reacties mogen ook ge-emailed worden naar dunno2000@hotmail.com voor een snellere response.
waar het ding ligt is in principe geen probleem, als het ergens tussen Eindhoven en Utrecht in ligt of 20km ofzo erbuiten, anders moeten we maar even over verzenden praten
Laat maar horen! Wie heeft er nog zo'n ding liggen verstoffen en wil er wel vanaf?
PS kan een mod even de titel veranderen -> mochip naar MODCHIP
dankjewel
[Dit bericht is gewijzigd door dr.dunno op 29-11-2002 18:37]
quote:ik doe niets anders als ik mijn ogen open heb; graag nuttige reacties als je wat aan te bieden hebt, anders heb ik niets aan je geblaat.
Op vrijdag 29 november 2002 18:36 schreef existenz het volgende:
Kijk es wat beter....Dat helpt
quote:1. principieel wil ik niet betalen voor een nieuwe, voor de echte gameplay heb ik al een hele dikke pc en dit is gewoon voor de gein en om mee te rommelen (deels ook nostalgie)
Op vrijdag 29 november 2002 18:56 schreef Piro het volgende:
gewoon even naar je games toko gaan en vragen of ie playstations ombouwt, psx kost wat, 50 euro?
pak n extra controller, memory card a 15 euro, modchip, ben je klaar, heb je nog n nieuwe ook
iemand nog zo'n beestje in de aanbieding?
tips waar ik deze zou kunnen krijgen?
Ik hoor wel
*gaat verder met FFVII*
quote:De gameplay is aldaar echt om te janken, dus hou op met nutteloos fanboy geblaat over dat baggerspel en geef die jongen input, of zeg niks, want hier heeft hij ook geen moer aan.
Op zaterdag 30 november 2002 02:57 schreef Ker_Plunk het volgende:
voor de echte gameplay heb ik al een hele dikke pc
*gaat verder met FFVII*
quote:Dat is jouw achterlijke mening ,iemand die zegt dat alleen pc gameplay heeft noem ik fan-boy
Op zaterdag 30 november 2002 11:44 schreef Piro het volgende:[..]
De gameplay is aldaar echt om te janken, dus hou op met nutteloos fanboy geblaat over dat baggerspel en geef die jongen input, of zeg niks, want hier heeft hij ook geen moer aan.
*Bastard meelt*
Trouwens....dit topic zuigt grote tijd.
quote:Is dat zo Ker.......? mensen die dat zeggen zijn zelfs dom hoor
Op zaterdag 30 november 2002 13:35 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
iemand die zegt dat alleen pc gameplay heeft noem ik fan-boy
Dus...bied een gemodde PS aan of blijf weg
PS We zijn aan het overleggen of we dit soort topics blijven toestaan. Meningen hierover in: Algemeen kritiek/vraag/opmerkingen/etc. topic.
Games doe ik er liever niet bij, omdat ik die soms nog wel eens op mijn ps2 speel... Met de controllers moet ik ook even kijken hoe ik dat ga doen... Die gebruik ik nl ook voor mijn ps2... Memcard moet denk ik geen probleem zijn...
Mail me anders op banzi underscore at hotmail dot com...
Als je al een ps1 of ps2 zonder chip hebt, kun je ook mailen... Ik geef WEL garantie...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |