Ze ziet er op school dus echt ZO uit:
Met als enige verschil dat ze niet in blote benen loopt nu, wel blote buik met piercing en haar string net boven haar broek, exact hetzelfde haar en dezelfde make -up.. Ze is nog zelfs knapper, want ze heeft wat grotere borsten.. Hoe zou je zo'n meisje het best kunnen aanspreken? (of zou zo'n meisje heel duur zijn ,de kapper moet een vermogen kosten) Ik zie wel wat in haar..
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 28-11-2002 10:39]
EDIT
Bovendien zijn dat soort zo arrogant als t maar zijn kan...
[Dit bericht is gewijzigd door EggsTC op 28-11-2002 10:39]
quote:zeg, kan ik daar nog ergens soliciteren als docent?
Op donderdag 28 november 2002 10:37 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Dus hoe die zich NU kleed /make up en haar figuur en gezichtje zo... Ik vind haar wel leuk, maar zo'n meisje lijkt nogal onbereikbaar, door haar uiterlijk..
[afbeelding]Met als enige verschil dat ze niet in blote benen loopt nu, wel blote buik met piercing en haar string net boven haar broek, exact hetzelfde haar en dezelfde make -up.. Ze is nog zelfs knapper, want ze heeft wat grotere borsten.. Hoe zou je zo'n meisje het best kunnen aanspreken? (of zou zo'n meisje heel duur zijn ,de kapper moet een vermogen kosten) Ik zie wel wat in haar..
quote:Gewoon: Hee slet!
Hoe zou je zo'n meisje het best kunnen aanspreken?
quote:Trek je stoute schoenen aan, schud je haren los, maak haar wild. Of knoop een gesprekje aan.
Ik zie wel wat in haar..
tbh, smerig
Echt, mensen die er zo bijlopen hopen erop dat er genoeg mensen zoals jij rondlopen die door hun fantasie al meteen overstag gaan.. toch makkelijk zo'n kneusje wat alles voor je doet?
quote:Ze hoeft echt geen slet te zijn hoor..
Op donderdag 28 november 2002 10:38 schreef Strolie75 het volgende:
Klinkt als een ordinaire slet, net als Christina dus.
* BloodhoundFromHell houdt van een hoerig uiterlijk
quote:
Ze is knapper, want ze heeft grotere borsten.
quote:ffkes naar truus die blaast voor een knaak
Op donderdag 28 november 2002 10:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ze hoeft echt geen slet te zijn hoor..
* BloodhoundFromHell houdt van een hoerig uiterlijk
quote:Jezus....net alsof dit de knapheid bepaald......
Ze is nog zelfs knapper, want ze heeft wat grotere borsten..
Lekker shallow minded ben je......
Maar die Aguilera is wel lekker om een keer mee te spelen
Faab
quote:Ik denk dat zo'n meisje die dit draagt dat doet om iets te compenseren en waarschijnlijk is dat onzekerheid. Meiden die zoiets dragen zijn vaak onzeker!
Dus hoe die zich NU kleed /make up en haar figuur en gezichtje zo... Ik vind haar wel leuk, maar zo'n meisje lijkt nogal onbereikbaar, door haar uiterlijk.. Ze doet de opleiding beveiliging..
[afbeelding]Met als enige verschil dat ze niet in blote benen loopt nu, wel blote buik met piercing en haar string net boven haar broek, exact hetzelfde haar en dezelfde make -up.. Ze is nog zelfs knapper, want ze heeft wat grotere borsten.. Hoe zou je zo'n meisje het best kunnen aanspreken? (of zou zo'n meisje heel duur zijn ,de kapper moet een vermogen kosten) Ik zie wel wat in haar..
quote:Zeg BhFh... zit jij op het ROC..? dat dacht ik namelijk.. (of was dat voor een cursus?)
Dus hoe die zich NU kleed /make up en haar figuur en gezichtje zo... Ik vind haar wel leuk, maar zo'n meisje lijkt nogal onbereikbaar, door haar uiterlijk.. Ze doet de opleiding beveiliging..
ontopic: ik zou dat wijf ook wel bij mij op school willen hebben.. zou ik dr naar toe lopen en vragen of ze ook in de playboy kwam
quote:imho moet je juist verdomd zelfverzekerd zijn om in zo'n outfitje naar school te gaan, geen kritischer publiek dan puber jongetjes en meisjes.
Op donderdag 28 november 2002 10:45 schreef Femke13 het volgende:[..]
Ik denk dat zo'n meisje die dit draagt dat doet om iets te compenseren en waarschijnlijk is dat onzekerheid. Meiden die zoiets dragen zijn vaak onzeker!
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:40 schreef sizzler het volgende:[..]
Gewoon: Hee slet!
quote:Dan denken heel veel mensen. Ze zal ook wel tevreden zijn met haar uiterlijk, maar waarschijnlijk is ze onzeker over haar innerlijk!
Op donderdag 28 november 2002 10:46 schreef extreme het volgende:[..]
imho moet je juist verdomd zelfverzekerd zijn om in zo'n outfitje naar school te gaan, geen kritischer publiek dan puber jongetjes en meisjes.
quote:Gelukkig is de topicstarter zelf geen puber meer, dat scheelt voor haar.
imho moet je juist verdomd zelfverzekerd zijn om in zo'n outfitje naar school te gaan, geen kritischer publiek dan puber jongetjes en meisjes.
quote:helemaal mee eens. Je moet zeker wel lef hebben om in een sexy outfit op school te begeven.
quote:waarom..??? waar baseer je dat nou weer op..??
Op donderdag 28 november 2002 10:48 schreef Femke13 het volgende:[..]
Dan denken heel veel mensen. Ze zal ook wel tevreden zijn met haar uiterlijk, maar waarschijnlijk is ze onzeker over haar innerlijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |