Ik kreeg een tijd geleden een naaktfoto onder m'n neus geduwd (zonder waarschuwing ) van de ex van een kennis. Penis in erectie. Net waar ik op zat te wachten (not). Gebeurt dit vaker?
quote:Vele malen per dag
Op 08 november 2000 00:13 schreef Isabeau het volgende:
Penis in erectie. Gebeurt dit vaker?
Maaruh nee, nog nooit naaktfoto's gemaakt van een partner van me en ook nog nooit naakstfoto's gezien van de partner van een vriend of vriendin van me.
quote:Digger, mocht ik nog eens in Hoogeveen verzeild raken, hoef ik dus niet bang te zijn met jou geconfronteerd te worden in hoge staat van opwinding?
Op 08 november 2000 00:28 schreef DIGGER het volgende:
Maaruh nee, nog nooit naaktfoto's gemaakt
quote:En zo ja, scan ze even in
Op 08 november 2000 00:13 schreef Isabeau het volgende:Gebeurt dit vaker?
/me is geen frust, valt best mee.
quote:Het enige waar je bang voor moet zijn als je in Hoogeveen verzeild raakt, is voor mij...
Op 08 november 2000 10:11 schreef SunChaser het volgende:
Digger, mocht ik nog eens in Hoogeveen verzeild raken, hoef ik dus niet bang te zijn met jou geconfronteerd te worden in hoge staat van opwinding?
quote:..en dan hoef gelukkig niet bang te zijn dat ik een spontane erectie krijg...Hmmm ik was toch een vrouw
Op 08 november 2000 21:41 schreef Djeez het volgende:
Het enige waar je bang voor moet zijn als je in Hoogeveen verzeild raakt, is voor mij...
quote:Hebben we ook meteen de oplossing van "bestolen door een vriend/vriendin topic". Die vriendin die die foto liet zien heeft jouw ketting, ze houdt blijkbaar van pikken.
Op 08 november 2000 00:13 schreef Isabeau het volgende:Ik kreeg een tijd geleden een naaktfoto onder m'n neus geduwd (zonder waarschuwing
) van de ex van een kennis. Penis in erectie. Net waar ik op zat te wachten (not). Gebeurt dit vaker?
Okey ik heb het er wel eens over gehad met echte kammeraden, maar zal ze dan ook nooit laten zien.. ook al zou zij mijn foto's laten zien aan ander (niet dat ze die heeft )..
Sex foto's zijn denk ik voor de 2 of meerdere personen die ze gemaakt hebben, en niet voor ander publiek behalve natuurlijk als beide partijen het daarover eens zijn!.
en alle werknemers bij de blokker of kruidvat ontwikkelservice
quote:
Op 09 november 2000 16:37 schreef Maf het volgende:
Ja, alleen voor jullie tweeen,en alle werknemers bij de blokker of kruidvat ontwikkelservice
Het ontwikkelen van die foto's lijkt me, afhankelijk van de pikantheid, niet zo relaxed om bij een shop te laten ontwikkelen, maar ja, niet iedereen heeft een doka natuurlijk....
Nog nooit iemand geweest die zulke foto's liet afdrukken en toen bij het ophalen ervan door het hele personeel uitgekleed werd met de ogen en daarna de winkel uitgekeken werden?
quote:Ik had ens een rolletje met een aantal fotos met schaarsgekleed toenmalig vriendinnetje, en een aantal fotos van vakantie in Roemenie. Toen ik dat rolletje ophaalde, bestelde ik meteen die vakantiefotos bij, om ze ook aan mijn vriend te geven. Ik stond dus op de index te kijken welke nummers dat allemaal waren, toen de Dixon medewerker opeens zei 'mooie foto's'. Ik had echt zoiets van mijn god wat ben JIJ bekrompen. Maar niet de moeite genomen uit te leggen dat ik de vakantie fotos aan het nabestellen was, niet de fotos van mijn vriendin. De eikel.
Op 09 november 2000 17:21 schreef DIGGER het volgende:
Nog nooit iemand geweest die zulke foto's liet afdrukken en toen bij het ophalen ervan door het hele personeel uitgekleed werd met de ogen en daarna de winkel uitgekeken werden?
Het was trouwens in Hoogeveen. Kent iemand iemand in Hoogeveen die klein van stuk is, blond, brilletje, een jaar of 21 en hopeloos gefrustreerd? Die was het namelijk .
Tjo, Casey
quote:toch djeez dus
Op 09 november 2000 17:53 schreef Casey het volgende:Het was trouwens in Hoogeveen. Kent iemand iemand in Hoogeveen die klein van stuk is, blond, brilletje, een jaar of 21 en hopeloos gefrustreerd? Die was het namelijk
.
quote:kom maar op met die url !
Op 09 november 2000 16:44 schreef WouterB het volgende:
Ik ken wel iemand die ze dan ook online gooit
quote:ehm.......
Op 09 november 2000 17:21 schreef DIGGER het volgende:Nog nooit iemand geweest die zulke foto's liet afdrukken en toen bij het ophalen ervan door het hele personeel uitgekleed werd met de ogen en daarna de winkel uitgekeken werden?
quote:Ja????
Op 09 november 2000 19:46 schreef Lot het volgende:
ehm.......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |