quote:
BREUKELEN Emile Ratelband wil samen met het afgetreden bestuur van Leefbaar Nederland een eigen partij oprichten. Hij wil met zijn LijstRatelband.nl nog meedoen aan de Tweede-Kamerverkiezingen van januari 2003,zo zei hij op een snel bijeengeroepen persconferentie. Ratelband verloor eerder op de dag de strijd om het lijsttrekkerschap van Leefbaar Nederland van Haitske van der Linden. Om de partij nog mee te laten doen heeft Ratelband voor maandagmiddag 16.00 uur de handtekening nodig van in totaal 570 mensen uit 19 districten.
Wanneer houdt het eens op met al die clowns in de politiek.
quote:Het is nu half 12...
Om de partij nog mee te laten doen heeft Ratelband voor maandagmiddag 16.00 uur de handtekening nodig van in totaal 570 mensen uit 19 districten.
Heeft hij nog 16,5 uur...
570/16,5 = 34 handtekeningen per uur...
1 per 2 min. dus...
Het wordt er niet beter op omdat er alleen nog maar met korte termijn politiek stemmen gewonnen wordt. Is wel leuk, alleen structureel wordt het zo een leijk plaatje.
En Ratelband zelf, ach, je kan om hem lachen, maar om hem nou met een behoorlijke (serieuze) invloed Den Haag in te sturen lijkt me absoluut geen goed idee
quote:Met een beetje forum-pagina (bij voorkeur niet FOK!) heb je dat zo voor elkaar
Op zondag 8 december 2002 23:30 schreef DJKoster het volgende:[..]
Het is nu half 12...
Heeft hij nog 16,5 uur...
570/16,5 = 34 handtekeningen per uur...
1 per 2 min. dus...
Zal wel weer goed zijn voor zijn eigen bedrijf..hij krijgt wel mega veel publiciteit op dit moment..
quote:Wat ben je dan dom als je je partij .nl noemt en niet eens het adres hebt aangevraagt
Op maandag 9 december 2002 10:52 schreef Driekeerniks.com het volgende:
Iemand hier die www.lijstratelband.nl wil aanvragen ? Dan ben je sneller geweest als Mr. Rattle-tire.
Emile Ratelband zoekt mensen die zijn nieuwe politiekpartij steunen
Om de partij nog mee te laten doen hebben wij voor maandagmiddag 16.00 uur
de handtekeningen nodig van in totaal 570 mensen uit 19 districten.
Help ons! Stuur dan een mailtje naar emile@ratelband.com
Vermeldt uw e-mail adres en kiesdistrict!
Kiesdistricten: Groningen, Leeuwarden, Assen, Zwolle, Lelystad, Nijmegen,
Arnhem, Utrecht, Amsterdam, Haarlem, Den Helder, Den Haag, Rotterdam,
Dordrecht, Leiden, Middelburg, Tilburg, Den Bosch, Maastricht
quote:Ik ga een mailtje sturen, gewoon om Ratelband te fokken
Op maandag 9 december 2002 11:02 schreef detulp050 het volgende:
Help ons!
bron teletekst
[Dit bericht is gewijzigd door forza22 op 09-12-2002 11:10]
quote:Als die man ook daadwerkelijk 30 zetels krijgt emigreer ik hoor.
Op maandag 9 december 2002 11:04 schreef CloudBox het volgende:
Ik las op teletekst dat hij 30 zetels denkt te krijgen? Die man is echt grappiger dan Bassie.
Maar bassie is leuker al is dit wel ee goede grap van emile
Zal je zien krijgt hij nog 1 zetel ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |