quote:De SP richt haar pijlen op de VVD, Femke Halsema denkt de winst voor GroenLinks bij het CDA te halen. Waar ze waarschijnlijk wel gelijk in heeft; de linkerkant van de PvdA zit inmiddels al grotendeels bij de SP, dus een groen, niet al te radikaal-sociaal profiel biedt voor Halsema de mogelijkheid om iets van het zeteltal van de CDA af te snoepen.
Halsema loert op groene christenen
ZWOLLE - In haar eerste toespraak tot het GroenLinkscongres trok de nieuwe lijsttrekker Femke Halsema fel van leer tegen het CDA.'De groene politiek van dit kabinet bestaat uit het openhouden van Borssele, het verbreden van de wegen en het volbouwen van het land', zegt Halsema. 'Hoezo betrokken en betrouwbaar, premier Balkenende?'
Bij het CDA zitten kiezers die zich inzetten voor asielzoekers, zich bekommeren om het milieu en de Derde Wereld en gruwen van oorlog tegen Irak. En die kiezers wil ze voor zich winnen.
Daarom hekelt ze voornemens om te bezuinigen op ontwikkelingssamenwerking. 'Balkenende wees een man, trek een streep door de rekening van Zalm.' Daarom signaleert ze dat van rentmeesterschap bij dit kabinet geen sprake is. 'Asfalt en beton duwen het groen en de stilte weg.' En daarom vraagt ze aandacht voor de sociale uitsluiting 'die dreigt voor vrouwen in de WAO, mensen die hun Melkertbaan zullen verliezen en ouderen die zich gedwongen voelen thuis te blijven, omdat het kabinet bezuinigt op openbaar vervoer'.
http://www.volkskrant.nl/denhaag/1038169027696.html
By the way, het sp denkt zelf de kiezers van het lpf te krijgen niet die van het vvd.
quote:Het was erg slecht, erg rommelig en zeer slecht voorbereid
'Duuuuh uuuuh groenuuuuh politiek van dit uhhhhe kabinet bestaat uit het openhouden van hehehe Borssele, hetteuh verbreden (heheh) van de weguuh (kijkt op papiertje) en het (kijkt op papiertje)volbouwen van het uuuh (kijkt op papiertje) land', 'Hoezo uuuh (kijkt op papiertje) betrokken en betrouwbaar, premier uuuuuh Balkenende?'
quote:Daarom ben ik als vvd-er ook blij om te zien dat ze dit figuur als lijsttrekker hebben gekozen
Op maandag 25 november 2002 09:51 schreef detulp050 het volgende:
Even het correcte citaat zoals het op TV was
[..]Het was erg slecht, erg rommelig en zeer slecht voorbereid
quote:\
Op maandag 25 november 2002 09:51 schreef detulp050 het volgende:
Even het correcte citaat zoals het op TV was
[..]Het was erg slecht, erg rommelig en zeer slecht voorbereid
quote:Bang voor GL als ze een normaal persoon hadden aangesteld?
Op maandag 25 november 2002 09:53 schreef daburnd88 het volgende:[..]
Daarom ben ik als vvd-er ook blij om te zien dat ze dit figuur als lijsttrekker hebben gekozen
quote:Rosenmuller, dat is de enige waar ik "bang" voor ben. Aangezien hij altijd moord en doodslag schreeuwd en nogal een achterbaks ventje is. Maar de rest van de "clan" is totaal geen risico.
Op maandag 25 november 2002 10:05 schreef dolle_hond het volgende:[..]
Bang voor GL als ze een normaal persoon hadden aangesteld?
quote:Als je bij GL zit ben je per definitie niet normaal.
Op maandag 25 november 2002 10:05 schreef dolle_hond het volgende:
Bang voor GL als ze een normaal persoon hadden aangesteld?
quote:En ze is bijna net zo lomp als Agnes Kant, behalve dat agnes gewoon veel vaker laat weten dat ze het niet begrijpt
Op maandag 25 november 2002 10:06 schreef Vampier het volgende:
Ik blijf het een valse feeks vinden die halseman
quote:Dat geldt niet alleen voor het GL
Op maandag 25 november 2002 10:07 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Als je bij GL zit ben je per definitie niet normaal.
quote:Tja dat geldt voor veel linkse partijen/lijstrekkers/activisten/what ever. Behalve voor iedereen van het SP, op marijnissen zijn ze nogal kwaad omdat hij niet met het pvda in een mogelijke coalitie wil.
Op maandag 25 november 2002 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
Valt me wel op dat Femke bij elk programma van de publieke omroepen mag komen opdraven zonder dat ze kritisch wordt aangepakt.
Maar zoals pim fortuyn wordt niemand aangevallen.
quote:Heeft puur met uiterlijk te maken, alhoewel ik zeker niet op haar geil. Maar veel programmamakers wel.
Op maandag 25 november 2002 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
Valt me wel op dat Femke bij elk programma van de publieke omroepen mag komen opdraven zonder dat ze kritisch wordt aangepakt.
quote:Right, dus pim was gewoon lelijk of hoe moet ik het opvatten?
Op maandag 25 november 2002 10:21 schreef dolle_hond het volgende:[..]
Heeft puur met uiterlijk te maken, alhoewel ik zeker niet op haar geil. Maar veel programmamakers wel.
quote:Zou er achter de schermen wat afgeneukt worden in Hilversum?
Op maandag 25 november 2002 10:21 schreef dolle_hond het volgende:[..]
Heeft puur met uiterlijk te maken, alhoewel ik zeker niet op haar geil. Maar veel programmamakers wel.
quote:Ja, of vond je het een lekker ding ?
Op maandag 25 november 2002 10:27 schreef daburnd88 het volgende:[..]
Right, dus pim was gewoon lelijk of hoe moet ik het opvatten?
Geintje natuurlijk. Fortuyn was gewoon erg hard en ongenuanceerd in zijn TV-optredens, dan is het logisch dat je harder wordt aangepakt.
quote:De standpunten van Fortuyn botsten ook meer met de standpunten van de programmamakers in Hilversum denk ik.
Op maandag 25 november 2002 10:29 schreef gelly het volgende:[..]
Ja, of vond je het een lekker ding ?
Geintje natuurlijk. Fortuyn was gewoon erg hard en ongenuanceerd in zijn TV-optredens, dan is het logisch dat je harder wordt aangepakt.
quote:Ja Pim was lelijk. Maar Mat en Hilbrand zijn nog lelijker
Op maandag 25 november 2002 10:27 schreef daburnd88 het volgende:[..]
Right, dus pim was gewoon lelijk of hoe moet ik het opvatten?
Nee, ik bedoel: Sommige mensen kijken echt alleen naar het koppie en die kijkers dienen ook bediend. Dat er onzin uitkomt is ook wel aardig, dan valt er ook iets tegen in te brengen door andere politici.
En de media is doorgaans licht links, dus richting PvdA en GL
quote:Dus partijdig en niet objectief/onafhankelijk. Ik hoef in een programma niet lastig gevallen te worden met de mening van de makers.
Op maandag 25 november 2002 10:37 schreef dolle_hond het volgende:[..]
quote:Ach so, en ik zat maar aan hotornot taferelen te denken
Op maandag 25 november 2002 10:37 schreef dolle_hond het volgende:[..]
Ja Pim was lelijk. Maar Mat en Hilbrand zijn nog lelijker
Nee, ik bedoel: Sommige mensen kijken echt alleen naar het koppie en die kijkers dienen ook bediend. Dat er onzin uitkomt is ook wel aardig, dan valt er ook iets tegen in te brengen door andere politici.
quote:Dan kijk je er toch niet naar ?
Op maandag 25 november 2002 10:40 schreef Vampier het volgende:[..]
Dus partijdig en niet objectief/onafhankelijk. Ik hoef in een programma niet lastig gevallen te worden met de mening van de makers.
quote:Voor de publieke omroepen betalen rechtse mensen ook hoor.
Op maandag 25 november 2002 10:41 schreef gelly het volgende:
Dan kijk je er toch niet naar ?
Geweldig land Nederland, je betaald gewoon om te horen dan je dom, kortzichtig en een racist bent.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 25-11-2002 10:43]
quote:Melkert is lelijker
Op maandag 25 november 2002 10:29 schreef gelly het volgende:[..]
Ja, of vond je het een lekker ding ?
Fortuyn kwam ook recht voor zn mening uit, maar dat hoeft niet meteen iets te zijn wat op een soms te vrede manier werd afgebakkest. En het had al zeker geen verband met WOII. Dat wordt elke keer naar boven gehaald als er iets is. Het zou eigenlijk verleden tijd moeten zijn, we leven niet nog steeds langs een vijandelijk duitsland.
quote:We hebben weinig keus, maar een rechtse zender zou best cool zijn
Op maandag 25 november 2002 10:41 schreef gelly het volgende:[..]
Dan kijk je er toch niet naar ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |