abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6990944
Volgens mij gaat dit spel echt een knaller worden let maar op mijn woorden!

Hier komt een preview, het is wel een lang verhaal maar neem maar eens de moeite het te lezen

In Republic speel jij één van de zestien 'faction leaders', personen die een aanhang onder de bevolking of andere invloed trachten te verwerven, met als enige doel: de macht in Novistrana in handen krijgen. Het spel start met jou en je assistant die naar een dorpje ver weg van de hoofdstad worden gevlogen, waar je je eerste machtsbasis moet vestigen en uitbreiden.

In deze strategiegame gebruik je mensen die zich achter jou geschaard hebben om taken en opdrachten uit te voeren. Onder de letterlijk duizenden mensen die Novistrana bevolken vind je huisvrouwen, toneelschrijvers, moordenaars, ex-KGB officieren, openbare aanklagers, burgemeesters, vakbondsleiders en nog veel meer. Je zult deze mensen 'gebruiken' om het publiek, het leger en de bureaucratie in jouw voordeel te beïnvloeden. Het kan zijn dat je om een bepaald doel te bereiken meer dan één persoon moet inschakelen. Om bijvoorbeeld een optocht voor jezelf te organiseren of een betoging tegen een andere factieleider of de president kun je best beroep doen op een beroepsrelschopper en een vakbondsleider om de boel in gang te krijgen. Als je daarbij nog invloed hebt op de plaatselijke politiecomissaris zal deze misschien voor een 'aangepast' optreden van de ordekrachten zorgen. De mogelijkheden zijn bijna eindeloos om een vreedzaam protest te houden of een regelrechte rel.

Je kunt een vijftal wegen volgen naar de opperste macht: politiek, militair, zakelijk, misdadig of religieus. Het pad dat jij in hoofdzaak volgt zal bepalen hoe mensen op je reageren.

Maar het echt ambitieuze aan dit spel is echter niet deze interessante verhaallijn (hoewel het idee gewoonweg fantastisch uitgewerkt lijkt), het is de wereld waarin dit verhaal zich afspeelt. Novistrana is een land dat maar liefst vier miljoen vierkante kilometers aan oppervlakte heeft en dozijnen steden telt. Jij kunt in deze wereld overal heen waar je maar wilt. Als je eenmaal op je plaats van bestemming bent kun je naadloos inzoomen tot (letterlijk) op iemands vensterbankbloempot of uitzoomen tot je een overzicht over het hele land hebt. Wie wil kan ook een stad vanuit overvliegende-helicopter-standpunt bekijken.

Pics

Leuk of niet dan

Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_6991032
Daar heb ik een half jaartje geleden ofzo al eens wat van gelezen in (dacht ik) PCZone. Leek mij toen idd ook een tof spel, issie al uit of niet
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_6991222
Kan nog erg lang duren voordat hij komt, waarschijnlijk nog niet in 2003.
pi_6991882
Het gaafste vind ik dat je echt een stad moet veroveren, wijk voor wijk enzo en dat die steden echt zo groot zijn als in het echt!
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_6992107
Lijkt me ook wel een cool game, heb er een tijdje geleden al iets over gelezen, maar volgens mij komt die nog lang niet uit.
Proud member of [b]Priests of Darkness[/b],The only Necro only guild in DAoC
pi_6992389
Volgens Gamespot komt het spel in het 4e kwartaal van 2002 nog uit! Nou ja afwachten maar.....
pi_8429259
Kick omhoog met dit topic

Eidos heeft bevestigd dat ze aan de afronding van het spel toe zijn.
In het 2e kwartaal van dit jaar komt het spel uit

Whoei dit gaat zeker het beste spel van 2003 worden!

pi_8429270
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 08:45 schreef Dezz het volgende:
Kick omhoog met dit topic

Eidos heeft bevestigd dat ze aan de afronding van het spel toe zijn.
In het 2e kwartaal van dit jaar komt het spel uit

Whoei dit gaat zeker het beste spel van 2003 worden!

Cool, ik ga het zeker even uitproberen
pi_8429458
Hopen dat de omgeving dan iets mooier is, ik vind hem niet echt... spectaculair
  woensdag 12 februari 2003 @ 09:17:28 #10
8372 Bastard
Persona non grata
pi_8429523
Mja, ik moet het nog maar zien hoor...
The truth was in here.
  woensdag 12 februari 2003 @ 10:44:37 #11
18629 Counselor
www.underdomain.com
pi_8430643
Ik geef het wel een kans.... als de interface nu ook nog een beetje handig is...
Millions of sperm and YOU were the fastest?
pi_10362490
kweet alleen nog niet HOE je het Novistraanse volk nu beinvloedt ...
pi_10365104
Nee maar, Volkert op de 2e screenshot.

De game is door een geniaal iemand bedacht en uitgevoerd, dus ben ik ook wel benieuwd wat ie ervan gebakken met z'n team. Graphics zijn niet zo belangrijk. Het gaat echt om de gameplay die geweldig uitgewerkt zou moeten zijn.

pi_10365146
quote:
Op maandag 12 mei 2003 00:41 schreef RAiDEN het volgende:
Nee maar, Volkert op de 2e screenshot.
Ik dacht eigenlijk meteen aan Jaap Stam
Lijkt me een erg gaaf spel trouwens. Zeer origineel en dit moet toch haast wel een goed spel gaan worden voor alle dictatorwannabees.
  maandag 12 mei 2003 @ 10:38:23 #15
27074 Dezz
The Dog
pi_10368983
Zeker een vet spel, moet je dit maar eens kijken: http://www.gamespot.com/pc/strategy/republictherevolution/index.html
  maandag 12 mei 2003 @ 10:45:24 #16
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_10369099
ik vrees een beetje voor deze titel, de ontwikkeltijd is al zooooooooooooooooooo lang...
  maandag 12 mei 2003 @ 16:47:48 #17
27074 Dezz
The Dog
pi_10378840
quote:
Op maandag 12 mei 2003 10:45 schreef Fliepke het volgende:
ik vrees een beetje voor deze titel, de ontwikkeltijd is al zooooooooooooooooooo lang...
Heb je die preview al gelezen?? Dit wordt DE knaller van 2003
  maandag 12 mei 2003 @ 16:56:20 #18
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_10379045
Lijkt me zeker leuk spel
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_10384155
quote:
Op maandag 12 mei 2003 10:38 schreef Dezz het volgende:
Zeker een vet spel, moet je dit maar eens kijken: http://www.gamespot.com/pc/strategy/republictherevolution/index.html
pi_12398999
gisteren nieuwsbrief gehad, 29 augustus is de release datum in groot-britannie.
pi_12399068
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 09:38 schreef Retuobak het volgende:
gisteren nieuwsbrief gehad, 29 augustus is de release datum in groot-britannie.
*note: 29 augustus ff op irc kijken
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_12399216
*note nu ff Vosss schoppen omdat hij deze revolutionaire game niet wil ondersteunen
pi_12790789
Nou heeft iemand het al gespeeld of niet??
pi_12791690
yuh dinsdagavond al, topgame hoor maar gaat geen huge seller worden. Je moet er teveel geduld voor hebben.
pi_12791742
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 20:41 schreef Retuobak het volgende:
yuh dinsdagavond al, topgame hoor maar gaat geen huge seller worden. Je moet er teveel geduld voor hebben.
Dat zijn wel meer spellen en worden toch top verkocht. Alleen is het de vraag of dit onderwerp inslaat bij de massa of alleen de liefhebbers. Zou geen idee hebben...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')