wat een klotetopic by the way..
Churchill (de grootste Brit aller tijden) was ook een notoir racist.
quote:En als ik één ding van Hitler geleerd heb, dan is het wel dat je ten alle tijde moet voorkomen dat je Gallisch wordt!
Op dinsdag 3 december 2002 21:47 schreef Ryan3 het volgende:
Dit is eik. een parodietje, maar ik hoop dat ie niet meteen op slot gaat... ik wordt wat gallisch nl. van die Was-Hitler-etc.-topics...
quote:Met racistische trekjes.
Op dinsdag 3 december 2002 21:50 schreef Type-R het volgende:
nee, een fascist
quote:Zal het dan niet Caesar geweest zijn die het gezegd heeft..?
Gallisch als van Asterix en Obelix?
quote:Wist je dat ik dit echt een informatief forum vind? Zo wist ik tot voor kort dus niet dat gehandicapten ook onder een ras vielen,
Op dinsdag 3 december 2002 22:16 schreef Roderick het volgende:
Het lijkt me van wel, hij discrimineerde sommige rassen.... eigelijk de "zwakkeren" zoals gehandicapten ETC, daardoor lijkt het me wel een racist
maar hij blijft een rascist want als je homo's discrimineert om dat ze bruinwerkers zijn ben je ook een rascist bij gehandicapten dus ook
quote:Alto's ook, zie:
Op dinsdag 3 december 2002 22:50 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Wist je dat ik dit echt een informatief forum vind? Zo wist ik tot voor kort dus niet dat gehandicapten ook onder een ras vielen,
.
quote:Een fascistiche racist
Op dinsdag 3 december 2002 22:07 schreef Glacius het volgende:[..]
Met racistische trekjes.
quote:[parodie]
Dit is eik. een parodietje
..
Zo blij dat-ie 'm persoonlijk de medaille om zijn nek had willen omdraaien.
[/parodie]
quote:Nee, de neef van Darwin heeft de eugenetica uitgevonden (citaat: 'Ondanks enkele opvallende figuren, komen de negers zelfs niet in de buurt van het gemiddelde niveau van de Angelsaks'), een wetenschap die vervolgens door D.H. Lawrence ('vergas de gehandicapten') en Welles ('moeten we de Joden wel in leven laten?'- ja, die Wells, ja) met open armen werd ontvangen.
Op woensdag 4 december 2002 23:02 schreef Fonkmeistah het volgende:
HItler was zowel racist als eugenist, dat laatste idee had hij van de amerikanen overgenomen waar Rockefeller een instituutje had gestart wat onderzoek deed naar eugenetica..
Propaganda had hij overigens van de engelsen afgekeken..
quote:Kortom: Hitler stond niet alleen...
Op woensdag 4 december 2002 23:19 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Nee, de neef van Darwin heeft de eugenetica uitgevonden (citaat: 'Ondanks enkele opvallende figuren, komen de negers zelfs niet in de buurt van het gemiddelde niveau van de Angelsaks'), een wetenschap die vervolgens door D.H. Lawrence ('vergas de gehandicapten') en Welles ('moeten we de Joden wel in leven laten?'- ja, die Wells, ja) met open armen werd ontvangen.
quote:Dus je dacht: "Kom, ik open ook es een zeiktopic. Ik ben altijd zo hoogwaardig bezig."
Dit is eik. een parodietje, maar ik hoop dat ie niet meteen op slot gaat... ik wordt wat gallisch nl. van die Was-Hitler-etc.-topics...
quote:Briljante slotconclusie...
Op woensdag 4 december 2002 23:30 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Kortom: Hitler stond niet alleen...
quote:Dat mag misschien wel waar zijn, maar wat heeft dat met het discussiepunt: "Was Hitler een racist...?" te maken?
Op woensdag 4 december 2002 23:30 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Kortom: Hitler stond niet alleen...
Ja, hij was er 1.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |