Vervolg op Fokkers stoppen met roken deel 8!
Iedereen heel veel succes!
[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 14-01-2003 14:15]
quote:Patser
Op dinsdag 19 november 2002 17:48 schreef Forno het volgende:
Ik ben al 8 jaar gestopt!
Ik wilde iedereen nog even sterkte wensen. Ik ben al meer dan een maand onderweg Woeiiiii
wordt wel steeds makkelijker moet ik zeggen alhoewel 16 van mijn directe collega's roken
quote:Bij mij thuis roken ook 2 mensen als een ketter, op den duur ga je het ranzig vinden hoor
Op dinsdag 19 november 2002 18:02 schreef Ceased2Be het volgende:
* Ceased2Be is sinds 4 November gestopt and counting...wordt wel steeds makkelijker moet ik zeggen alhoewel 16 van mijn directe collega's roken
Maar dit is wel een verhaal van de kat op het spek binden. Sterkte en je bent goed bezig
quote:Dat heb ik nou ook
Op dinsdag 19 november 2002 17:59 schreef stuifzand het volgende:
Ik vind het zo leuk dat ik mezelf elke keer in dat lijstje tegenkom!
5 en halve maand gestopt en het gaat goed!
Nou, dat wou ik gewoon even melden.
quote:Jeetje joh, en je bent al zo lang gestopt.... Heb je enig idee hoe het komt dat je het moeilijker krijgt? Iets veranderd in je omgeving; extra stress; kom je de laatste tijd veel situaties tegen waarin je vroeger zou roken???
Op dinsdag 19 november 2002 19:55 schreef Kreator het volgende:
Ik ben dus nog steeds gestopt, maar ik heb het elke dag moeilijker. Kut!
Marshall: daar werkt dus maar 1 ding tegen: samenwonen! Maar nogmaals: je hoeft dat hele pakje niet op te roken. Of je rookt het wel op, maar daarna ga je weer verder met stoppen. Of je gaat verder met roken, dat kan ook..... Misschien is het trouwens wel een goed idee om eens heel goed na te gaan waarom je die sigaret hebt opgestoken. Is het omdat je het echt lekker vindt (nu eerlijk zijn!)? Omdat je je verveeld? Vanwege de gewoonte? Omdat je je niet prettig voelt en een sigaret je een prettig gevoel geeft?
* ninja-mod is er ook trots op dat hij in het lijstje staat...
quote:* -Dalai- ook
Op dinsdag 19 november 2002 19:54 schreef pos het volgende:[..]
Dat heb ik nou ook
* pos is trots, nu 3 maanden al
quote:Ongeveer gelijk met mijn stoppen! Ik ben er nog steeds erg blij mee
Op dinsdag 19 november 2002 17:59 schreef stuifzand het volgende:
Ik vind het zo leuk dat ik mezelf elke keer in dat lijstje tegenkom!
5 en halve maand gestopt en het gaat goed!
Nou, dat wou ik gewoon even melden.
Five months, three weeks, one day, 16 hours, 1 minute and 23 seconds. 4391 cigarettes not smoked, saving fl 622,30. Life saved: 2 weeks, 1 day, 5 hours, 55 minutes.
quote:
Op woensdag 20 november 2002 16:01 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Ongeveer gelijk met mijn stoppen! Ik ben er nog steeds erg blij mee
Five months, three weeks, one day, 16 hours, 1 minute and 23 seconds. 4391 cigarettes not smoked, saving fl 622,30. Life saved: 2 weeks, 1 day, 5 hours, 55 minutes.
Four weeks, two days, 17 hours, 2 minutes and 56 seconds. 767 cigarettes not smoked, saving ¤ 107,48. Life saved: 2 days, 15 hours, 55 minutes.
quote:Altijd lekker om je meter ff uit te laten
Op woensdag 20 november 2002 16:04 schreef Navelpluisje het volgende:[..]
Four weeks, two days, 17 hours, 2 minutes and 56 seconds. 767 cigarettes not smoked, saving ¤ 107,48. Life saved: 2 days, 15 hours, 55 minutes.
quote:Dalai is lief
Op woensdag 20 november 2002 15:43 schreef -Dalai- het volgende:[..]
* -Dalai- ook
quote:Zelfkennis! Hier ga je veel aan hebben
Op woensdag 20 november 2002 10:38 schreef Marshall_2002 het volgende:
verveel me dus geregeld; nieuwe omgeving, nieuw huis, nieuwe baan... blablabla.. excuus, excuus, excuus...
quote:En je laat je ook bepaald niet makkelijk uit het veld slaan. Heb ik veel respect voor
daarom graag datum van ondergetekende nog even veranderen naar 20-11-2002, ik wil ook wel weer eens wat lucht, energie en normale geur over houden
Nog een tip: Als er een patroon zit in je zwakke momenten (bij jou: alleen thuis zitten in combi met alcohol), vermijd die dan: ga iets (actiefs) doen, zoek andere niet rokers (recente stoppers is nog beter) op.
quote:Nope. Geen flauw idee. Heb er gewoon gigaveel zin in.
Op dinsdag 19 november 2002 22:51 schreef Gaoxing het volgende:[..]
Jeetje joh, en je bent al zo lang gestopt.... Heb je enig idee hoe het komt dat je het moeilijker krijgt? Iets veranderd in je omgeving; extra stress; kom je de laatste tijd veel situaties tegen waarin je vroeger zou roken???
quote:Wie dan zoal? Want dan mieter ik ze zo de lijst uit.
Op woensdag 20 november 2002 15:44 schreef OneSoul het volgende:
Het valt mij op dat in deze lijst een heel pak al lang weer roken maar er nog steeds in staan. Beetje vertekend beeld volgens mij...
quote:Heb het al gemeld... schrap maar weer dus... geef wel weer een melding wanneer het weer zover is.. ben een beetje een jojo
Op vrijdag 22 november 2002 10:13 schreef Karin het volgende:[..]
Wie dan zoal? Want dan mieter ik ze zo de lijst uit.
Tja mensen melden het stoppen meestal wel hier maar dat ze weer begonnen zijn dus niet helaas.
quote:Da's iid iets wat werkt
Op dinsdag 19 november 2002 22:51 schreef Gaoxing het volgende:Marshall: daar werkt dus maar 1 ding tegen: samenwonen!
![]()
quote:ehm, die opmerking van Goaxing heb ik even gemist... ik dnek dat het bij mij idd erg goed zal werekn, alleen heb ik nou niet veel behoefte om samen te gaan wonen. Bevalt me zo wel...
Op vrijdag 22 november 2002 13:29 schreef DIGGER het volgende:[..]
Da's iid iets wat werkt
quote:Ja, daar open je maar een apart topic voor hoor
Op vrijdag 22 november 2002 13:59 schreef Prins-Punika het volgende:
Ik stop dus echt niet met roken
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 18:47 schreef poebeertjuh het volgende:
Ikke ben aankomende maandag precies 2 weken gestoptEn ik voel me er supergoed bij!! Zou me nog beter voelen als ik in het lijstje van gestopten mag staan
![]()
quote:Jeeeeh, dank je!! Volgens mij geeft het me extra kracht
Nou je staat erin hoor! Ik hoop dat het helpt
Succes.
quote:Ben benieuwd
Op vrijdag 22 november 2002 13:29 schreef DIGGER het volgende:[..]
Da's iid iets wat werkt
quote:Dus Sjak en Schanul gaan samenwonen?
Op zaterdag 23 november 2002 10:24 schreef sjak het volgende:Ben benieuwd
quote:blote hoofdje jerney, batje...
Op vrijdag 22 november 2002 10:13 schreef Karin het volgende:[..]
Wie dan zoal? Want dan mieter ik ze zo de lijst uit.
Tja mensen melden het stoppen meestal wel hier maar dat ze weer begonnen zijn dus niet helaas.
quote:Verwijderd.
Op zaterdag 23 november 2002 16:18 schreef OneSoul het volgende:[..]
blote hoofdje jerney, batje...
Vanwege mijn goede voorbeeld, is mijn moeder gisteren ook gestopt Ze heeft voor 150 euro
lasertherapie ondergaan.
De lasertherapie duurt iets van 45 minuten en schijnt gericht te zijn op je zenuwmeridianen Persoonlijk denk ik dat het geldklopperij is, maar goed.
Als deze verstokte rookster het vol kan houden dan is het misschien wel een aardige suggestie voor andere mensen die willen stoppen.
One year, two months, 14 hours, 10 minutes and 45 seconds.
8531 cigarettes not smoked, saving ¤ 605,82.
Life saved: 4 weeks, 1 day, 14 hours, 55 minutes.
En ik voel me er goed bij.
quote:tis besmettelijk...
Op zondag 24 november 2002 10:38 schreef Navelpluisje het volgende:
Misschien wel leuk om te vertellen.Vanwege mijn goede voorbeeld, is mijn moeder gisteren ook gestopt
![]()
quote:Hou ons op de hoogte van je moeder's zenuwmeridianen.
Ze heeft voor 150 eurolasertherapie ondergaan.
De lasertherapie duurt iets van 45 minuten en schijnt gericht te zijn op je zenuwmeridianen
Persoonlijk denk ik dat het geldklopperij is, maar goed.
Als deze verstokte rookster het vol kan houden dan is het misschien wel een aardige suggestie voor andere mensen die willen stoppen.
quote:jaja dat zou ik ook zeggen
Op maandag 25 november 2002 12:54 schreef Camickaeze het volgende:
Ik stop ook met roken.. Mag niet meer van mijn meissie
quote:Hehehe, LongLegg.. Waar is je 4-stroke gebleven??
Op maandag 25 november 2002 12:55 schreef Longlegg het volgende:[..]
jaja dat zou ik ook zeggen
Ps: wat een conditie vooruitgang, reuk en smaak veel beter dan eerst. Woei!!!
quote:Het gaat nog steeds goed
Op maandag 25 november 2002 12:45 schreef Parabola het volgende:[..]
tis besmettelijk...
[..]Hou ons op de hoogte van je moeder's zenuwmeridianen.
(als het geldklopperij is, maar het helpt bij je moeder omdat zij erin gelooft, is dat toch een win-win situatie?)
Maar volgens mij werkt het serieus motiverend als iemand in je omgeving succesvol gestopt is.
Die lasertherapie zou in principe alle ontwenningsverschijnselen moeten voorkomen. Nah dus niet Irritatie en lichthoofdigheid komen nog steeds voor. Maar ja, voor dat geld ben je wel gemotiveerd om het vol te houden
Aan de anderen die nog steeds gestopt zijn! Ga zo door!
quote:Jammer man. Misschien is hert voor de rest (en mij) wel nuttig om te vertellen wanneer en waarom je de fout bent ingegaan. Meer mensen zullen mischien wel deze valkuil bereiken.
Op maandag 25 november 2002 18:25 schreef blikgroente het volgende:Na al eerder een misstap begaan te zijn, ben ik nu al weer 2 weken full-time roker.. Ik ben er totaal niet blij mee, maar ik ben nu al weer te slap om meteen weer te stoppen. Stoppen met roken is niet moeilijk, het gestopt blijven is het moeilijke....Ik ga me voorlopig maar weer bezinnen en dan maar op naar de volgende, en hopelijk definitieve stoppoging. (stoppoging is verkeerd woord, ik weet het). Verwijder me in ieder geval maar van de lijst..
Aan de anderen die nog steeds gestopt zijn!
Ga zo door!
Nah sterkte gewenst met toekomstige pogingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |