quote:Dat hebben lelijke vrouwen wel vaker.
Op dinsdag 17 december 2002 18:32 schreef KonnieKipke het volgende:
Zij kickt op aandacht van jongens en geeft dat ook toe. In zoverre klopt dat rebound 100%. Je ziet het erg vaak...
quote:jij hebt het duidelijk niet begrepen in het leven...
Op dinsdag 17 december 2002 18:33 schreef Frenkie het volgende:[..]
Dat hebben lelijke vrouwen wel vaker.
EN ik vind vijf weken best netjes
quote:Zo, wat ben je een stoere volwassen vent
quote:ow en waarom dat dan..??
Op dinsdag 17 december 2002 18:36 schreef KonnieKipke het volgende:[..]
jij hebt het duidelijk niet begrepen in het leven...
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 18:36 schreef IndemnitY het volgende:[..]
Zo, wat ben je een stoere volwassen vent
quote:Even voor de volledigheid: mijn reactie, waaruit je de eerste paragraaf uit je reactie quote.
Op dinsdag 17 december 2002 18:32 schreef KonnieKipke het volgende:
Je hebt een lieve vriend/vriendin, een 'soulmate', en dat is ten eerste best eng. Je gaat je aan hem/haar hechten, en stel nou dat hij/zij het uitmaakt? Dat kan je beter voor zijn. Ten tweede speelt het gevoel dat er misschien wel iemand beters rondloopt, en die wil je niet mislopen.Tja, als aanvulling hier op: sprak dus mn ex vandaag. Die had al na 5 weken een nw relatie: zie ook mijn topic hier.
Goed, zij is dus helemaal happy met die gast, maar zegt tegen mij: "Tja, als ik wat beters tegenkom ga ik daar gewoon voor". "Als het straks uit is, kan het toch nooit goedkomen tussen ons, want dan heb jij een nw vriendinnetje".
Zij kickt op aandacht van jongens en geeft dat ook toe. In zoverre klopt dat rebound 100%. Je ziet het erg vaak...
En dat "Tja, als ik wat beters tegenkom ga ik daar gewoon voor" - kijk, dat zegt ze dus tegen jou; dat zou ze eens tegen die gast zelf moeten zeggen...
[Dit bericht is gewijzigd door Philosocles op 17-12-2002 18:42]
quote:Ow dus mannen zijn gewoon dom, want dat soort meisjes krijgen wel de aandacht die ze willen hebben.
quote:Ik ken jou ook niet, maar ik mag alleen jouw manier van reakties uitlokken niet
Op dinsdag 17 december 2002 18:38 schreef Frenkie het volgende:[..]
bedankt zeg, jou ken ik niet, dus ik weet niet of het voor jou ook geldt.
quote:Niet zo zeer op mijn teentjes getrapt maar indertijd vooral zeer teleurgesteld door iemand die ik volledig vertrouwde.
Duidelijk is de topicstarter op zijn teentjes getrapt, anders opent ie niet zo'n stom topic!
Kun jij even aangeven wat er allemaal zo 'stom' is aan deze topic?
Ik zie dat een aantal mensen zich niets bij deze situatie kunnen voorstellen of zich aangevallen voelen. Maar ik dacht ook dat ik onderliggende motieven van mijn beweringen had aangegeven. Daarnaast zie ik ook genoeg herkenning, dus om dit topic nou af te doen als 'dom', 'stom' of 'alleen maar generaliserend' vind ik een beetje te ver gaan.
quote:Knappe vrouwen zijn veruit in de minderheid.
quote:juist, ik moest wel een beetje in mn vuistje lachen, want ze vertelt veel tegen me; zie ook: 5 weken uit, zij is al weer verliefd op 'n ander (eerste ruzietje).
Op dinsdag 17 december 2002 18:38 schreef Philosocles het volgende:[..]
Even voor de volledigheid: mijn reactie, waaruit je de eerste paragraaf uit je reactie quote.
En dat "Tja, als ik wat beters tegenkom ga ik daar gewoon voor" - kijk, dat zegt ze dus tegen jou; dat zou ze eens tegen die gast zelf moeten zeggen...
quote:Ja natuurlijk zijn er domme mannen.
Op dinsdag 17 december 2002 18:38 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Ow dus mannen zijn gewoon dom, want dat soort meisjes krijgen wel de aandacht die ze willen hebben.
quote:Frenkie, niet iedereen is een enorm ongevoelige bikkel die bij het roepen "biertje" gelijk weer een nieuw wijf aan zijn piemel heeft klitten en al het voorgaande vergeet.
Op dinsdag 17 december 2002 18:31 schreef Frenkie het volgende:[..]
ZOu het dan anders gebeurd zijn..?? Hij zegt zelf dat het hem meermaals is overkomen. Toeval..????
quote:hoho ik heb ook zo mijn gevoelige kanten. EN ik ben ook wel eens gedumpd. En dat zag ik ook niet aankomen. Alleen achteraf had ik dat wel moeten zien aankomen, want alle signalen waren er wel. Alleen zag ik die niet. Want ik was verblind door haar schoonheid en mijn eigen verliefdheid.
Op dinsdag 17 december 2002 18:41 schreef kamagurka het volgende:[..]
Frenkie, niet iedereen is een enorm ongevoelige bikkel die bij het roepen "biertje" gelijk weer een nieuw wijf aan zijn piemel heeft klitten en al het voorgaande vergeet.
Misschien ligt het wel ns aan mentaliteit van anderen en "doe je gewoon niet zoveel fout".
quote:Er zijn van die dagen, dan ben ik het voor de volle 100% met je eens. Vandaag is zo'n dag
Op dinsdag 17 december 2002 18:42 schreef Femke13 het volgende:
Het is toch niet voor niks uit?? Als zij naar twee weken wat met een ander heeft, wat maakt dat dan uit? Is dat een probleem, het is toch uit??? Snap dat niet.
quote:gezien je hobby's (uitgaan, lezen, voetbal, filmpje, lekker eten, slapen, feesten, skieen, mensen kijken, zonnen, terasje pakken.. etc) behoor je ook tot die catagorie.
Op dinsdag 17 december 2002 18:41 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ja natuurlijk zijn er domme mannen.
Maar het lijkt wel of er hier extra veel van rondlopen.
quote:gezien jouw hobby's doe jij de hele dag niks. Wat is je punt..???
Op dinsdag 17 december 2002 18:44 schreef KonnieKipke het volgende:[..]
gezien je hobby's (uitgaan, lezen, voetbal, filmpje, lekker eten, slapen, feesten, skieen, mensen kijken, zonnen, terasje pakken.. etc) behoor je ook tot die catagorie.
quote:dat jij in een serieuze topic aan het flamen bent!
Op dinsdag 17 december 2002 18:44 schreef Frenkie het volgende:[..]
gezien jouw hobby's doe jij de hel dag niks. Wat is je punt..???
quote:Dan ken jij toch de verkeerde vrouwen
Op dinsdag 17 december 2002 17:40 schreef Preset het volgende:
Uit eigen ervaring en na observaties van soortgelijke gevallen in mijn directe omgeving meen ik een soort vast stramien te kunnen waarnemen waarmee vrouwen relaties beeindigen. Ik heb het hier over relaties die een half jaar of langer duren waarbij het 'uitmaken' relatief moeilijk blijkt. Telkens duiken weer dezelfde symptomen op.Er zijn een aantal opvallende wetmatigheden waar te nemen
- Het uitmaken komt als een donderslag bij heldere hemel.
Gisteren zat je nog gezellig te kletsen, deed je nog leuke dingen met elkaar en had je misschien zelfs wel goeie sex. Vandaag verklaart ze dat 'het gevoel weg is' en dat ze 'niet meer verliefd' is. Vreemd dat daar eerder niets van te merken was.
-'Het ligt niet aan jou...het ligt aan mij'.
Bij de vraag wat er dan precies mis is volgt altijd een onduidelijk antwoord. Het belangrijkste blijkt steevast een bepaald 'gevoel' te zijn. Bij de vraag wat dat 'gevoel' dan precies inhoudt blijkt dat vervolgens iets te zijn dat niet of nauwelijks valt uit te leggen. Desalniettemin is het 'gevoel' toch blijkbaar duidelijk genoeg om er een relatie voor te beeindigen!
-Binnen een maand heeft mevrouw een nieuw vriendje.
Naar waarneming ook altijd vaste prik: Het re-bound 'vriendje'. Ondanks dat je (nu) ex had verklaard even een tijd 'alleen' door het leven te willen en te willen 'genieten van haar vrijheid' heeft ze binnen enkele weken weer een nieuw 'vriendje'. Niet een one-night-stand of zo, maar naar eigen zeggen een heus 'vriendje'. ('Was het niet van plan, het gebeurde gewoon') Dit nieuwe 'vriendje' is trouwens de eerste de beste halve zool die in de kroeg tegen haar aan heeft lopen blaten en iets aardigs tegen haar heeft gezegd. De re-bound dient er voor haar voor om even te bevestigen dat ze zichzelf niet al te erg in d'r vingers heeft gesneden door jou te dumpen. ('Zie je wel. Ik kan makkelijk iemand anders krijgen') Deze re-bound 'relaties' duren overigens nooit lang. Vroeg of laat komt ze erachter dat ze helemaal niet verliefd is op die gast en ook nooit geweest is. Wat helaas wel even over het hoofd gezien is, is dat het voor jou bijzonder kut voelt om haar zo snel alweer met iemand anders te zien rondscharrelen, zeker als je zelf inmiddels nog niet zo fortuinlijk bent met het opduikelen van je eigen 're-bound'. (is voor de meeste mannen toch al moeilijker om ' even iemand op te pikken' dan voor de meeste vrouwen)
Het kan overigens ook zo zijn dat het nieuwe 'vriendje' de reden van de breuk is geweest, maar da's een ander verhaalgewoon wat dingen die mij opvielen. Komt bekend voor? Aanvullingen?
(I.v.m. eigen ervaringen kan er overigens een bepaalde bittere ondertoon in bovenstaand verhaal zijn geslopen.
excuses daarvoor
)
quote:Tja, het gaat hier wel om langdurige relaties, en in het algemeen gaan mensen je niet in de kouwe kleren zitten. Als je je ex na 2 weken met een ander ziet als je meer dan een jaar een relatie had, dan kun je serieuze vraagtekens plaatsen bij de waarde die je ex aan de relatie hechtte. Maar ergens heb je natuurlijk gelijk; zoals Melissa Etheridge in 1 of ander liedje zong: all in love is fair...
Het is toch niet voor niks uit?? Als zij naar twee weken wat met een ander heeft, wat maakt dat dan uit? Is dat een probleem, het is toch uit??? Snap dat niet.
quote:Ow is dit een serieus topic.
Op dinsdag 17 december 2002 18:46 schreef KonnieKipke het volgende:
dat jij in een serieuze topic aan het flamen bent!
quote:OK, maar dat is dus jouw ervaring, misschien was dat bij hem niet zo..
Op dinsdag 17 december 2002 18:43 schreef Frenkie het volgende:[..]
hoho ik heb ook zo mijn gevoelige kanten. EN ik ben ook wel eens gedumpd. En dat zag ik ook niet aankomen. Alleen achteraf had ik dat wel moeten zien aankomen, want alle signalen waren er wel. Alleen zag ik die niet. Want ik was verblind door haar schoonheid en mijn eigen verliefdheid.
Maar de topicstarter geeft al toe enigzins generaliserend over te komen door zijn verdriet, tsja..
quote:Kortom een onzinnig topic.
Op dinsdag 17 december 2002 18:48 schreef kamagurka het volgende:
Maar de topicstarter geeft al toe enigzins generaliserend over te komen door zijn verdriet, tsja..
quote:Hangt af van hoelang de relatie heeft geduurd en hoeveel je je genaaid voelt door iemand... jij hebt ook vast wel eens gevoel in je donder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |