quote:Nee.....
Op dinsdag 26 november 2002 19:18 schreef Kos het volgende:
Dat komt omdat je een nieuwbie bent... Je hebt zeker nog nooit van "Check de Park" gehoord? Alberto doesn't ring a bell?
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 19:18 schreef Fogerty het volgende:
http://forum.fok.nl/profile.php?id=2889
ben irl neger... maar ik gedraag me als een normaal mens ik loop niet rond alsof ik in me been ben geschoten .. en k ben intelligent
quote:Dan ben jij geen echte neger
Op dinsdag 26 november 2002 19:28 schreef IrfieJ het volgende:
meld me als neger !!!![]()
![]()
ben irl neger... maar ik gedraag me als een normaal mens ik loop niet rond alsof ik in me been ben geschoten .. en k ben intelligent
Wat een onzin-topic.....waarschijnlijk hebben alleen blanke mensen niets beters te doen dan de hele dag te internetten
quote:
Op woensdag 27 november 2002 18:57 schreef Patries86 het volgende:
negers zijn te druk met hun homies en te druk met wijfen versieren om ze later te verkrachten
Dit topic mag dicht!
quote:Vergeet vooral niet het rondhangen in Winkelcentra waarbij de favoriet houding er als volgt uitziet:
Op woensdag 27 november 2002 18:57 schreef Patries86 het volgende:
negers zijn te druk met hun homies en te druk met wijfen versieren om ze later te verkrachten
quote:oops
Op woensdag 27 november 2002 22:20 schreef GroteNeger het volgende:
Wat is dit voor een rare stelling?
Kijk als er nou teksten met een surinaams accent of zo geschreven worden dan is het wat anders...
quote:Dat mag niet van de integratiecursusleider
Op woensdag 27 november 2002 22:24 schreef MikeyMo het volgende:
Kijk als er nou teksten met een surinaams accent of zo geschreven worden dan is het wat anders...
quote:Schrijven met accent dat kan er maar een wezen , Jah zeg het maar hardop !
Op woensdag 27 november 2002 22:24 schreef MikeyMo het volgende:
Ja, vinnik eigenlijk ook: alsof je aan iemands tekst kan zien wat voor huidskleur die heb.Kijk als er nou teksten met een surinaams accent of zo geschreven worden dan is het wat anders...
quote:Niet allemaal tegelijk
Op woensdag 27 november 2002 22:27 schreef Sitethief het volgende:[..]
Schrijven met accent dat kan er maar een wezen , Jah zeg het maar hardop !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |