abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7212611
Deel negen alweer van het Fok! Dieetclubje! Allemaal weer veel succes en zo.

Sta je (nog steeds) niet op de lijst en wilde je dat wel dan kan je Isabeau ook emailen op isabeau@fok.nl of het in koeienletters nog een keer vermelden in het topic of stuur een emailtje aan ET (eloise_swets@planet.nl) dan kom je in een mailingsysteem waarbij je niet hier op Fok! je gewicht hoeft te posten! Beiden kan natuurlijk ook.

Vervolg van
Fok! Dieetclub
Fok! Dieetclub II
Fok! Dieetclub III
Fok! Dieetclub IV
Fok! Dieetclub V
Fok! Dieetclub VI
Fok! Dieetclub VII
Fok! Dieetclub VIII

Aanvulling op dit topic:
"dieet' recepten
Fok! Dieetclub Meeting

[afbeelding]

Overzichtje topics over lijnen en andere tips op Fok!:
Met succes gewicht verliezen
Mijn hongerdieet dagboek
TE DIK! Lijnen, maar hoe?
Bloedgroepen en verwante karaktertrekken/ dieten?
Afvallen
(On)gezonde levensstijl (qua eten), vòel jij dat?
Hoe de laatste kilotjes snel kwijt raken?
Hoe raak ik zo snel mogelijk mijn buikje kwijt!
Superhongerdieet! :)
Herbalife
Het grote dieet-topic!
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je?
Vetvrij vet
ervaring met Appelslank?

Nou, als daar niet voldoende tips bij staan om af te vallen dan weet ik het niet meer

Atrimar(1m86) was 91 kg is nu 88 kg en wil graag zo'n 85 kg wegen -3
Bijou(1m76) was 77 kg, is nu 76 kg wil graag 70 kg wegen (en liefst 65)-1
Bolletje(1m80) is nu 83,5 kg en wil graag 75 kg wegen
Brad (1m78) was 92 kg, is nu 82 kg en wil graag 75 kg wegen -10
Brighteyes (1m72), was 82 kg, is nu 79,5 kg en wil graag 72 kg wegen -2,7
chrisie(1.72), woog 111 kilo nu 89, wil graag 75, is tevreden < 90 kg -22
Danny (1m77), was 92,5, is nu 82 kg en wil graag 75 kg wegen -10,5
delapoko, weegt nu 85, wil 75 kg worden
De_Schaduw (1m75)was 88/89 kilo en wil graag 72 wegen
doekels (1m76) was 77, is 76,2 kg en wil graag 68 wegen -0,8
eGo2k (1m83) was 100 kg, nu 84 kg
Esk (1m72), was 90 kg, is nu 86,5 en wil graag 80 en liefst 65 kg wegen -3,5
Exhale_02(1m98) was 108,6 en wil graag 90-95 wegen
Flying_Vee(1m73) woog 82.5 kilo, is nu 72kg en wil graag 73 kg wegen -10,5
Gaoxing(1m74) was 94.5 kg, is nu 87 en wil graag eerst maar eens 74 wegen -7,5
Gia (1m72), was 91 kg, is nu 88 kg wil graag 68 kg wegen, tevreden bij 74 kg -3
Glossy (1m68), was 115 kg, is nu 99,2 kg en wil graag 65 kg wegen -15,8
HiZ(1m80) was ooit 121 kg, is nu 114,2 en wil graag <80 kg wegen -6,8
Isabeau (1m67) was 93,6 kg, is nu 87,8 kg en wil graag 'onder de 70' kg wegen -5,8
Jessie, was 111 kg, is nu 95 en wil graag eerst 80 kg wegen en uiteindelijk 72 -16
Jojogirl (1m72), was 92 kg, is nu 80,1 kg en wil graag 75 kg wegen -11,9
killar_fairy(1m65) woog 70kg, is nu 62 kg en wil graag zo'n 60 kg wegen -8
Kleintje (1m63) was 71 kg, is nu 64,6kg en wil graag 60 kg wegen -6,4
Knorretje (1m74) was 67,5 kg, is nu 60 wil graag 60 kg wegen, tevreden met 60 kg -4,5
La_Chatte_Noir(1m71) was 80,5 kg, is nu 79,9 kg en wil graag 72 wegen -0,6
LadyS weegt tussen de 100 en 110 kilo en moet nodig afvallen
LEiPiE(1m85) was 95 kg, is 92 en wil graag zo'n 80 a 85 wegen-3
Lilithu (1m68) was 110,4 kg, is nu 97,3 en wil graag minder dan 80 kg wegen -13,1
Lurky (1m65), was 80 kg, nu 68,8 kg kg, wil graag 65 kg wegen -11,2
Luvstruck(1m98) was 108,2, is nu 106,4 en wil graag 96 kg wegen-1,8
Magic666(1m85) was 103, is nu 98 en wil graag tussen de 85-90 wegen-5
Mouse-13
m1tch (1m75), was 85 kg, is nu 84 en wil naar 75 kg -1
Nausicaa(1m75), was 79 kg, is nu 75,7 streefgewicht(en): (1) 72 kg (2) 67kg (3) 62 kg -3,3
Ngiri (1m60) was 94,3 kg, is nu 74,3 kg en wil graag 64 kg wegen -20
Nyame(1m62) was 77,8 kg is nu 73 en wil graag 70 en uiteindelijk ca. 62 kg wegen -4,8
Piro (1m87) was 95 kilo en wil van zijn buikje af
poep(1m69) was ooit 86, is nu 63,5 kg en wil graag 60-62 kg wegen -22,5
stinkie(1,86 m), was 94 kg, wil vetpercentage 10-12 (nu 16,8%)
Swatkat(1m76) was 92 kg, is 86 en wil graag 70 kg wegen-6
Tovaho(1m83) was 119,1 kilo, is nu 111,4 en wil gaag 90-95 wegen-7,7
TMoose (1m76), was 110 kg, is nu 104 kg en wil graag onder de 90 kg wegen -6
Vork (1m82) was 92 kg, is nu 82,5 kg en wil graag 75 kg wegen -9,5
whiskas (1m72) weegt 76 kg en wil ook afvallen (onder de 69 kg?)

Links:

www.overgewicht.nl - bereken of je te zwaar bent en je kan er je voeding online voor elke dag invoeren!
Voedingsmiddelentabel - wat heb je nou per dag eigenlijk nodig?
www.jojoclub-afslanken.com - erg leuke en volledige site!
www.opdieet.nl - zeer nuttige link over alles wat maar met lijnen te maken heeft
www.opdieet.nl/beweging.htm - alles over beweging/sport en lijnen
www.opdieet.nl/erfelijkheid.htm - gewicht en erfelijkheid
www.opdieet.nl/obesitas.htm - bereken hier of je te zwaar bent
www.sportjefit.nl/ - prima sporttips/sportplan voor wie wil afvallen en sporten
De voedingssite van gezondheidsplein.nl - uitgebreide site over alles wat met voeding te maken heeft
Site van het voedingscentrum - niet zo'n uitgebreide site over afvallen
Libelle Dieet ABC - Libelle Dieet ABC, best nuttig en uitgebreid
Diëtistensite - medisch advies van/over diëtisten
www.digitale-dietist.nl/ - met online caloriëntabel, hoeveel verbruik je met sporten knop en voedingswijzer!
www.gezondgewicht.be/nl/index.asp - redelijk informatieve site
www.smulweb.nl/afslanken.html - leuke site met veel recepten en dagmenu's voor 10 weken
Nederlandse Obesitas Vereniging - site van de Nederlandse Obesitas Vereniging
http://onlijnclub.com/ - online dieetclub, lijkt me gratis, maar zie het zo snel niet
Yahoo group over lijnen/ - uitwisselingsmogelijkheid voor info en recepten (net als dit, maar dan anders)
Recepten!! - heel veel slanke recepten! (kijk bij de subgroep slank)
Dieten informatie - uitstekende printbare uitleg (en hoe je het moet volgen) over veel verschillende bekende en onbekende diëten
Vochtafdrijvend voedsel - Site over voedingsmiddelen die vochtafdrijvend werken

Engelse sites:
www.fitday.com - houd hier je eigen dieetdagboek bij (gratis)
www.weight-loss-diet-i.com/ - heeeel erg veel dieet advies!
Oxygen Health - site van oxygen.com om in 52 stappen af te vallen
http://how-can-i-lose-weight.com/ - ook veel info en met allemaal online calorie rekenapparaatjes e.d.
www.realage.com - test hier hoe gezond je eigenlijk bezig bent en hoe je dat kan verbeteren!
http://www.ivillage.com/diet/ - zeeeer overzichtelijke en volledige site
Recipefinder - heel veel recepten die je op een overzichtelijke manier kunt zoeken
http://www.3fatchicks.com/ - geweldig leuke site met een enorme hoeveelheid links naar (slanke) receptensites (en een enorm groot dieet-forum)
Dieetrecepten!!! - site met de meeste dieetrecepten wat ik tot nu toe heb gezien
caloriefreak.com - veel produkten met voedingswaarde

Commercieel:
www.thermocare.nl/ - over Herbalife
www.slank-klup.nl/index.html - de site van Slankklub Nederland
www.weightwatchers.com/international/netherlands/ - weight watchers
www.afslanken.com/afslankenonline/index - afslankclub online (duur!) en ik zag niets wat wij je ook niet kunnen bieden (gratis!)
www.weightcare.nl/index.htm - site van weightcare, met wat tips om af te vallen
www.eganederland.nl/- site van E.G.A (afslankclubs die een stuk goedkoper zijn dan bijv. weight watchers)
www.slimfast.nl - met veel light recepten
www.bodysolution.nl - enkele Fok!kers doen aan bodysolution. Wat is dat nou precies?

En nogmaals: dit is een topic voor mensen die gewicht willen kwijtraken! Als je te licht bent en wat wilt aankomen zijn dit misschien topics voor je:

ik wil aankomen help me!
Hoe snel aankomen?
Niet afvallen, maar aankomen
Ik ben te licht....
Welke guys wegen te weinig?
Ik ben te licht....
Snel dikker worden?
Tips om aan te komen
Ik wil gewicht winnen!

Heb je ook nog een link die je regelmatig gebruikt? Laat het even weten!

Mensen die tegen afvallen zijn, of van dik houden of gewoon flauw, denigrerend of vervelend zijn mogen wegblijven. Je berichten kunnen worden verwijderd en bij herhaling volgt een waarschuwing
[/quote]

-edit-
lijstje toegevoegd

[Dit bericht is gewijzigd door YPPY op 02-01-2003 19:09]

pi_7212632
ARGH!!!
Te snel een topic willen aanmaken en dan een letter ernaast zitten! Dok! i.p.v. Fok!

Wie oh wie wil dit voor mij aanpassen???

pi_7212677
Het klopt weer.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_7212751
hahaha... stom hè!

Ik vind dat dit topic nu met de feestdagen te weinig wordt gebruikt!
Het lijkt alsof er steeds meer mensen ermee stoppen en die hebben dan niet de moed om dit te melden. Erg jammer!
Daarom vond ik dat er maar gelijk een nieuw topic moest komen, wilde niet wachten op een moderator.
Als ik iets verkeerd heb gedaan in de eerste post dan mogen ze het wijzigen, maar we hebben in ieder geval alweer een topic om in te kunnen klagen over vreetbuien of om in te juichen als het weer goed gaat!

pi_7212937
Hmm.. ongeveer 2 jaar geleden was ik ook flink te dik.
Ik was al best fors, maar ben toen echt dik geworden, doordat ik 8 weken in een rolstoel moest zitten.

Hoe ik het eraf heb gekregen ?

Gewoon heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel sit-ups, veel bewegen en probeer vooral veel water te drinken.

Als deze jongen van 14 het kan (toen dus 12) dan kunnen jullie het vast ook wel !

pi_7212996
Gebeurt mij ook wel eens kleintje, maar ik kan het aanpassen.

Hier gaat het nog wel goed. Vorige week was ik dus een kilo aangekomen en deze week is er anderhalve kilo af. Gaat de goede kant op dus. Sinterklaas is gelukkig voorbij.

Vorige week maandag en woensdag 50 minuten baantjes gezwommen en dinsdag een half uurtje op een stel logees gepast in het zwembad. Komende week moet ik werken en kan ik dus niet gaan. De weken daarop ben ik vrij en kan ik elke dag!

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  zondag 8 december 2002 @ 20:06:19 #7
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_7213061
* Jojogirl is nog steeds bezig, maar heeft weinig te melden.

Behalve dan dat ik het wel steeds moeilijker begin te vinden. Zal wel aan de tijd van het jaar liggen.

pi_7213682
Ik sleep Leipie die op de valreep poste in de vorige ook mee naar hier:
quote:
Op zondag 8 december 2002 16:30 schreef LEiPiE het volgende:
laat ik ook maar weer es updaten: 92 kg en dat ondanks wat slechte momenten (er is weer chips op voorraad hier in de flat en * LEiPiE heeft niet zo'n beste zelfdiscipline)
Ik denk overigens niet nog onder de 90 te komen dit jaar... mezelf kennende Denk dat ik wel ga proberen alleen op de echte feestdagen nergens op te letten en tussendoor gewoon maaltijdvervangers.
Gisteren wel een heel eind afgevallen: in m'n portemonnee dan
Bestuursreunie bij de Japanner: ¤ 40,- (slik)
Maar goed: was wel ontzettend lekker (en leuk!) en sowieso slank & gezond
(7 gangen ofzo met wat tijd er tussen, met stokjes eten (doe je langer over je eten), vers voor je neus bereidt )
(wel een biertje erbij moet ik bekennen, maar was toch maar Heineken, da's voor een Enschede-er toch net water )

Oh en * LEiPiE heeft hometrainer beetje gefixed en pas tijdens tv kijken niet op z'n luie stoel gehangen maar op de hometrainer al fietsend gekeken
(vaker doen dus)

Chips, Leipie, kan je beter popcorn op voorraad hebben begreep ik van snackkundigen uit voorafgaande topics. Chippies bestaan nl vooral uit vet en zout (dat water vasthoudt). Maar het gaat je hopelijk lukken die 2 kilo er nog af te krijgen dit jaar! Sterkte!!

* Lurky verliest gemiddeld 2 ons per dag en dieet normaal door lightbroodbeleg, vetarmdiner en geen 2e bord, geen alcohol meer en veel beweging maar nooit snoep en snacks.

pi_7214218
quote:
openingspost
Heb me net heel fijn aangemeld!

[Dit bericht is gewijzigd door YPPY op 09-12-2002 10:50]

zondag 8 december 2002 @ 22:35:18 #10
4177 Jojogirl
pi_7216572
Is het lijstje weggevallen bij het openen van het nieuwe topic?
pi_7217070
quote:
Op zondag 8 december 2002 22:35 schreef Jojogirl het volgende:
Is het lijstje weggevallen bij het openen van het nieuwe topic?
Yeps

Ben gewoon te snel geweest om alles neer te kwakken.
Dus.. ik ben lekker lui en laat het aan een mod over zodat ook alle nieuwe gewichten erin verwerkt kunnen worden!

pi_7217997
quote:
Op zondag 8 december 2002 20:58 schreef Sintisidorus het volgende:
Heb me net heel fijn aangemeld!
Welkom! Wil je ons vertellen wat je weegt en hoeveel je wilt wegen?

We hadden hier een lijstje, wat weer terug komt en waaruit bleek dat we samen al meer dan 1 heel mens aan gewicht waren afgevallen! Dat is heel leuk om zo samen te doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 09-12-2002 11:22]

pi_7218247
Weegdag...
Ik heb het weer gedaan... ik ben er weer op gaan staan en... en...

65,5!!!!!!
Ik hoop dat ik volgende week de 64 om het hoekje zie gluren!

pi_7218510
Ikke vandaag eindelijk weer 64,8 kilo
pi_7218511
wat goed Kleintje!

Ik heb even de lange quote weggehaald, dat scrollt wat makkelijker. Als ik tijd heb, werk ik vanavond thuis het lijstje bij.

*OUD heilige*
  maandag 9 december 2002 @ 10:52:07 #16
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_7218517
vandaag worden chrisie en ik eindelijk gemeten en gewogen op de sportschool ,ging donderdag niet door,dus om 18.15 weten we meer,dat word weer een dag bijna niks eten en drinken,want anders tellen ze de gegeten kilo's er ook bij op .
pi_7218569
Mogen jullie dat dan niet thuis zelf opmeten en wegen?
Ik zou dat niet kunnen volhouden hoor.
Hoop voor jullie dat het goed uitvalt vanavond he!
  maandag 9 december 2002 @ 11:23:26 #18
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_7219033
quote:
Op maandag 9 december 2002 10:54 schreef miss_cee het volgende:
Mogen jullie dat dan niet thuis zelf opmeten en wegen?
Ik zou dat niet kunnen volhouden hoor.
Hoop voor jullie dat het goed uitvalt vanavond he!
je zelf op meten gaat niet zo best er komt veel meer uit dan dat hun je meten en ik weeg me 1x pw ook wel thuis,maar omdat wij aan bodysolution doen,worden wij daar 1x per maand opgemeten en gewogen
  maandag 9 december 2002 @ 12:01:28 #19
4177 Jojogirl
pi_7219732
quote:
Op maandag 9 december 2002 10:52 schreef glossy het volgende:
vandaag worden chrisie en ik eindelijk gemeten en gewogen op de sportschool ,ging donderdag niet door,dus om 18.15 weten we meer,dat word weer een dag bijna niks eten en drinken,want anders tellen ze de gegeten kilo's er ook bij op .
Maar normaal worden jullie toch ook 's avonds gemeten en gewogen, dus dat maakt dan toch geen verschil

* Jojogirl gaat vandaag naast fitnessen ook maar eens lekker de sauna van de sportschool gebruiken (en wegen... eng)

maandag 9 december 2002 @ 12:06:07 #20
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_7219820
quote:
Op maandag 9 december 2002 12:01 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Maar normaal worden jullie toch ook 's avonds gemeten en gewogen, dus dat maakt dan toch geen verschil

* Jojogirl gaat vandaag naast fitnessen ook maar eens lekker de sauna van de sportschool gebruiken (en wegen... eng)

als ik thuis weeg doe ik dat sochtens dan ben ik nog nuchter en op de sportschool worden we meestal savonds gewogen
  maandag 9 december 2002 @ 12:12:28 #21
4177 Jojogirl
pi_7219923
quote:
Op maandag 9 december 2002 12:06 schreef glossy het volgende:

[..]

als ik thuis weeg doe ik dat sochtens dan ben ik nog nuchter en op de sportschool worden we meestal savonds gewogen

Ow je houdt dus het gewicht aan dat je zelf thuis 's ochtend weegt en de centimeters die zij meten.

* Jojogirl snapt het weer

pi_7220028
69.6 kg en ik ben echt superblij!
Alle te groot rakende kleren zijn heel handig met de kou: lekker veel laagjes eronder. En ik zie er met zoveel kleren aan gewoon uit als twee maanden geleden. Met dat verschil dat ik nu dit volume savond uit kan trekken
Heel leuk is ook dat ik mij steeds beter kan bewegen en als ik sta en omlaag kijk kan ik zonder in de spiegel te hoeven kijken mijn venusheuvel weer zien ipv mn buik. Die buik wordt daartoe nog ingehouden: die moet nog weg Maar de Lurky die ik ooit was begint zich weer uit de vetlagen tevoorschijn te toveren..

Ik had mij voorgenomen om bij het behalen van het erotische getal van 69 kilo een sexgetint weekverslag te maken en dat ga ik nu ook doen.

Van mijn prachtige boezem met C-cup, het enige voordeel van mijn dikte, is helaas niet veel meer over maar de b-cup van nu die naar A gaat blijft wel strak dankzij gym. Was ik tot voor kort supertrots dat ik mijn armen over elkaar kon doen en de borsten eroverheen laten rusten zodat ik geen armen meer zag: nu zie ik weer gewoon mijn armen. Het is allemaal wel in verhouding: ik was ooit heel tevreden met borsten die niet zwiepten bij het rennen en dat wordt ik nu weer.Ze zitten ook niet meer 'in de weg'. Ik kan weer normaal op mijn buik slapen. Het zwemmen zonder mijn armen te gebruiken bleek dus niet te helpen. Dus laat ik maar alle zwemslagen die bij het C-diploma hoorden doen en daarna mijn A-cup weer aantrekken.
Een hele kick zijn mijn benen: daar kijk ik zowaar weer met plezier naar. Bekeek ik er de afgelopen jaren als waren ze van een ander: dit worden weer een stel onderdanen om met plezier fantasiepanties voor te gaan kopen. Het worden benen die zullen schitteren in nylons: nog 5 kilo eraf en ik mag mn stilletto's weer aan zonder gewichtsproblemen te verwachten.
Het fijne is ook dat ik nu weer normaal kan lopen: het wijdbeens stappen omdat dijvet tegen elkaar aan schuurt is voorbij. Ik kan mijn benen naast elkaar zetten en knie- en enkel-gewricht tegen elkaar plaatsen zonder dat er iets in de weg zit dat dit tegen houdt. Een ander voordeel is dat mijn billen niet meer tegen elkaar drukken wat zo gauw gaat smetten als je moet zweten: ook daar is weer ruimte: het zijn weer twee rondingen aan het worden ipv één front, eh kont.
En dan nog de lenigheid en het verminderde gewicht: de beweelijkheid en dan bedoel ik niet het drillen van vet, keert terug in mijn sexleven. Ik kan weer initiatief nemen en 'het werk' doen zonder uitgeput te raken. Dit is natuurlijk ook te danken aan het gymmen en zwemmen die de spieren meer uithoudingsvermogen en hun lenigheid terug geven. Er is al haast geen ballethouding meer of ik krijg hem weer voor elkaar. De Kamasutra kan weer meedoen. Nog even en er zit zelfs geen vet meer in de weg om mijn benen weer in mijn nek te kunnen leggen of achterover gebogen mijn kruin op mijn voeten te leggen. Heel solistisch is het directe voordeel dat ik mijn rug weer zelf kan wassen: het schoudervet zit niet meer in de weg.

Dit alles vertel ik hier om je te motiveren vooral door te gaan met afvallen tot je een ideaal gewicht hebt. Wat ik nu meemaak en voel zijn bewegingen die ik lang vergeten was en toeschreef aan de jonge jeugd. Dat is dus flauwe kul gebleken.
Ook als je niet zo lenig bent is het een voordeel op je hurken te kunnen zitten en jezelf omhoog te kunnen laten gaan zonder je aan je armen op te drukken. Weer gewoon in het dagelijks leven al die verloren gewaande bewegingen te kunnen maken. Niet alleen vanweg het sexleven maar ook omdat het fijn is goed in je vel te zitten en alle bewegingen te kunnen maken die de natuur voor een mens had voorbestemd.

Heel practisch gezien is het al fijn weer op 1 been in balans een sok of kous aan te kunnen trekken of even te kunnen bukken om iets ergens onderuit de kast te pakken en makkelijk je jas en schoenen aan en uit te kunnen doen. Gaandeweg was ik gewoon mij gaan beperken in mijn bewegingen vanwege het vet. Dat wil ik dus nooit weer. Ik ga lekker door met mijn dieet.
Ik kan mijzelf weer de Miss World van mijn eigen universum voelen. He wat lekker.
Ik hoop dat alle dieeters en iedereen die nog mee wil gaan doen zich binnen een jaar ook weer zo zal gaan voelen. Het is echt de meest fantastische bonus die er aan het afvallen zit. Niet alleen de leuke kleren maar vooral de leuke bewegingsvrijheid. Het kan.en je kan het!

En dan ga ik nu twee warme boterhammen met Slankie Toscaanse kruiden eten

maandag 9 december 2002 @ 12:47:11 #23
5215 killar_fairy
it is happening again....
pi_7220514
63 kg ... na een kater van 2 dagen dus telt eigenlijk niet helemaal mee.....gisteren met vriendinnen sinterklaas gevierd....er was heel veel eten maar ik merk toch dat ik minder loop te schranzen dan andere jaren, en het smaakt nog lekkerder ook
verder wil ik iedereen heel veel sterkte wensen nog komende dagen, met al die kerstkransjes enzo..niet de moed opgeven gewoon met mate alles he nou iig heel veel succes!!!!!
en dan ga ik nu maar aan mijn studie week beginnen
fire is the devil, hiding like a coward in the smoke
  maandag 9 december 2002 @ 13:20:20 #24
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_7221214
quote:
Op maandag 9 december 2002 12:12 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Ow je houdt dus het gewicht aan dat je zelf thuis 's ochtend weegt en de centimeters die zij meten.

* Jojogirl snapt het weer

ja ik hou mijn weegschaal aan want tussen mijn weegschaal en die van de sportschool zit 2 kg verschil ,ben daar dus zwaarder,chrisie heeft dat ook met haar weegschaal dat ze 2 kg lichter is dan op de sportschool weegschaal.
  maandag 9 december 2002 @ 14:20:45 #25
17084 LEiPiE
Waarom makkelijk doen...
pi_7222626
quote:
Op zondag 8 december 2002 20:34 schreef Lurky het volgende:
Ik sleep Leipie die op de valreep poste in de vorige ook mee naar hier:
Dank voor het slepen
Had net gepost, wilde nog wat wijzigen: topic op slot!
quote:
Chips, Leipie, kan je beter popcorn op voorraad hebben begreep ik van snackkundigen uit voorafgaande topics. Chippies bestaan nl vooral uit vet en zout (dat water vasthoudt). Maar het gaat je hopelijk lukken die 2 kilo er nog af te krijgen dit jaar! Sterkte!!
kweet't ja, popcorn is een stuk lichter, maar ja de rest van de flat (20 man) wil chips en dat is dus op voorraad. Ik ga me op de nieuwe lijst gewoon doorkrassen of me er helemaal uitschrijven denk ik.
Probeer nu de kauwgom methode (die ik overal rond predik) maar weer zelf in te voeren: heb je honger: neem suikervrije kauwgom! Niets smaakt erbij, dus altijd goed
quote:
* Lurky verliest gemiddeld 2 ons per dag en dieet normaal door lightbroodbeleg, vetarmdiner en geen 2e bord, geen alcohol meer en veel beweging maar nooit snoep en snacks.
en maakt er leuke verhalen bij, zie boven
(edit: boven was onder )

[Dit bericht is gewijzigd door LEiPiE op 09-12-2002 17:06]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')