quote:Hee dat tweede nummer ken ik wel ergens anders van
Op dinsdag 3 december 2002 13:47 schreef trancemaniak het volgende:
Ik zoek ook 2 nummers
Heb dit keer audiofragmenten geplaatst op de volgende URL:http://members.home.nl/remco-wolters/Lolke
Onbekend nummer.mp3 is een stukje uit de set van DJ Tiesto @ Dutch Dimension. Na dit nummer kwam Yahel - Voyage.
Onbekend nummer 2.mp3 heb ik zelf op het keyboard gemaakt.
, want ik kende alleen de melodie nog van het nummer. Dit was in de zomer van 2000 een redelijke clubhit.
Kent iemand het trance/technonummer wat herkenbaar is aan het constante geroffel van de snaredrum, en aan het feit dat je in het midden van het nummer een helicopter over hoort vliegen..
Tijdens Beachbob van 26 mei sloot Tiesto met dit nummer af, heb het daarna nog een keer gehoord tijdens Awakenings Festival, verder nooit meer helaas..
Wie o wie kan iets met deze (summiere) informatie?
Ik hoop dat iemand dit weet
quote:Het origineel is door Bing Crosby gezongen en het is geschreven door
Op woensdag 4 december 2002 14:51 schreef Polderdijk het volgende:
Ik ben dus op zoek naar de artiest die het nummer "I'm dreaming of a white christmas" heeft gemaakt, maar dan niet de originele maar de modernere versie die je altijd hoort in de discotheken??Ik hoop dat iemand dit weet
quote:Ik ben dus niet op zoek naar het origineel maar die nieuwe versie die wat meer moderner is gemaakt, die je straks dus ook weer hoort op YorinFM en 538 enzo. En die je straks ook weer in de discotheken hoort! Weet iemand de artiest hiervan??
Op woensdag 4 december 2002 14:58 schreef Gerrit_Knol het volgende:[..]
Het origineel is door Bing Crosby gezongen en het is geschreven door
Irving Berlin
-Je hebt een andere versie van Alcazar-Sexual Guarantee (orgineel is ), dit nummer is zonder tekst maar met toevoeging van een paar sample's)
-2Step nummer van een jaartje terug ofzo:
'everybodies movin'to the beat, music makes me wanna lose my feet' (lekker standaard tekstje maar wel lekkere achtergrond deun)
ook nog achtergrond deun geweest op skoob.nl
quote:Klein schopje; Niemand een idee?
Op maandag 2 december 2002 21:59 schreef TimeClypse het volgende:
Ik weet maar niet hoe dit nummer heet, ik kom nog wel zo ver dat ik bij het origineel kom (Stevie Nicks - Stand Back), maar deze remix kan ik maar niet vinden!
Iemand enig idee?! :S
Deze is het
quote:Tiesto Nummer
Op dinsdag 3 december 2002 13:47 schreef trancemaniak het volgende:
Ik zoek ook 2 nummers
Heb dit keer audiofragmenten geplaatst op de volgende URL:http://members.home.nl/remco-wolters/Lolke
Onbekend nummer.mp3 is een stukje uit de set van DJ Tiesto @ Dutch Dimension. Na dit nummer kwam Yahel - Voyage.
Onbekend nummer 2.mp3 heb ik zelf op het keyboard gemaakt.
, want ik kende alleen de melodie nog van het nummer. Dit was in de zomer van 2000 een redelijke clubhit.
Cloud 69 - 69 Waves
[Dit bericht is gewijzigd door Trance4Ever op 04-12-2002 18:49]
quote:et eerste wat in me op kwam is
Op dinsdag 3 december 2002 17:48 schreef TechnoHead het volgende:
Nog een poging:Kent iemand het trance/technonummer wat herkenbaar is aan het constante geroffel van de snaredrum, en aan het feit dat je in het midden van het nummer een helicopter over hoort vliegen..
Tijdens Beachbob van 26 mei sloot Tiesto met dit nummer af, heb het daarna nog een keer gehoord tijdens Awakenings Festival, verder nooit meer helaas..Wie o wie kan iets met deze (summiere) informatie?
Gigi D'Agostino - The Riddle.mp3 ( instrumentaal )
maar denk dat ik volledig mis zit
Alvast bedankt, ik ben echt hard op zoek naar dit nummer!
quote:Starfighter - Apache denk ik, is een oud nummertje staat op In Trance We Trust van Johan Gielen
Op dinsdag 3 december 2002 17:48 schreef TechnoHead het volgende:
Nog een poging:Kent iemand het trance/technonummer wat herkenbaar is aan het constante geroffel van de snaredrum, en aan het feit dat je in het midden van het nummer een helicopter over hoort vliegen..
Tijdens Beachbob van 26 mei sloot Tiesto met dit nummer af, heb het daarna nog een keer gehoord tijdens Awakenings Festival, verder nooit meer helaas..Wie o wie kan iets met deze (summiere) informatie?
quote:Band/Artiest: This Mortal Coil
Op woensdag 4 december 2002 20:27 schreef hello2 het volgende:
hallo ik zoek het nummer van de Cacharel Noa reklame , wie kan me zeggen wie dit speelt
quote:Bedankt voor je zeer snelle reaktie , ben nu reeds aan het downloaden
Op woensdag 4 december 2002 20:30 schreef defender het volgende:[..]
Band/Artiest: This Mortal Coil
Titel: Song to the Siren
quote:Trance versie, met originele vocals =
Op woensdag 4 december 2002 20:30 schreef defender het volgende:[..]
Band/Artiest: This Mortal Coil
Titel: Song to the Siren
Lost Witness - Did I Dream (Song to the Siren)
heb je een leuke Dj Sam en Dj Tiesto remix van
quote:Op http://info.omroep.nl/ster kun je veel reclame muziek vinden. Veel luisterplezier
Op woensdag 4 december 2002 20:38 schreef hello2 het volgende:[..]
Bedankt voor je zeer snelle reaktie , ben nu reeds aan het downloaden
quote:en ratty - sunrise dan
Op woensdag 4 december 2002 20:39 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Trance versie, met originele vocals =
Lost Witness - Did I Dream (Song to the Siren)
heb je een leuke Dj Sam en Dj Tiesto remix van
Nu zoek ik een mix van de silverblue remix.
Hij begint met een klokkengeluid en je hoort een mannenkoor op de achtergrond in onverstaanbare taal (lijkt op Russisch) zingen.
Als zij klaar zijn met zingen loopt het nummer zeg maar over in de melodie van de silverblue remix...
Tja het is een moeilijke maar ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
quote:Tijdens de reclame komt de titel en de artiest haar naam onderin te staan.
Op donderdag 5 december 2002 14:21 schreef Dokter_Mo het volgende:
welk nummer wordt er gedraaid op de achtergrond bij die reclame van kingdom hearts, dat playstation2 spel. In die reclame zie je ook donald duck.
Ik zoek iemand die het nr. Pamp & Da Knox - Shake op mp3 heeft staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |