Het ging weer over de snelweg. 160km/u mag niet !
Djeeeeeeez, ik geef toe dat het erbij hoort. Maar toch wel in een top10 op plaatsje 8 ofzo denk ik. Nee hoor. Dat was weer het eerste wat ze kon roepen. Ik op dat soort gedachten.
quote:Had je maar moeten opletten.
Op dinsdag 26 november 2002 10:06 schreef PIM_FOR_PRESIDENT het volgende:
Gisteravond wilde mevrouw Femke van GL echt met de normen en waarden gaan leuren. Dus ik denk, venlo, AH, dat leeft toch in de maatschappij. Maar nee...............Het ging weer over de snelweg. 160km/u mag niet !
Djeeeeeeez, ik geef toe dat het erbij hoort. Maar toch wel in een top10 op plaatsje 8 ofzo denk ik. Nee hoor. Dat was weer het eerste wat ze kon roepen. Ik
op dat soort gedachten.
als ze eens wat nuttigs zouden willen doen voor het groen..
laat ze dan gaan protesteren in het amazone gebied...
dat heeft meer nut dan hier over autotjes gaan klagen...
Dag Femke. slaap lekker
quote:Ruk het maar even flink uit z'n verband, gooi er wat "flitspalen" tegenaan en je mag weer trappen! Goed hoor. Slaap lekker
Op dinsdag 26 november 2002 10:18 schreef DoctorB het volgende:
Nog veel erger was wat ze over de politie zei: "De politie in Nederland doet zijn werk PRIMAAAA!"
Terwijl ik toch dacht dat er onlangs een onderzoek is gepubliceerd waaruit blijkt dat de politie in NL falikant te kort schiet. Zeker als je het vergelijkt met de score van politie in ons omringende landen.
Het enige waar de politie in NL het best is van de hele wereld is:...... FLITSEN!Dag Femke.
slaap lekker
[edit] afschuwelijke spelfout [/edit]
quote:Femke had het niet over de aangiftes die bleven liggen, maar over het niveau van de politie (corruptie,opleiding). En dát is het enige wat bij de politie goed geregeld is
Op dinsdag 26 november 2002 10:23 schreef DoctorB het volgende:
Nee hoor zei noemde die flitspalen niet, dat doe IK omdat IK me niet kan voorstellen wat de politie in NL anders heel goed doet.
Jij wel? Noem eens wat?
quote:Opleiding goed geregeld
Op dinsdag 26 november 2002 10:25 schreef robh het volgende:[..]
Femke had het niet over de aangiftes die bleven liggen, maar over het niveau van de politie (corruptie,opleiding). En dát is het enige wat bij de politie goed geregeld is
Ze had nog maar net haar mond opengedaan of ik lag al helemaal in een deuk. En zelfs bij een informeel rondje babbelen rond een tafel maakte ze zich als gelijk belachtelijk tegenover Oltmans.
Ik roep hierbij alle lijsttrekkers op om meedogenloos met scherp te schieten tijdens de lijsttrekkersdebatten. Jammer dat de Goddelijke Kale niet met Halsema in discussie kan gaan.
quote:Prima, als jij dat vind, houden zo. Maar daar ging het dus over.
Op dinsdag 26 november 2002 10:32 schreef BaggettMan het volgende:Opleiding goed geregeld
Laat me niet lachten. Je kan met een bouwvakker een beter gesprek hebben dan met een politieman, dat volk staat sociaal echt onderaan de ladder, en niet alleen vanwege de gebrekkige communicatieve 'vaardigheden'. Politieagenten zijn nl. gewoon dom, je kan ze nooit iets uitleggen, ze begrijpen nooit wat, en als je het meent denken ze ook nog dat je met ze staat te sollen.
quote:IRT anyone ?
Op dinsdag 26 november 2002 10:25 schreef robh het volgende:
Femke had het niet over de aangiftes die bleven liggen, maar over het niveau van de politie (corruptie,opleiding). En dát is het enige wat bij de politie goed geregeld is
Verder heb je niet zoveel corrupte flikken nodig als alles mag.
Drugs mag, ook drugs die niet mogen word geen flikker tegen gedaan
Prostituutz mag
Twee sectoren die nogal bekend staan om hun nood aan corrupte wouten zijn hier gewoon legaal.
quote:Yep, ze gaat alleen met de trein rond verkiezingstijd of als ze geinterviewd moet worden.
Op dinsdag 26 november 2002 10:12 schreef Da-D het volgende:
maar ondertussen wel met de auto naar den haag komen rijden...
Voor meisje Halsema geldt dus dat ze onmiddelijk moet stoppen met roken.
Dat sommige mensen GL verwijten dat deze partij anderen zijn wil op wil leggen, kan ik nog begrijpen (dat het niet waar is, is een tweede, maar hier te ver off topic). Maar diezelfde mensen denken vervolgens wel dat ze dat geprojecteerde paternalisme zelf op de politici van GL moeten toepassen (Paul mag geen duur huis, Femke mag niet roken, geen sex en niet met de auto).
Beste mensen, kunnen jullie ook eens proberen om op de inhoud te reageren ipv iemands leefwijze?
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 11:15 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Yep, ze gaat alleen met de trein rond verkiezingstijd of als ze geinterviewd moet worden.
quote:Het demoniseren is weer begonnen..
Op dinsdag 26 november 2002 11:48 schreef R@b het volgende:
Een beter milieu begint bij jezelf.Voor meisje Halsema geldt dus dat ze onmiddelijk moet stoppen met roken.
quote:Geef toe, alleen met de trein gaan als er camera's in de buurt zijn, en alleen roken als diezelfde camera's niet in de buurt zijn is erg hypocriet.
Op dinsdag 26 november 2002 11:58 schreef QBZZ het volgende:[..]
[..]Het demoniseren is weer begonnen..
quote:Gelukkig zijn er speurnuezen zoals jij die dit soort politieke misstanden direct aan het licht brengen
Op dinsdag 26 november 2002 11:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Geef toe, alleen met de trein gaan als er camera's in de buurt zijn, en alleen roken als diezelfde camera's niet in de buurt zijn is erg hypocriet.
(waarmee ik bedoel te zeggen: misschien rookt en autoot ze niet zo stiekum als jij graag wilt suggereren).
quote:Het zou gewoon moeten mogen dat Balkenend z'n shot heroine neemt terwijl ie wordt geinterviewd?
Op dinsdag 26 november 2002 11:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:Geef toe, alleen met de trein gaan als er camera's in de buurt zijn, en alleen roken als diezelfde camera's niet in de buurt zijn is erg hypocriet.
quote:Aan het roken erger ik me niet, dat moet iedereen voor zich weten. Roken voor de camera's doen maar weinigen, Theo van Gogh is één van de negatieve uitzonderingen. Vind ik ook geen punt van belang.
Op dinsdag 26 november 2002 11:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Geef toe, alleen met de trein gaan als er camera's in de buurt zijn, en alleen roken als diezelfde camera's niet in de buurt zijn is erg hypocriet.
Met de trein gaan alleen als er camera's in de buurt zijn zou ik wel hypocriet vinden, maar volgens mij heeft Halsema niet eens een auto. En ik heb haar 2 keer gespot op Amsterdam CS, zonder dat er camera's in de buurt waren. Uit welke duim komt dat verhaal eigenlijk?
quote:Dat weet ik niet. Heb het al een aantal malen gelezen. Het is natuurlijk wel zo dat het lastig auto rijden is in de grachtengordel.
Op dinsdag 26 november 2002 12:06 schreef QBZZ het volgende:[..]
Aan het roken erger ik me niet, dat moet iedereen voor zich weten. Roken voor de camera's doen maar weinigen, Theo van Gogh is één van de negatieve uitzonderingen. Vind ik ook geen punt van belang.
Met de trein gaan alleen als er camera's in de buurt zijn zou ik wel hypocriet vinden, maar volgens mij heeft Halsema niet eens een auto. En ik heb haar 2 keer gespot op Amsterdam CS, zonder dat er camera's in de buurt waren. Uit welke duim komt dat verhaal eigenlijk?
quote:Shit, Balkenende aan de heroďne? Dat wist ik niet!! Ik heb wel eens gehoord dat Fortuyn van een goeie snuif coke hield, maar heb het hem nooit voor de camera's zien innemen. Wat een hypocriet was het toch eigenlijk.
Op dinsdag 26 november 2002 12:02 schreef robh het volgende:[..]
Het zou gewoon moeten mogen dat Balkenend z'n shot heroine neemt terwijl ie wordt geinterviewd?
quote:Parebola,
Op dinsdag 26 november 2002 11:54 schreef Parabola het volgende:
Het begint me langzaam (ik ben tolerant) maar nu toch wel erg zeker de keel uit te komen:Dat sommige mensen GL verwijten dat deze partij anderen zijn wil op wil leggen, kan ik nog begrijpen (dat het niet waar is, is een tweede, maar hier te ver off topic). Maar diezelfde mensen denken vervolgens wel dat ze dat geprojecteerde paternalisme zelf op de politici van GL moeten toepassen (Paul mag geen duur huis, Femke mag niet roken, geen sex en niet met de auto).
Beste mensen, kunnen jullie ook eens proberen om op de inhoud te reageren ipv iemands leefwijze?
Paul mag alles. Vooral nu hij voorbeeld af is.
Femke mag alles, al rookt ze zich de longen uit haar lijf. Ze moet dan echter niet een milieupreek afsteken naar een ander namens de partij die zich afficieert als millieupartij van Nederland.
Je hebt nogal een suggestieve wijze van vraagstelling.
(hier had ik eigenlijk achter moeten zetten: vind je zelf ook niet?)
Deze inkopper was te mooi.
quote:Groen Links.
Op dinsdag 26 november 2002 10:06 schreef PIM_FOR_PRESIDENT het volgende:
Gisteravond wilde mevrouw Femke van GL echt met de normen en waarden gaan leuren. Dus ik denk, venlo, AH, dat leeft toch in de maatschappij. Maar nee...............Het ging weer over de snelweg. 160km/u mag niet !
Djeeeeeeez, ik geef toe dat het erbij hoort. Maar toch wel in een top10 op plaatsje 8 ofzo denk ik. Nee hoor. Dat was weer het eerste wat ze kon roepen. Ik
op dat soort gedachten.
Lijkt me wel relevant: Als je 160 km/u rijdt moet je Links inhalen.
Groen: misschien met Euro Loodvrij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |