abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7435279
nou hier kunnen we het gaan hebben over Salou waar ik volgend jaar heen ga als het goed is
V.D VAART WIE KENT UM NIET V.D VAART V.D VAART IS EEN ECHTE AJACIED!!!!
pi_7435299
Nou doe je best. Het is daar fantastisch!
[url=http://www.woestforum.nl/forum/][b]WOEST! Forum! l33t dope aue![/b][/url]
  donderdag 19 december 2002 @ 20:51:51 #3
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_7435370
quote:
Op donderdag 19 december 2002 20:49 schreef Flamingo het volgende:
Zeggen RTL-4 Ursul, SBS-Tom en TMF-Theo.
Later word ik mijzelf in het groot.
pi_7435376
quote:
Op donderdag 19 december 2002 20:49 schreef Flamingo het volgende:
niet? vorig jaar ook geweest was echt wel relaxd
pi_7435501
Waarom ga je daar naartoe? niet voor de gezelligheid neem ik aan.
pi_7435561
quote:
Op donderdag 19 december 2002 20:55 schreef irestmycase het volgende:
Waarom ga je daar naartoe? niet voor de gezelligheid neem ik aan.
nee voor die zeldzame plantensoort die alleen daar te vinden is
sjonge jonge jonge
pi_7435682
quote:
Op donderdag 19 december 2002 20:57 schreef Piertje het volgende:

[..]

nee voor die zeldzame plantensoort die alleen daar te vinden is
sjonge jonge jonge

Ik bedoelde dus: het is daar toch helemaal niet gezellig? Overal dronken mensen die maar wat in het rond neuken. (dat is tenminste wat je altijd op TV ziet bij die intelligente programma's)
pi_7435826
quote:
Op donderdag 19 december 2002 21:01 schreef irestmycase het volgende:

[..]

Ik bedoelde dus: het is daar toch helemaal niet gezellig? Overal dronken mensen die maar wat in het rond neuken. (dat is tenminste wat je altijd op TV ziet bij die intelligente programma's)

Echt veel te neuken was er ook niet. Allemaal 14 en 15 jarige stoephoeren.
pi_7435880
Doet eens lief voor elkaar!!!
Anders gaan YPPY en ik postjes deleten of het topic dichtgooien!

*booskijkt*

donderdag 19 december 2002 @ 21:10:32 #10
37538 Flamingo
aka Armageddon
pi_7435907
quote:
Op donderdag 19 december 2002 21:09 schreef Liejannuh het volgende:

*booskijkt*

tsssss!
pi_7435921
quote:
Op donderdag 19 december 2002 21:09 schreef Liejannuh het volgende:

*booskijkt*

sorry, ik zal me er niet meer mee bemoeien.

Salou is vast en zeker fanastisch.

pi_7445443
Om het toch nog positief te maken.

Wat zijn wél de leuke uitgaansgelegenheden?
Hoe liggen de strandstoelen? Of is een handdoek handiger?
Kun je er goed pinnen?
Spreken ze er een beetje Nederlands?
Is het bier duur?
Zijn er leuke restaurants?
Welk hotel is echt keigaaf?
Welk hotel kun je beter overslaan?
Is de bus handig? Of toch maar met het vliegtuig?

Vragen, vragen, vragen...

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_7445485
Zijn er ook clubs waar een beetje fatsoenlijke muziek wordt gedraaid?
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_7452284
quote:
Op donderdag 19 december 2002 21:01 schreef irestmycase het volgende:

[..]

En jij gelooft alles wat er op TV is? Niet erg, als je in Salou eens rondkijkt dan valt al meteen op dat meer mensen dat klakkeloos aannemen allemaal. Vandaar dat het een beetje een kneuzenkermis is in Salou tegenwoordig. Van die puisterige groentjes die in Nederland niet kunnen scoren, en maar in Salou proberen een neukerdje te vinden. Wat niet lukt meestal.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_7452342
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 11:18 schreef YPPY het volgende:
Om het toch nog positief te maken.

Wat zijn wél de leuke uitgaansgelegenheden?

Ik vermaakte me in Salou in principe overal wel. Maar dat zegt op zich meer over mij dan over die tenten.
quote:
Hoe liggen de strandstoelen? Of is een handdoek handiger?
Ketsen doe je op een handdoek, niet op zo'n onhandige strandstoel.
quote:
Kun je er goed pinnen?
Mwah. Af en toe een storing.
quote:
Spreken ze er een beetje Nederlands?
Vrijwel alleen maar
quote:
Is het bier duur?
In vrijwel elke toko betaal je een kapitaal voor een biertje.
quote:
Zijn er leuke restaurants?
Top-class restaurants vind je er niet volgens mij, maar voor weinig geld kun je er nog best aardig eten.
quote:
Welk hotel is echt keigaaf?
Da Vinci
quote:
Welk hotel kun je beter overslaan?
Geen idee
quote:
Is de bus handig? Of toch maar met het vliegtuig?
Flugzug über alles!
Vragen, vragen, vragen...
[/quote]
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 22 december 2002 @ 12:23:05 #16
38807 Piertje
AjAx AmStErDaM
pi_7477725
je kan er wel goed uitgaan hoor heel veel goeie discotheken,
en het bier is echt in prijs heeel verschillend dus....
pi_7479099
quote:
Op zondag 22 december 2002 12:23 schreef Piertje het volgende:
het is gewoon goed
046
Dank aan Yeahinho
pi_7499701
quote:
Op zondag 22 december 2002 12:23 schreef Piertje het volgende:
Dat wel, maar over het algemeen betaal je in discotheken vrij veel voor een biertje.
pi_7501618
* Ruudt gaat ook naar salou in augustus
  maandag 23 december 2002 @ 20:01:45 #20
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_7504797
Ik ben er vorig jaar geweest, supervakantie gehad. T leek vrij weinig op het Salou wat je hier in Nederland door de strot geduwd krijgt bij SBS6 etc.

Uitgaanstips: Pacha (zeer mooie en grote discotheek even buiten Salou)
Snoepy's (lekkere muziek)
En als je ervan houdt om halfgaar mee te blčren met het cooldown cafe, andre hazes etc. zijn De koets, Prins van Oranje, en 't gat van Nederland ook wel een aanrader.
Tegenvallers vond ik de malle molen, en de flashback.

Ohja opletten dat je over de grote hoofdwegen naar je appartement loopt, in de verlaten zijwegen zijn er met regelmaat van de klok criminele inboorlingen uit Spanje zelf die de vriendelijk zingende Nederlanders van hun zuurverdiende geld willen beroven. Wel een nadeel van Salou. En de proppers natuurlijk, mega-irritant.
En je moet met het vliegtuig gaan, bus is géén pretje.

Gourmetten of steengrillen?
pi_7507794
Flashback vond ik juist erg meevallen, en Snoopy's erg tegevallen. Eerste dag was het al meteen matten in de Snoopy's en sindsdien mochten we er niet meer echt in.

Criminele inboorlingen vond ik wel meevallen. Je moet natuurlijk niet met twee of drie man door die straatjes banjeren, maar als je met een groep gaat dan doen die Spanjaarden echt niets.

Mallemolen vind ik trouwens een regelrechte baggertent. In de bus van het vliegveld naar het hotel liep de reisleider twee uur reclame te maken voor die toko. Eenmaal daar binnen liepen er alleen wat met vetzucht kampende dellen, brilsmurven en puistekoppen. Wat een kneuzenkermis was dat zeg.

maandag 23 december 2002 @ 22:47:14 #22
42899 dj-ango
Omgekeerde wereld
pi_7508704
Snoopys valt tegen.Gezellige tent om in te zuipen is bijjvoorbeeld de Nightfever.Goeie muziek verschillend.

Let op inderdaad op voor die inboorlingen.Ik liep per ongeluk een verkeerd steegje in en 6 mensen hielden me aan.Een vroeg:You like chocolate? Nou alleen met hazelnoten wilde ik zeggen,maar ik wist niet hoe het in het Engels was.

Later kwam er s avonds midden in een drukke straat een gast naar me toe of ik coke wilde hebben.Nou liever niet

Owja de bus is veel gezelliger dan het vliegtuig.Al twee keer gedaan en beter bestaat er niet!

Komt een bakker bij de man
pi_7508999
Als je met de bus gaat heb je al een hernia voor je de Franse grens over bent.

Die inboorlingen vind ik niet echt heel gevaarlijk trouwens. Ze vragen weleens of je coke wilt kopen, maar als je daar niet op ingaat heb je er weinig last meer van. Gewoon laten zien dat ze niet met je moeten sollen, dan doen ze vrij weinig.

pi_7538337
- Wat zijn wél de leuke uitgaansgelegenheden?
Enigste wat ik leuk vond is pacha.

- Hoe liggen de strandstoelen? Of is een handdoek handiger?
Gewoon handdoek

- Kun je er goed pinnen?
Ehm volgens mij wel. ik had teminste pin automaat bij de camping

- Spreken ze er een beetje Nederlands?
Jaa zijn zoveel nederlanders maar die spanjaarden daaro en vooral bij die mac donald doe niet eens moeite om je te verstaan.en engels praten? ho maar daar zijn ze te lui voor ze doen liever dom voor. en soms denken ze nog wel dat jij ook dom ben.

- Is het bier duur?
Weet niet drink het niet. Maar een colatje was wel duur 4 euro ,50 eurocent.

- Zijn er leuke restaurants?
Moet ik ff goed denken, Die nederlandse restaurants zijn wel okay.

- Welk hotel is echt keigaaf?
Weet niet ben nog nooit in hotel geweest in salou alleen in een camping la siesta! NOOOIT HEEN GAAN NAAR DIE CAMPING ALS JE ECHT WIL FEESTEN! die gasten daaro zijn zoooo onwijs streng en ze slaan je in elkaar ook. is bij iemand gebeurd waarmee ik omging en ik moest zelf een halfuur bij de receptie zitten omdat ik niet stil was? tsk

- Welk hotel kun je beter overslaan?
Camping La Siesta

- Is de bus handig? Of toch maar met het vliegtuig?
Ik ben met de bus gegaan en zo'n ramp was het niet.

------
Totslot dit jr ben ik dus naar salou geweest 2 weken. Mijn mening is geen ene zak aan! en in 1 week heb je het daar wel gezien. En trouwens meeste mensjes denken dat er zoveel geneuk enzo word forget that. valt harstikke mee.

....
  vrijdag 27 december 2002 @ 13:52:58 #25
35730 Tuneman
Niet Likken!
pi_7562070
- Wat zijn wél de leuke uitgaansgelegenheden?
Pacha is een zwaar vette tent, snoopy's vond ik ook wel vet, en het labierrint, goedkoop zuipen daar, iedere dinsdag 50 eurocent voor een pilsje normaal 1 euro.

- Hoe liggen de strandstoelen? Of is een handdoek handiger?
Waarom dokken als je voor niks op je handdoekje kan liggen, dus duidelijk een handdoek pakken, bovendien moet je er vroeg bij zijn voor een strandstoel, is een ware run op.

- Kun je er goed pinnen?
Echt wel, je moet alleen niet in die winkelstraatjes bij de pinautomaten pinnen, gebeurt nogal eens dat ze je daar overvallen, of dat je pas blijft hangen en als je iemand gaat halen je pas weg + geld is, of dat er meer is afgeschreven dan dat je werkelijk had gepind.
Wij gingen altijd pinnen op de hoek van de Malle Molen, daar was een bank, en dat vind ik betrouwbaarder, dan zo'n los pinautomaatje.

- Spreken ze er een beetje Nederlands?
Jah, ze spreken daar volop Nederlands, al die kroegen hebben wel Nederlanders in dienst. Maar bij de Mac en zo doen ze idd geen moeite, doen ze net of ze achterlijk zijn. Ook Engels kunnen ze daar niet.

- Is het bier duur?
Bier is daar dus echt wel spotje goedkoop he, behalve in de grote discotheken, ik raad je dan ook aan om je van te voren klem te zuipen, bij ons Hotel, Hotel Delfin Park, kostte een halve liter 2 euro. Das dus niet duur, en het labierrint was dus ook spotgoedkoop, net zoals de kleine slijters in de buurt van Hotel Delfin Park.

- Zijn er leuke restaurants?
Die zijn er wel, alleen smaken verschillen he, wij hadden vol pension, dus hadden eten bij ons hotel.

- Welk hotel is echt keigaaf?
Ik vond Hotel Delfin Park wel relaxed, super aardig personeel en zo.

- Welk hotel kun je beter overslaan?
Geen ervaring mee.

- Is de bus handig? Of toch maar met het vliegtuig?
Als je er geld voor over hebt om te vliegen dan moet je dat echt DOEN.
Voor mij nooit meer de bus, ik ben vorige met de bus naar Salou geweest en wat een nachtmerrie was dat. 2 uur slaap, een half gare rug, doen je nou niet echt goed.
Een oersaaie film over een stom paard! Het enige leuke aan de bus, waren de tussenstops, effe relaxed die bus uit.
En 18 tot 20 uur vind ik echt te lang, dus voor mij voortaan vliegen.

En niks van aantrekken wat ze op TV laten zien, het meeste is in scene gezet, of waren mensen die betaald werden om zo voor de camera te doen.
Het valt echt reuze mee daar.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')