abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7295312
Ik wil waarschijnlijk een half jaar naar australie. Nou win ik natuurlijk zelf info in, maar persoonlijke ervaringen zijn natuurlijk veelsprekender.
Ik wil daar ook gaan werken. Backpacken dus.
Iemand tips over organisaties etc.

BvD

Gianthuust

Als vrouw moet je niet liften en lachen tegelijk als je niet alle tanden in je mond hebt.
pi_7295444
niet echt persoonlijke ervaring:
maar een nonkel (oom dus ) van mij is daar vroeger ook voor 1 jaar naar toe geweest, toen weer terug gekomen, en 2 jaar later daar pernament gaan wonen.

schijnt zalig "landje" te wezen, alleen mag je er maar 80 op de snelweg

** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_7295768
ik ben 2 jaar terug een maand in australie geweest, en dat was zeker de vetste vakantie ooit.
eerst naar sydney voor een dagje, daarna zijn we naar ayers rock en in die omgeving geweest voor een weekje, daar 4-wheel drive gehuurd. Ook nog gesnorkeld op het Great Barrier Reef bij Cairns.
Het land is echt prachtig, je komt kangaroes langs en op de weg tegen, je ziet koala's, de mooiste vogels en vissen en de natuur is helemaal mooi. Cairns bijvoorbeeld ligt aan de zee bij het Great Barrier Reef, maar aan de andere kant van Cairns is er weer regenwoud...

een maand backpacken daar lijkt me echt

pi_7297129
Ik kan je ook niet verder helpen, maar zou toch ook graag verhalen horen van mensen die al zijn geweest. Ik ga zelf ergens in November 2003 (jaja duurt nog ff) voor ongeveer een jaar of 3/4 jaar naar Australie.

Zelf ben ik natuurlijk ook wat op zoek gegaan op het internet, en ik vond dit wel een interessante site over het backpacken: http://www.student.kun.nl/d.hulshuis/backpack/index1.html

Hopelijk heb je er wat aan.

...Not all those who wander are lost...
pi_7297910
Begin met onderstaand topic eens door te lezen:
Australië & Nieuw-Zeeland/
Daar staat een berg informatie in en een berg links naar andere topics over backpacken en Australie en Nieuw Zeeland!

Natuurijk kun je al je vragen stellen in datzelfde topic!
Deze posts zijn allemaal gequote in het genoemde topic!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')