quote:
Op donderdag 5 december 2002 00:42 schreef Beathoven het volgende:
2010 lijkt me een geschikte datum..Gaan we natuurlijk wel ff patsen met onze electro-smarts
quote:'wie' er 'wat' gezegd heeft lijkt me idd nog steeds de beste peiler om te bepalen of het een belachelijk of idealistisch standpunt is
Op donderdag 5 december 2002 00:46 schreef milagro het volgende:
en wederom bepaalt voor enkelen weer WIE het gezegd heeft of WAT er gezegd is beschouwd kan worden als een mooi idealistisch standpunt of een volkomen belachelijk standpunt.
quote:
Wil Jan Marijnissen benzine verbieden?"Afgelopen woensdag verscheen in een aantal GPD-bladen een bericht met de kop Marijnissen wil benzine, diesel en steenkool verbieden. Deze conclusie werd getrokken naar aanleiding van een interview met het blad van Natuur en Milieu. Het interview is niet vooraf door mij nagekeken. Vervelend, want dan had het misverstand dat nu is ontstaan voorkomen kunnen worden. De auteur van het stuk in Natuur en Milieu heeft abusievelijk ideeën over de lange termijnoplossingen voor de mobiliteit, milieuvervuiling en de files vermengd met onze concrete plannen voor de nabije toekomst. "
"Momenteel wordt er onderzoek gedaan naar revolutionaire veranderingen in het vervoer en het gebruik van alternatieve brandstoffen. De SP is daar een groot voorstander van. Zo zou er gedacht kunnen worden aan een combinatie van de voordelen van het particulier vervoer (privacy) en collectief vervoer (lage kosten en minder vervuiling), ook zou er gedacht kunnen worden aan elektriciteit als energiebron. Als dit soort alternatieven uitontwikkeld zijn tot volwaardige alternatieven is er geen reden meer de fossiele brandstoffen te gebruiken. Als geschreven wordt Marijnissen wil benzine, diesel en steenkool verbieden suggereert dit echter geheel iets anders."
"De SP bepleit voor de komende tijd het stimuleren van het gebruik van schone energiebronnen door strengere eisen te stellen aan brandstofleveranciers en innovatie aan te moedigen. Het energiebeleid moet erop gericht zijn het gebruik van fossiele brandstoffen structureel te verminderen. In hun reacties op het bericht geven de Bovag, ANWB en Shell overigens aan dat zij het lange-termijnstreven naar een wereld zonder onnodige vervuiling met ons delen."
Jan Marijnissen
http://www.sp.nl/db/nieuws/completepage.html/1476
quote:Kon het me ook niet anders voorstellen. Het moet wel de laatste tijd duidelijk zijn hoe de media alles uit z`n verband kan trekken ?
Op vrijdag 6 december 2002 16:03 schreef Kozzmic het volgende:
Tralala...
[..]
Ik blijf nog steeds op SP stemmen
quote:yep!
Op vrijdag 6 december 2002 16:44 schreef DimeBag het volgende:[..]
Kon het me ook niet anders voorstellen. Het moet wel de laatste tijd duidelijk zijn hoe de media alles uit z`n verband kan trekken ?
Ik blijf nog steeds op SP stemmen
quote:Ja natuurlijk
De auteur van het stuk in Natuur en Milieu heeft abusievelijk ideeën over de lange termijnoplossingen voor de mobiliteit, milieuvervuiling en de files vermengd met onze concrete plannen voor de nabije toekomst.
Verder blijf ik vinden dat Marijnissen de zaken wel helemaal verkeerd ziet, en tohc niet goed op de hoogte is van welke problemen er zijn rond de materie, en al helemaal niet wat de oplossingen zouden kunnen zijn.
quote:Misschien zie jij het wel verkeerd? Shell, Bovag etc steunen Marijnissen op dit punt ook. (zie artikel)
Op vrijdag 6 december 2002 19:00 schreef battlesickloner het volgende:[..]
Ja natuurlijk
Verder blijf ik vinden dat Marijnissen de zaken wel helemaal verkeerd ziet, en tohc niet goed op de hoogte is van welke problemen er zijn rond de materie, en al helemaal niet wat de oplossingen zouden kunnen zijn.
quote:In 1e instantie logische reactie.
Op woensdag 4 december 2002 10:54 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Mijn overtuiging dat de SP heel ver van de realiteit afstaat wordt weer eens bevestigd. En ik betwijfel of het wereldwijd iets voor het milieu uitmaakt als Nederland benzine verbied.
Tom Burdens MEG-ZPE-machine !
quote:Ik denk dat jij zelf dat artikel eens moet lezen.
Op woensdag 11 december 2002 20:27 schreef Nyrem het volgende:
Misschien zie jij het wel verkeerd? Shell, Bovag etc steunen Marijnissen op dit punt ook. (zie artikel)
Over steun aan Marijnissen op welk punt dan ook kan ik niets vinden.
quote:
Op donderdag 12 december 2002 22:31 schreef battlesickloner het volgende:[..]
Ik denk dat jij zelf dat artikel eens moet lezen.
Over steun aan Marijnissen op welk punt dan ook kan ik niets vinden.
quote:
In hun reacties op het bericht geven de Bovag, ANWB en Shell overigens aan dat zij het lange-termijnstreven naar een wereld zonder onnodige vervuiling met ons delen."
quote:Ja duh
Op donderdag 12 december 2002 22:34 schreef Nyrem het volgende:[..]
[..]
Staat niet echt "Marijnissen", "verbod op benzine" en "steunen" in.
Of dacht je dat die gingen zeggen dat ze voor onnodige vervuiling waren ?
quote:Met jou kun je dus niet discussieren. Als je nu eens leest hoe hij het bedoelde, maar goed omdat het 'jouw' club niet is, kun je niet objectief lezen ofzo.... whatever jongen, lees wat je wil.
Op donderdag 12 december 2002 22:36 schreef battlesickloner het volgende:[..]
Ja duh
Staat niet echt "Marijnissen", "verbod op benzine" en "steunen" in.
Of dacht je dat die gingen zeggen dat ze voor onnodige vervuiling waren ?
Jan wil ook geen verbod op benzine dus dat komt mooi uit. Maar goed lezen jongen!
quote:LEZEN, idd. Hij stelt dus wel degelijk dat hij een verbod op benzine een oplossing vindt op lange termijn.
Op donderdag 12 december 2002 22:39 schreef Nyrem het volgende:[..]
Met jou kun je dus niet discussieren. Als je nu eens leest hoe hij het bedoelde, maar goed omdat het 'jouw' club niet is, kun je niet objectief lezen ofzo.... whatever jongen, lees wat je wil.
Jan wil ook geen verbod op benzine dus dat komt mooi uit. Maar goed lezen jongen!
heb overigens nog nooit begrepen dat geen van de politieke partijen hier serieus werk van maakt en de ideeen van deze club niet serieus neemt.
naast allerlei maatregelen levert terugdringen van de bevolking absoluut heel veel op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |