Misschien is het leuk om het resultaat hier te plaatsen.
Na het invullen van de Test komt er bij mij LPF uit . Hier zal ik wederom toch maar niet op stemmen. (de rede moge duidelijk zijn).
Veel plezier er weer mee.
in het rood:
7.Pvda
8.D'66
Heel ver in het rood:
9. Groen Links
Nog verder in het rood.
10. SP
Ik denk niet dat ik dit stemadvies ga opvolgen. Trouwens de LPF is al nummer 1 bij de uitgebrachte stemadviezen
Ps. Dat er voor jou een partij uitkomt waar je niets bij voelt is niet zo gek, de stemwijzer kijkt puur na het programma, en niet naar wat voor een gevoel jij bij een partij hebt.
Maar ja, als ik in plaats van 'neutraal' een keer 'geen mening' invul, komt er alweer iets anders uit.
[Dit bericht is gewijzigd door Glacius op 03-12-2002 12:59]
eennalaatst CDA
laatst VVD
Klopt wel met mijn voorkeur
7. PVDA beetje rood
8. D66 meer rood
9. GL veel rood
10. SP heel erg veel rood
quote:Laat maar:
Op dinsdag 3 december 2002 13:07 schreef F1908 het volgende:
neutraal en geen mening?
wtf is het verschil hier daadwerkelijk van en heeft het invloed op het stemadvies?
Wat is het verschil tussen 'neutraal' en 'geen mening'?
'Neutraal' antwoorden houdt in dat je geen uitgesproken mening voor of tegen de stelling hebt. Als zodanig telt die mening wel mee in het bepalen van het stemadvies. In geval van 'geen mening' onthoud je je als het ware van stemming en telt dat niet mee voor het stemadvies. Dat laatste moet je niet te vaak doen, bij te veel 'geen mening' kan natuurlijk geen serieus stemadvies verstrekt worden.
quote:Geen mening: Wordt niet mee geteld
Op dinsdag 3 december 2002 13:07 schreef F1908 het volgende:
neutraal en geen mening?
wtf is het verschil hier daadwerkelijk van en heeft het invloed op het stemadvies?
Laat maar, je hebt de FAQ al gevonden...
[Dit bericht is gewijzigd door Skimmer op 03-12-2002 13:14]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |