Tuurlijk ben ik het er mee eens dat hij enigzins last van grootheidswaan heeft, maar toch denk ik dat hij het allemaal wel met goeie bedoelingen doet.
Ik zie hem op een of andere manier als onschuldig kind dat maar niet oud wil worden..
Jullie ook dit idee, of zou hij daadwerkelijk een sneaky plan hebben bedacht om zijn eigen-ego op te krikken en vooral de verkoop van zijn boeken te stimuleren??
(nee dit hoort niet in het centrale Ratelband topic)
Maar ja DAT is geen interessante televisie, dus DIE KANT wordt nooit uitgezonden.
quote:Niet voor zijn boekenverkoop, hij is volgens mij gewoon mediageil, en het interesseert hem geen reet vanuit zijn dure huisje in Naarden-Bussum wat er in de rest van Nederland gebeurd.
Op woensdag 4 december 2002 21:53 schreef Schuimbekkie het volgende:
Jullie ook dit idee, of zou hij daadwerkelijk een sneaky plan hebben bedacht om zijn eigen-ego op te krikken en vooral de verkoop van zijn boeken te stimuleren??
quote:Ik ben het er met je eens. Jammer dat mensen niet verder kijken dan hun neus lang is
Op woensdag 4 december 2002 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Wie wel eens luistert naar Jensen op de radio. n dan eens goed luister naar Ratelband (vergeet de tjakka's).
Dan hoor je dat de man best regelmatig zinnige dingen zegt.Maar ja DAT is geen interessante televisie, dus DIE KANT wordt nooit uitgezonden.
quote:Yup vind ik ook.. hij zegt het alleen erg overdreven en met enorm veel gebaren, wat soms best irritant over kan komen en mensen niet meer naar de inhoud luisteren....
Op woensdag 4 december 2002 21:58 schreef k3vil het volgende:[..]
Ik ben het er met je eens. Jammer dat mensen niet verder kijken dan hun neus lang is
quote:Trouwens die mensen in dat programma... geez... die mylene de la haye ofzo.. een keer met 'm mee geweest als personal assistent naar st.petersburg en ze weet gelijk alles over 'm te vertellen
Op woensdag 4 december 2002 21:53 schreef Schuimbekkie het volgende:
Ik ben nu 'Wie denkt Emile Ratelband wel dat ie is' aan het kijken en daar wordt zijn reden tot deelname aan politiek besproken. Er is een dame bij die vind dat hij dat gaat doen, zodat zijn boeken beter gaan verkopen.
quote:En alleen lieve mensen stemmen PvdA.
Op woensdag 4 december 2002 22:00 schreef Ryan3 het volgende:
Uiteindelijk is het een erg lieve man... (Meen ik, hij stemde nl. altijd PvdA, net als ik...)...
quote:offtopic:
Op woensdag 4 december 2002 22:05 schreef araphor het volgende:[..]
En alleen lieve mensen stemmen PvdA.
Zijn boeken verkoop is het niet (denk ik).
Aan de andere kant denk ik ook niet dat hij zo idealistisch is dat hij de Nederlandse politiek wil gaan redden.
Het enige wat ik zie is een uiterst onzekere man.. Maar of politiek in gaan daar iets aan veranderen kan .
quote:(Een) Ratelband met een waterpistool in de Tweede Kamer? Nee, liever niet.
Op woensdag 4 december 2002 22:08 schreef Jozzy het volgende:
Ratelband is de enige redding van LN. Nu, zonder hem hebben ze geen 1 zetel. Ze kunnen het met Ratelband nog even proberen, beter iets dan niets.
Teven is een aardige vent hoor, maar hij kan die party niet redden, valt niet genoeg op, en Ratelband maakt nog een kans.
quote:
Op woensdag 4 december 2002 22:16 schreef Farzin het volgende:[..]
(Een) Ratelband met een waterpistool in de Tweede Kamer? Nee, liever niet.
quote:Gelukkig luistert er bijna niemand naar Jensen op de radio..
Op woensdag 4 december 2002 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Wie wel eens luistert naar Jensen op de radio. n dan eens goed luister naar Ratelband (vergeet de tjakka's).Maar ja DAT is geen interessante televisie, dus DIE KANT wordt nooit uitgezonden.
Ik denk niet dat Ratelband zal veranderen. Dat hij niet altijd dat hyperactieve ADHD geval is zag ik toevallig bij Villa Felderhof. Daar ging ie zich een keer niet overdreven aanstellen voor de camera en gedroeg ie zich heel normaal.
Jammergenoeg zal hij altijd z'n clownsrol volhouden bij de media, want we zouden weleens kunnen denken dat hij het allemaal speelt.
quote:Ik hoor zoveel mensen regelmatig zinnige dingen zeggen, maar een echte politicus zegt 'altijd' zinnige dingen
Dan hoor je dat de man best regelmatig zinnige dingen zegt.
Van mij mogen dit soort figuren eruit, ik zie liever echte politiek ipv een show met bekende Nederlanders van TV die allemaal zogenaamde leuke ideeen hebben die (als je ff doordenkt) niet eens uitvoerbaar zijn.
Mark my words...
quote:Wat een gelul. Geen enkel politiek figuur zegt altijd zinnige dingen. Sowieso heb ik liever een volksvertegenwoordiger dan een politicus...
Op woensdag 4 december 2002 23:52 schreef Beathoven het volgende:
Ik hoor zoveel mensen regelmatig zinnige dingen zeggen, maar een echte politicus zegt 'altijd' zinnige dingen
quote:Definieer echte politiek. Ik zie het liefst echte democratie met werkelijke volksvertegenwoordiging en als dat inhoudt dat iemand als Ratelband de Tweede Kamer in gaat, prima. Het bij voorbaat iemand al eruit gooien omdat het toevallig een publiek figuur is, is het uitvoeren van een micro-dictatuur.
Van mij mogen dit soort figuren eruit, ik zie liever echte politiek
quote:Ik keur het evenals jij af mensen vooraf uit te sluiten middels een publicitaire hetze. Het vooraf iemand geen kansen geven de eigen mening te ventileren hoort niet thuis in een land dat zichzelf als demoratisch wenst te omschrijven. De stembus maakt wel uit of Ratelband mandaat krijgt van het volk. Als de stembus zou bepalen dat Ratelband in de kamer komt dan is hij daarmee democratisch gekozen volksvertegenwoordiger te noemen en heeft hij in die zin dezelfde politieke status als bijvoorbeeld Jan Marijnissen of Femke Halsema
Op zaterdag 14 december 2002 10:09 schreef Lithion het volgende:[..]
Definieer echte politiek. Ik zie het liefst echte democratie met werkelijke volksvertegenwoordiging en als dat inhoudt dat iemand als Ratelband de Tweede Kamer in gaat, prima. Het bij voorbaat iemand al eruit gooien omdat het toevallig een publiek figuur is, is het uitvoeren van een micro-dictatuur.
quote:Ik weet niet in welke idealistische droomwereld jij leeft
Op woensdag 4 december 2002 23:52 schreef Beathoven het volgende:
Ik hoor zoveel mensen regelmatig zinnige dingen zeggen, maar een echte politicus zegt 'altijd' zinnige dingen
quote:Ik twijfel aan zijn geestelijke gesteldheid...
Op zaterdag 14 december 2002 11:27 schreef Kennyman het volgende:
Ik twijfel er niet aan dat een man die als levensdoel heeft het inspireren van anderen de beste bedoelingen voor heeft met de politiek. Ik twijfel alleen aan zijn kennis, maar goed, dat moeten we nog maar eens zien dan.
D
quote:Van de zittende partijen kun je zeggen wat je wilt maar ze hebben allemaal een reden voor hun bestaan. Misschien vind je de uitspraken van een Balkenende, Marijnisen of Zalm niks voor jou. Maar ze doen deze vaak wel in naam van de partij en die partij heeft een duidelijke basis waar door verschillende mensen jarenlang over nagedacht is.
Op zaterdag 14 december 2002 10:43 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ik weet niet in welke idealistische droomwereld jij leeft
Ratelband heeft hiervoor helemaal 'niks' gedaan wat ook maar in de buurt komt van politiek en duidelijke standpunten heeft ie ook niet. Over de ideeën die hij verkondigd heeft hij hooguit een paar avonden zitten denken. Hij heeft géén idealen, dwz.. hij heeft zich nog nooit eerder voor een bepaalde groep in de samenleving sterk gemaakt (zowel links als rechts) en gaat in de politiek omdat ie gewoon weer eens wat anders wil voor de afwisseling.
Het is in tegenstelling tot Fortuyn een luchtfietser, die.. als hij geen zetels krijgt ook net zo makkelijk zijn lijst weer opheft ipv verder bouwt aan een degelijke partij.
quote:weinig echte politici in Nederland dan
Op woensdag 4 december 2002 23:52 schreef Beathoven het volgende:Ik hoor zoveel mensen regelmatig zinnige dingen zeggen, maar een echte politicus zegt 'altijd' zinnige dingen
quote:Correctie: geen echte politici in Nederland.
Op zaterdag 14 december 2002 14:08 schreef TheFes het volgende:[..]
weinig echte politici in Nederland dan
quote:Emile woont in Arnhem.
Op woensdag 4 december 2002 21:55 schreef MaoTseTung het volgende:[..]
het interesseert hem geen reet vanuit zijn dure huisje in Naarden-Bussum wat er in de rest van Nederland gebeurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |