Vraag het in dit topic.
Ik trap af met enkele nummers die ik zoek.
Heb dit keer audiofragmenten geplaatst op de volgende URL:
http://members.home.nl/remco-wolters/Lolke
Onbekend nummer.mp3 is een stukje uit de set van DJ Tiesto @ Dutch Dimension. Na dit nummer kwam Yahel - Voyage.
Inmiddels weet ik dat dit: 'Cloud 69 - 69 Ways' is.
Onbekend nummer 2.mp3 heb ik zelf op het keyboard gemaakt. , want ik kende alleen de melodie nog van het nummer. Dit was in de zomer van 2000 een redelijke clubhit.
quote:Origineel, die hadden we nog niet gehad na 25 delen!!!!!
Op vrijdag 6 december 2002 13:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Jah ik zoek nummer 3 nog, wie heeft die voor mij,
Iemand?
Ik heb het over die Braziliaanse (disco)mix van nummers, met o.a:
"Brasil... lalala..lalalalala..."
"Brigite Bardot, Bardot....." (die heeft ze niet 'zo', maar 'zo', zongen wij vroeger, maar dat zingen zij dus niet. )
Verder komen er nog stukjes in voor over 'Monroe' en 'Charlie Brown'. Nou ja, als je het kent, weet je nu wel welk nummer ik bedoel. Op K. heb ik inmiddels wel een 'modernere' versie gevonden (Fiestros 2000 - Megamix Brasil), maar ik ben dus op zoek naar (vooral de artiest) van de oude versie. Iemand?
quote:Heet dat niet is van chucaracha ofzo?
Op vrijdag 6 december 2002 13:55 schreef BooZe het volgende:
Ik zoek dat nummer dat bij Utrecht klinkt als ze ge-scoort hebben.
er zijn vast wel fans hier die de naam van het nummer weten.
[Dit bericht is gewijzigd door USS-Spectre op 06-12-2002 16:08]
quote:Ik vond iets van Hermes House band - Disco Samba. Ik weet niet of het hetzelfde nummer is en het origineel is het zeker niet.
Op vrijdag 6 december 2002 13:57 schreef Jane het volgende:
Ok, ik vraag me af of iemand me kan helpen aan de originele artiest + titel van een jaren 70 hit (alleen is het misschien wel geen hit geweest). In ieder geval kent iedereen die wel eens op een bruiloft of partij is geweest het wel en tegenwoordig valt het denk ik in de dubieuze categorie 'apres ski'.
Ik heb het over die Braziliaanse (disco)mix van nummers, met o.a:
"Brasil... lalala..lalalalala..."
"Brigite Bardot, Bardot....." (die heeft ze niet 'zo', maar 'zo', zongen wij vroeger, maar dat zingen zij dus niet.
)
Verder komen er nog stukjes in voor over 'Monroe' en 'Charlie Brown'. Nou ja, als je het kent, weet je nu wel welk nummer ik bedoel. Op K. heb ik inmiddels wel een 'modernere' versie gevonden (Fiestros 2000 - Megamix Brasil), maar ik ben dus op zoek naar (vooral de artiest) van de oude versie. Iemand?
En dit geloof je niet. Two Man Sound kwam uit... Belgie!!
quote:Twas een lange zoektocht deze keer, tijd voor een vreugdedansje
Two Man Sound
This Belgian duo had a one-off British chart entry in early 1979. That period was the height of the disco era and the lower regions of the singles chart were flooded with a profusion of minor hits by faceless, anonymous acts. Que Tel America reached No46 and logged seven weeks on the British Top Seventy-Five. It was a typical example of Two Man Sound's Brazilian-style samba music, a traditional form of dance music which they adapted for the international disco market. An album, predictably entitled Disco Samba, was also released but made only a moderate dance floor impact.(Bob MacDonald, April 1985.)
[Dit bericht is gewijzigd door Beetle op 06-12-2002 16:51]
quote:Inderdaad het dit nummer La cucaracha, en hoe passelijk voor Utrecht, betekent dit De kakkerlak (al denken ze in Amsterdam bij kakkerlakken aan volk uit Rotterdam Zuid). Dit nummer is in de jaren 30 geschreven en gaat over een Mexicaanse soldaat die wijgert naar het front te gaan als hij geen Marihuana mee krijgt.
Op vrijdag 6 december 2002 13:55 schreef BooZe het volgende:
Ik zoek dat nummer dat bij Utrecht klinkt als ze ge-scoort hebben.
er zijn vast wel fans hier die de naam van het nummer weten.
de versie die FC Utrecht is gemaakt door TNN.
Meer vragen?
Wie weet toevallig de naam van dit nummer?
quote:Dat is toch ook de muziek die ze bij Villa volta gebruiken in de efteling ?
Op vrijdag 6 december 2002 13:24 schreef trancemaniak het volgende:Onbekend nummer 2.mp3 heb ik zelf op het keyboard gemaakt. , want ik kende alleen de melodie nog van het nummer. Dit was in de zomer van 2000 een redelijke clubhit.
Verder weet ik er niks van. Weet iemand misschien wat ik bedoel?
quote:Not an Addict
Op vrijdag 6 december 2002 17:15 schreef yootje het volgende:
Ik zoek een nummer van K's Choice, waarvan ik het begin wel ken, dan hoor je namelijk zo: Hmm, hmm, hmm, hmm, (tijdje door, voor de rest alleen stilte, erg magisch is dit moment) If you don't...Verder weet ik er niks van. Weet iemand misschien wat ik bedoel?
quote:Is volgens mij 'Not an addict'
Op vrijdag 6 december 2002 17:15 schreef yootje het volgende:
Ik zoek een nummer van K's Choice, waarvan ik het begin wel ken, dan hoor je namelijk zo: Hmm, hmm, hmm, hmm, (tijdje door, voor de rest alleen stilte, erg magisch is dit moment) If you don't...Verder weet ik er niks van. Weet iemand misschien wat ik bedoel?
quote:iemand??
Op donderdag 5 december 2002 21:58 schreef portier het volgende:
Radio commercial van (ik meen) trance energy, zit een lekker plaatje achter, weet iemand welke dit is?bvd.
-edit-
En de tekst van de merci reclame misschien ook hier??
quote:GEWELIDIG!!!
Op vrijdag 6 december 2002 16:33 schreef Beetle het volgende:
Je moet Two Man Sound hebben.
[afbeelding]
Ik heb ff ge-KazAa-t en het is raak.
Heb ff moeten zoeken naar een versie zonder die 'hippe beat', maar het is hem inderdaad! Tnx!
quote:Nee, had ik inderdaad nooit gedacht.
En dit geloof je niet. Two Man Sound kwam uit... Belgie!!
quote:Ik had zelf natuurlijk ook al gezocht, maar heb het dus zelf niet kunnen vinden. Ben dan ook zeer onder de indruk.
Twas een lange zoektocht deze keer, tijd voor een vreugdedansje
[afbeelding]
Hoe heet deze..
quote:Was dat niet van Guus Meeuwis? Ik wist niet dat er ook een house-versie van was
Op vrijdag 6 december 2002 23:21 schreef misterM het volgende:
Ik zoek het liedje in house-versie.. hij gaat zo..
Want ik wil jouw armen om op te huilen, jouw huis om in te schuilen..
maar alles wat ik wil lijkt zo ver weg, zoverweg van mij...Hoe heet deze..
quote:Zoek hier eens
Op vrijdag 6 december 2002 19:54 schreef ByteMe het volgende:
helo hola wie weet er wat voor muziek er wordt gebruikt in die ijsreclame van ola. Die ene met die taxichaufeur die relaxed achterin zit terwijl de klant rijd.
WIE WIE WIE weet dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |