Welke overduidelijke homofiele (an)droids/cyborgs e.d. lopen er nog meer rond in film en tv wereld?
Zelfs Clank (Ratchet & Clank, PS2 game) heeft wel wat homofiele trekjes. Misschien omdat robotjes altijd zoveel weten, of geacht worden zoveel te weten of, erger nog, veel denken te weten...
De meeste homos weten ook best heel veel namelijk. Al die Triviant-nichten zijn zo extreem sociaal ingesteld dat ze echt van alles op de hoogte zijn
Damn, dat we nog 'ns serieus onderzoek zouden doen naar het flikker-gehalte van robotjes, die nog 's allemaal fictief zijn ook!
quote:dat zijn geen robots idioot
Op woensdag 18 december 2002 10:31 schreef spaceben het volgende:
harrie potter
frodo
hoewel harry potter wel een ontzettende gay is; heeft het hier nix mee te maken..
mgoed.
Rutger Hauer in Blade Runner vind ik er ook wel gay uitzien die speelt ook een cyborg...
De enige robot waar ik respect voor heb is Bender van futurama
[Dit bericht is gewijzigd door TheGuru op 18-12-2002 10:46]
quote:Homo's hebben ook sex hoor
Op woensdag 18 december 2002 10:45 schreef Jeff21 het volgende:
Misschien omdat ze toch niet kunnen neuken?
quote:Uhuh... En dat valt misschien nog extra op omdat je ze naast de vaak overdreven macho hoofdpersonen in series ziet
Op woensdag 18 december 2002 10:49 schreef DennisMoore het volgende:
Misschien vanwege een overdreven Engels accent en een niet-macho manier van lopen?
quote:Ik krijg de indruk dat vrouwen al gauw menen dat onderkoelde mannen wel homo moeten zijn.
Op woensdag 18 december 2002 10:41 schreef Mini_rulez het volgende:
Data?
quote:klopt, 't zijn cyborgs!
Op woensdag 18 december 2002 10:40 schreef Henkmanz het volgende:[..]
dat zijn geen robots idioot
quote:
Op woensdag 18 december 2002 12:45 schreef Claudia_x het volgende:Ik krijg de indruk dat vrouwen al gauw menen dat onderkoelde mannen wel homo moeten zijn.
hij had toch een keer zn eigen vriendin gemaakt?
quote:Nee, hoor dit is gewoon een semi-humoristisch topic + dat het me opviel dat er een boel robots e.d. nogal verwijfd zijn
Op woensdag 18 december 2002 13:25 schreef PoTTTenkijker het volgende:
Is dit een anti-homo topic ofzo? [afbeelding].
Maareh ff ontopic:
Johnny 5 (Number 5) uit Short Cicuit 1& 2, hij zeurt de hele tijd om "input"
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 18-12-2002 17:26]
quote:Lost in Space
Op woensdag 18 december 2002 13:27 schreef Byte_Me het volgende:
die ene van die serie waar een film van gemaakt is (lekker vaag he)Danger Will Robinson! Danger!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |