http://www.cnn.com/2002/WORLD/meast/12/07/sproject.irq.saddam.kuwait/index.html
quote:Omdat Saddam gewoon een vuile leugenaar is.
Op zaterdag 7 december 2002 18:15 schreef machteld het volgende:
Waarom worden er dan nog steeds Kuweitis door Irak gevangen gehouden?http://www.cnn.com/2002/WORLD/meast/12/07/sproject.irq.saddam.kuwait/index.html
quote:Helaas is hij er ook er goed in aangezien driekwart van de wereldbevolking hem nog geloofd ook
Op zaterdag 7 december 2002 18:17 schreef ghettoman het volgende:[..]
Omdat Saddam gewoon een vuile leugenaar is.
quote:Dat komt omdat driekwart van de wereldbevolking te goed(gelovig) is voor deze wereld.
Op zaterdag 7 december 2002 18:20 schreef kwib het volgende:[..]
Helaas is hij er ook er goed in aangezien driekwart van de wereldbevolking hem nog geloofd ook
quote:eerder te dom heb ik soms het idee
Op zaterdag 7 december 2002 18:21 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Dat komt omdat driekwart van de wereldbevolking te goed(gelovig) is voor deze wereld.
quote:wat is het verschil tussen te goedgelovig en dom?
Op zaterdag 7 december 2002 18:22 schreef kwib het volgende:
eerder te dom heb ik soms het idee
quote:ja?
Waarom worden er dan nog steeds Kuweitis door Irak gevangen gehouden?http://www.cnn.com/2002/WORLD/meast/12/07/sproject.irq.saddam.kuwait/index.html
quote:Omdat Saddam nergens spijt van heeft en ook niet zal krijgen. Hij is nog nooit een afspraak nagekomen, ook niet met krijgsgevangen dus (er zijn ook nog veel Iraanse krijgsgevangen uit de eerste golfoorlog). En nu kan hij ze handig gebruiken als chantage middel t.o.v. Kuwait.
Ik heb net het stukje op CNN gelezen:
quote:Natuurlijk Saddam, buiten het feit dat de 'conspiracy' zelfs wel eens van jullie kant kan zijn geweest, is het altijd nog aan de OPEC om bij te hoge quota een lid daarop aan te spreken en eventueel maatregelen te treffen. En NIET zo'n land binnen te vallen en maar meteen te annexeren.
He said that in 1989, he had tried to reach a peaceful settlement of Iraq's dispute with Kuwait, but that the neighboring Gulf country's officials were not interested in negotiating.
He maintained Iraq was the victim of a conspiracy by Kuwaiti officials who were syphoning off oil along the two countries' borders that actually belonged to Iraq.He also repeated charges that Kuwait was producing oil beyond its assigned OPEC (news - web sites) quota, bringing down oil prices and hurting the Iraqi economy.
Nee Saddam jij heb nergens spijt van.
quote:En waar kan ik dat lezen in dit bericht
Waarom worden er dan nog steeds Kuweitis door Irak gevangen gehouden?
quote:BBC
Iraqi President Saddam Hussein has appealed to the Kuwaiti people to support Baghdad against what he called infidel forces.
In a televised address read by Information Minister Mohamed Said Sahaf, the Iraqi leader said both Iraq and Kuwait had been victims of the Gulf War in 1991.But he accused the leadership of Kuwait of conspiring "hand in hand" with those who were preparing to attack Iraq, and urged Kuwaitis to join the fight against this.
Saddam Hussein also apologised to the Kuwaitis for what he termed acts that had caused anger in the past, saying he wanted to set the record straight about Iraq's invasion of Kuwait in 1990.
"We apologise to God for any deed that angered him in the past, which we might not have known of and is blamed on us, and on this basis we also apologise to you."
He said he was only trying to do for the Kuwaitis what he was doing for his own people.
"Brother, what we wish for you is the same as we endeavour to do for your brothers in Iraq; namely, for you to live free without foreigners controlling your destiny, will, decisions, wealth, present and future.
"And for you to work as free people and believers in a way that would serve your people and nation."
Jihad calls
Referring to the presence of the US troops, President Hussein said Kuwait was under "direct foreign military occupation" and called on Kuwaitis to join efforts to expel them.
Saddam Hussein urged Kuwaitis to "cleanse the nation from shame"
"Why will not the faithful, the devoted and the holy warriors in Kuwait meet with their counterparts in Iraq under the blanket of their creator, instead of under the blanket of London or Washington and the Zionist entity, to discuss their matters on top of which is the jihad against the occupation of infidel armies."
He went on to praise "devout youth who carry arms against the occupier" - in an apparent reference to militants who recently attacked US troops in Kuwait.
The Iraqi president said such a holy war would enable them to "cleanse the nation from shame" and relieve it of the "harm done to the people of Kuwait and Iraq".
robh,
er zijn nog 570 Koeweities vermist, Irak claimt niet te weten waar ze zijn, ze zijn ze kwijt geraakt volgens hun zeggen tijdens de Shi'itse opstand, Koeweit zegt dat ze in Irak zijn.
Ik heb niks kunnen vinden dat ze vrij zijn gelaten bij de "amnesty" van onlangs maar het lijkt me stug aangezien Irak al 11 jaar zegt van niks te weten.
quote:Bedankt voor je info!
Op zaterdag 7 december 2002 22:52 schreef piston het volgende:robh,
er zijn nog 570 Koeweities vermist, Irak claimt niet te weten waar ze zijn, ze zijn ze kwijt geraakt volgens hun zeggen tijdens de Shi'itse opstand, Koeweit zegt dat ze in Irak zijn.
Ik heb niks kunnen vinden dat ze vrij zijn gelaten bij de "amnesty" van onlangs maar het lijkt me stug aangezien Irak al 11 jaar zegt van niks te weten.
Spijt betuigen om vervolgens in een adem Kuweit tot een heilige oorlog tegen Washington en London op te roepen.
quote:mjah de goeie man probeert gewoon buurlanden te overtuigen dat hij wel degenlijk lief is en dat ze de VS (= niet lief) niet vanaf hun (arabisch) grondgebied de heldhaftige en vredelievende maar 0 zo sterke Irakese helden van het leger dood mogen laten schieten
Op zondag 8 december 2002 23:20 schreef G1Ace het volgende:
er zit hier meer achter, I can smell it
ze hebben spijt...maar hebben ze ook spijt?
quote:Bush niet dan??
Op dinsdag 10 december 2002 13:33 schreef Chadi het volgende:
Die vermoordt zijn eigen moeder nog voor een olieveld.
quote:Denk het niet, Barbara lijkt me niet een bejaarde die je zo even naar een andere wereld helpt
Op dinsdag 10 december 2002 18:43 schreef schatje het volgende:Bush niet dan??
Irak heeft netjes een dag voor de deadline haar huiswerk ingeleverd maar mocht de wereld nou teveel fouten ontdekken en een onvoldoende geven dan heeft Saddam in ieder geval toch goede wil getoond en als ie wel een voldoende scoort dan vinden misschien een heleboel mensen hem toch wel erg aardig en kan ie zeggen: "zie je wel dat Amerika me aan het pesten is, mijn arsenaal is volstrekt onschuldig én ik heb de buren mijn excuses aangeboden." Iets van deze strekking.
quote:Over welke Bush hebben we het nou JR of SR
Op dinsdag 10 december 2002 18:43 schreef schatje het volgende:
Die vermoordt zijn eigen moeder nog voor een olieveld.Bush niet dan??
quote:Hij heeft een deel van z'n familie vermoord, want die vond hij te gevaarlijk. Ik dacht een zus en de man van haar, en nog wat mensen.
Op dinsdag 10 december 2002 13:33 schreef Chadi het volgende:
ach man denk je nou echt dat Sadam spijt heeft. Die vermoordt zijn eigen moeder nog voor een olieveld.
quote:Juist. Voor alletwee betrokkenen handig om de aandacht van binnenlandse problemen af te leiden.
Op woensdag 11 december 2002 07:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het is een politiek spel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |