegeven wat de consequenties zouden zijn als de regels toch overschreden zouden worden. Het gevolg hiervan was dus wel dat ik hier op mijn werk continue dat topic zit te checken als een soort waakhond. En als dan een stomme user de regels overtreedt, dan sluit ik het. Ik kan niet de hele avond dat topic in de gaten blijven houden. Want als er 1 begint volgen er meer is mijn ervaring. Hoe vervelend ik dat ook vindt voor de topicposter, in dit geval jou dus vosss.
quote:Nee dus
Ik hoop dat je mijn redenen van het sluiten kan begrijpen.
oke mijn probleem:
MOD: mag dit topic weer open?
Welk modje kan me ff helpen?
quote:hooii
Op vrijdag 21 maart 2003 19:53 schreef Hanneke1983 het volgende:
hallooooooooooooooo!!
probeer anders ff in het feedback forum
quote:daar werd ik al weg gestuurd
Op vrijdag 21 maart 2003 21:27 schreef Da_Koen het volgende:[..]
hooii
probeer anders ff in het feedback forum
quote:
sorry, maar ik wil even duidelijkheid, zonder slotje welteverstaan, wat dit soort topics tegen gaat.mijn vorige topic hier in feedback (feedback = terugkoppeling op het forum, toch?) doelde ik op het feit dat ik een oplossing wilde op een probleem, wat nu tot 2 keer toe met een slotje bekroont is. ik heb hierdoor nog geen tijd gehad te reageren op een reactie, of eigenlijk te kunnen lezen.
er wordt tot 2 keer toe gewezen op een of ander centraal topic in dig () waarvan ik geen flauw benul heb. ik heb de search gebruikt, ik heb control f gebruikt, ik heb andere fokkers via msn gevraagd, niemad weet iets van een centraal topic af, wat eventueel iets met dit onderwerp temaken heeft.
digital corner is een forum waar je terecht kan als je problemen hebt met software of hardware, als je de search hebt gebruikt, en als je de handleiding hebt gebruikt. als daaruit blijkt dat het dan nog niet werkt mag je toch een topic openen, in de hoop dat iemand anders het probleem ook heeft gehad en heeft kunnen oplossen...ik hoop dus dat hier wel een beetje volwassen gepraat kan worden, zonder bijdehandte (zelf invullen.....).
wees duidelijk, zonder verwijzingen waarin je niet eens een links plaatst en zonder meteen slotjes uit te delen.
edit:
het gaat over ligt news.home.nl eruit? en [zoveelste onduidleijk heid..] slotje?
quote:Het grote "er is iets down" topic deel2
Op donderdag 27 maart 2003 22:53 schreef MarkyB het volgende:
c/p'tje uit Wees duidelijk zonder slotjes
[..]
quote:ok, dankje, maar uiteindelijk doet mn nieuwsgroep-programma het nog steeds niet
Op vrijdag 28 maart 2003 09:19 schreef Light het volgende:[..]
Het grote "er is iets down" topic deel2
quote:Ik heb geen problemen met de @home news server. Dus ik denk niet dat de server down is.
Op vrijdag 28 maart 2003 09:30 schreef MarkyB het volgende:[..]
ok, dankje, maar uiteindelijk doet mn nieuwsgroep-programma het nog steeds niet
quote:dus er is iets anders mis..... maar wat
Op vrijdag 28 maart 2003 09:51 schreef Light het volgende:[..]
Ik heb geen problemen met de @home news server. Dus ik denk niet dat de server down is.
Kleine kanttekening daarbij is wel dat het niet voor dat doel in eerste instantie gebruikt word, maar het wel hetzelfde resultaat heeft...
Dit is dus een officiele tool van Microsoft..
In mijn geval is dit ook puur bedoeld om mede systeembeheerders te helpen met gebruikers die hun wachtwoord zijn vergeten...
quote:** schopje omhoog zodat ik mijn testbevindingen kan posten (als hij weer open gaat...
Op woensdag 23 april 2003 09:39 schreef WaSTeiL het volgende:
Het volgende topic: Password verwijderen op een Outlook pst file! is net gesloten en ik denk omdat er een kleine discussie gaat plaatsvinden of dit wel of niet legaal is, maar het tooltje waar het over gaat is een officiele tool van Microsoft die op de Technet cd's staan...
....
en misschien ook iets over ondertiteling (subs)? Niet in de vorm van links naar websites met subs, maar iig uitleg over hoe je er gebruik van maakt of hoe je ze kan converteren (bijv. van srt naar sub e.d.)
die vragen komen nogal vaak voorbij namenlijk, frequent gestelde vragen zeg maar kwil dr wel ff een kort stukje over schrijven als dat nodig is
quote:Kun je nagaan hoe goed jullie het doen
Op donderdag 12 juni 2003 13:19 schreef Lucille het volgende:
Ik heb het Feedback topic al gevonden hoor Yvonne.
Hij zat wel een beetje onder het stof.
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 13:23 schreef yvonne het volgende:[..]
Kun je nagaan hoe goed jullie het doen
Of ze durven gewoon niet te klagen, omdat we zo streng zijn
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 13:33 schreef Lucille het volgende:[..]
Of ze durven gewoon niet te klagen, omdat we zo streng zijn
We hebben wel een centraal topic hoor, maar ik zal hier ff antwoorden.
Oh, en mijn IQ is 136, vorig jaar laten meten .
Ik moet nu gaan, over een half uurtje/uurtje ben ik er weer.
quote:- Ik weet wel zeker dat er chaos zal onstaan... er zijn inderdaad erg veel mobiele telefoon topics... maar als je het wil centraliseren doe het dan wel goed... maak een paar topics met bepaalde mobiele diensten waar veel discussie over is.. een Live topic of een I-mode topic.. en uiteraard centrale welk toestel zal ik kopen topic.. en een welke provider topic... en een MMS topic etc.. etc.. 1 enkele topic over alles wat mobiele telefoons te maken heeft is gewoon idioot. Je kan toch gewoon toegeven dat het gewoon een hele ondoordachte actie van je was om zo een centraal topic aan te maken.. geeft toch niet?.. je iq is 136.. is toch zeker niet slecht, een academische studie moet wel te doen zijn met zo een iq.. wees een vent en geef gewoon toe dat je effe niet goed nagedacht heb.. kan gebeuren..maar erken het en corrigeer het en ga niet een foute stomme beslissing goed proberen te praten.
Op donderdag 12 juni 2003 13:43 schreef Slarioux het volgende:
Alvast mijn antwoord:We hebben wel een centraal topic hoor, maar ik zal hier ff antwoorden.
We hebben expres een centraal topic voor telefoons aangesteld, omdat er erg veel topics over zijn. Mocht het idd zo zijn dat er te veel chaos komt over allerlei verschillende telefoons, gaan we idd meerdere, of geen centrale topics openen. We kijken het nog ff aan.
De discussie over centrale topics is hier en FB al 100x gehouden, hier ga ik dus niet nog een keer over beginnen. Pak de search eens en zoek FB af.
Oh, en mocht je serieuze problemen over het modden in DIG, mag die die kwijt in het goede mod topic, of in mijn mail. Oh, en mijn IQ is 136, vorig jaar laten meten
.
Ik moet nu gaan, over een half uurtje/uurtje ben ik er weer.
- OK, die discussies zullen idd vast al wel gevoerd zijn maar ik wil verder ook niet praten over centraliseren in het algemeen.. maar alleen over wat hier gebeurd was.
- oh en ik vind het wel prettig als we het hier openlijk uitpraten ipv via mail..
ik ben er nu ook weg.. tot strax
quote:Oh, dus nu is het een ondoordachte actie? Sorry hoor, maar er is wel degelijk over nagedacht, maar daar zal ik niet over beginnen. Of het centrale topic nuttig wordt is zoals ik al zei, even afwachten. Simpel. Ik had ook 5 topics over verschillende diensten/dingen kunnen openen, maar wat als vervolgens iedereen in het algemene topic zou gaan zitten? Dan had ik er nog niks aan en was ik aan het blijven editten. Aan het eind van dit topic kijk ik wel even of een apart topic voor bepaalde diensten of merken nuttig is. Zo ja, komt ie er, zo nee, dan niet.
Op donderdag 12 juni 2003 13:55 schreef spooky1234 het volgende:[..]
- Ik weet wel zeker dat er chaos zal onstaan... er zijn inderdaad erg veel mobiele telefoon topics... maar als je het wil centraliseren doe het dan wel goed... maak een paar topics met bepaalde mobiele diensten waar veel discussie over is.. een Live topic of een I-mode topic.. en uiteraard centrale welk toestel zal ik kopen topic.. en een welke provider topic... en een MMS topic etc.. etc.. 1 enkele topic over alles wat mobiele telefoons te maken heeft is gewoon idioot. Je kan toch gewoon toegeven dat het gewoon een hele ondoordachte actie van je was om zo een centraal topic aan te maken.. geeft toch niet?.. je iq is 136.. is toch zeker niet slecht, een academische studie moet wel te doen zijn met zo een iq.. wees een vent en geef gewoon toe dat je effe niet goed nagedacht heb.. kan gebeuren..maar erken het en corrigeer het en ga niet een foute stomme beslissing goed proberen te praten.
- OK, die discussies zullen idd vast al wel gevoerd zijn maar ik wil verder ook niet praten over centraliseren in het algemeen.. maar alleen over wat hier gebeurd was.
- oh en ik vind het wel prettig als we het hier openlijk uitpraten ipv via mail..
quote:Dank je voor deze reactie, hij is een stuk vriendelijker dan je FB topic.
Op donderdag 12 juni 2003 13:55 schreef spooky1234 het volgende:[..]
- Ik weet wel zeker dat er chaos zal onstaan... er zijn inderdaad erg veel mobiele telefoon topics... maar als je het wil centraliseren doe het dan wel goed... maak een paar topics met bepaalde mobiele diensten waar veel discussie over is.. een Live topic of een I-mode topic.. en uiteraard centrale welk toestel zal ik kopen topic.. en een welke provider topic... en een MMS topic etc.. etc.. 1 enkele topic over alles wat mobiele telefoons te maken heeft is gewoon idioot. Je kan toch gewoon toegeven dat het gewoon een hele ondoordachte actie van je was om zo een centraal topic aan te maken.. geeft toch niet?.. je iq is 136.. is toch zeker niet slecht, een academische studie moet wel te doen zijn met zo een iq.. wees een vent en geef gewoon toe dat je effe niet goed nagedacht heb.. kan gebeuren..maar erken het en corrigeer het en ga niet een foute stomme beslissing goed proberen te praten.
quote:Ik heb nog wat draft dingetjes liggen voor een Netwerk FAQ. Lang geleden aan begonnen, maar geen tijd gehad om het goed af te ronden (sorry Tijn
Op donderdag 12 juni 2003 13:35 schreef Slarioux het volgende:
Ik ga binnenkort weer wat FAQ updeetjes doen, maar omdat Tijn en Raven telkens repliede op hun eigen FAQ, loopt alles door elkaar als ik ga replyen, daar moet ik nog ff naar kijken.
jouw sig, welk nummer is dat ook alweer? ligt ect op het puntje van m'n tong en begint me te irriteren....
--------------einde offtopic-----------------
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |