quote:staat morgen op de buitenhof site
Op zondag 8 december 2002 13:11 schreef Ketel_1 het volgende:
Ik heb het heel erg zijdelings gezien, tussen de lunch en nog wat andere dingetjes door. Te weinig om er echt over te oordelen. Het leek me overigens wel interessant. Is er vannacht nog een herhaling ofzo?
quote:Ja, ze zijn natuurlijk wel minister en staatssecretaris van elkaar geweest.
Op zondag 8 december 2002 13:13 schreef Bazooka-Eend het volgende:
Zoveel respect voor elkaar ondanks politieke tegenstellingen, wat is oude politiek toch heerlijk.
Ik vond Bos erg sterk. Wel fel maar heel beleefd, erg duidelijk en inhoudelijk goed op de hoogte. Zalm leek me wat zenuwachtig maar hij was ook wel goed.
Het was een duidelijk debat zonder erg moeilijk taalgebruik. Erg toegankelijk. Misschien is wat dat betreft toch wat positief veranderd.
quote:Nou, heerlijk dat ouderwetse geknuffel!
Op zondag 8 december 2002 13:13 schreef Bazooka-Eend het volgende:
Zoveel respect voor elkaar ondanks politieke tegenstellingen, wat is oude politiek toch heerlijk.
Zalm mag van mij de volgende keer wel wat scherper van leer trekken tegen figuren als Wouter Bos.
Eens kijken wat Wouter "Afwerkplek in het" Bos er van bakt.
quote:In dat opzicht vind ik Paul cliteur een stuk beter bij het programma aansluiten dan die drammer van een Ronald Plassterk.
Op zondag 8 december 2002 13:20 schreef MeneerTim het volgende:[..]
Ja, ze zijn natuurlijk wel minister en staatssecretaris van elkaar geweest.
Ik vond Bos erg sterk. Wel fel maar heel beleefd, erg duidelijk en inhoudelijk goed op de hoogte. Zalm leek me wat zenuwachtig maar hij was ook wel goed.
Het was een duidelijk debat zonder erg moeilijk taalgebruik. Erg toegankelijk. Misschien is wat dat betreft toch wat positief veranderd.
quote:Inhoudelijk gebeurde dat ook wel. Verschil met 'nieuwe' politiek was dat men hier fatsoen ook zelf in praktijk brengt en niet alleen gebrek daaraan verwijt richting anderen.
Op zondag 8 december 2002 13:20 schreef qbus het volgende:[..]
Nou, heerlijk dat ouderwetse geknuffel!
Zalm mag van mij de volgende keer wel wat scherper van leer trekken tegen figuren als Wouter Bos.
quote:He? Kan je dat even uitleggen?
Op zondag 8 december 2002 13:22 schreef qbus het volgende:[..]
In dat opzicht vind ik Paul cliteur een stuk beter bij het programma aansluiten dan die drammer van een Ronald Plassterk.
quote:LPF?
Op zondag 8 december 2002 13:20 schreef Netanyahu het volgende:
Eens kijken wat Wouter "Afwerkplek in het" Bos er van bakt.
quote:Gisteren nog wel, eens zien wat vandaag brengt
Op zondag 8 december 2002 13:27 schreef Bazooka-Eend het volgende:[..]
LPF?
quote:Dan vind ik het erg onfatsoenlijk van Bos om op het laatst zo'n ongelovelijke blufpoker te spelen m.b.t een kabinet PVDA/cda. Zelfs het cpb wijst uit dat dat economisch een stuk minder vooruitstrevend is\ als een combinatie VVD/CDA.
Op zondag 8 december 2002 13:24 schreef Bazooka-Eend het volgende:[..]
Inhoudelijk gebeurde dat ook wel. Verschil met 'nieuwe' politiek was dat men hier fatsoen ook zelf in praktijk brengt en niet alleen gebrek daaraan verwijt richting anderen.
Wat dat betreft was Zalm dan weer bescheidener en dus betere..
quote:Precies, ik stoor me daar altijd wat aan. De zelfgenoegzaamheid waarmee die heren hun stellingen poneren zonder dat er een weerwoord op volgt. Dan krijg ik altijd de neiging om tegen de televisie aan te gaan praten om mijn ongenoegen kenbaar te maken, maar dat heeft meestal weinig effect,
Op zondag 8 december 2002 13:29 schreef Bazooka-Eend het volgende:
De columnisten vond ik ook wel weer goed, maar waarom zaten er nu weer twee in? En ook jammer dat er niet echt werd ingegaan op kant-en-klare stellingen van die mannen.
Het debat tussen Zalm en Bos heb ik gemist jammergenoeg.
quote:Prima, weer een Bos-stemmer erbij
Op zondag 8 december 2002 13:32 schreef Netanyahu het volgende:[..]
Gisteren nog wel, eens zien wat vandaag brengt
Ik vond dit debat interessant omdat ik afgelopen keer PvdA gestemd heb, en ik nu twijfel over VVD en PvdA. De PvdA moet harder zijn over uithuwelijken etc, en de VVD moet meer doen voor gewone mensen, dus niet alleen voor belastingverlaging voor de rijksten. Best een dilemma, want ze hebben allebei goede punten en beide ook punten waarop de partijen in de kramp schieten.
quote:Duidelijker, helderder, maatschappelijk bredere visies enz enz.
Op zondag 8 december 2002 13:26 schreef MeneerTim het volgende:[..]
He? Kan je dat even uitleggen?
Plassterk blijft altijd zo hangen in zijn eigen stoffige en zeer bekrompen betweters-visie waarin geen plaats is voor een andere mening.
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 08-12-2002 13:38]
quote:Zalm bescheiden?
Op zondag 8 december 2002 13:33 schreef qbus het volgende:Wat dat betreft was Zalm dan weer bescheidener en dus betere..
En heeft hij niet de ambitie om premier te worden?
quote:Je liegt
Op zondag 8 december 2002 13:33 schreef qbus het volgende:[..]
Dan vind ik het erg onfatsoenlijk van Bos om op het laatst zo'n ongelovelijke blufpoker te spelen m.b.t een kabinet PVDA/cda. Zelfs het cpb wijst uit dat dat economisch een stuk minder vooruitstrevend is\ als een combinatie VVD/CDA.
Wat dat betreft was Zalm dan weer bescheidener en dus betere..
quote:Het ging toch om de door sommigen hier zo geliefde knuffel-opstelling ?
Op zondag 8 december 2002 13:37 schreef SCH het volgende:[..]
Je liegt
Je liegt nu echt
Dat hoort niet in de politiek.
quote:Nee.
Op zondag 8 december 2002 13:37 schreef RaisinGirl het volgende:
Zalm bescheiden?. Het is een wolfje in schaapskledij hoor, dat lijkt me nu wel duidelijk.
leg eens uit..
quote:Ja, zou iedere zichzelf serieus nemende lijsttrekker die ambitie niet hebben ?
En heeft hij niet de ambitie om premier te worden?
quote:Misschien moet je proberen een eigen mening te vormen, gebaseerd op feiten en niet zomaar overnemen wat de LPF en de media je willen doen geloven over Zalm, namelijk dat het zo'n kwade genius is...
Op zondag 8 december 2002 13:37 schreef RaisinGirl het volgende:
Zalm bescheiden?. Het is een wolfje in schaapskledij hoor, dat lijkt me nu wel duidelijk.
Voorbeeldje: in tegenstelling tot wat de media beweren en de LPF ons wil laten geloven, was het Verhagen (CDA) die de stekker van het kabinet eruit trok en niet Zalm...
Maar toen dat duidelijk werd had iedereen zijn mening alweer gevormd...jammer...
quote:Maar de vraag is hoe dat te bewijzen, zijn er feiten waaruit dat blijkt?
Op zondag 8 december 2002 13:47 schreef Mass het volgende:
Voorbeeldje: in tegenstelling tot wat de media beweren en de LPF ons wil laten geloven, was het Verhagen (CDA) die de stekker van het kabinet eruit trok en niet Zalm...
Maar toen dat duidelijk werd had iedereen zijn mening alweer gevormd...jammer...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |