abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 november 2002 @ 22:46:38 #151
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_7050437
quote:
Op donderdag 28 november 2002 20:25 schreef Kleintje het volgende:
Ik krijg ze geen van allen dicht bij mijn kuiten!
Paardrijkuiten! Same here
pi_7050596
quote:
Op donderdag 28 november 2002 22:46 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Paardrijkuiten! Same here

En.. waarom dan.. kan ik wel paardrijlaarzen kopen, en zit ik daar nog niet in de megamaten.
Waarom gaan schoenenmakers niet wat vaker met paardrijlaarzenmakers praten?
Zulke leuke laarzen deze winter, zo ontzettend mooi onder mijn nieuwe outfit waarin ik me echt weer mooi/sexy voel, maar ja... dikke kuiten

Hoi trouwen

Waar hebben jullie ET trouwens gelaten? Ik wil zo graag een mooi excel sheetje, ook al doet de helft niet meer mee lijkt wel!

donderdag 28 november 2002 @ 23:05:25 #153
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_7050823
Uhmm.... omdat paardrijlaarzenmakers laarzen maken voor mensen die paardrijden
  donderdag 28 november 2002 @ 23:13:12 #154
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_7051001
Wat betreft die laarzen.. ik heb het ook gehad.. dat ik laarzen moeilijk dicht kreeg.... toen leerden ze me in de winkel een trucje... je moet de laarzen naar beneden stropen (zeg je dat zo ).. de rits dichtmaken en ze dan optrekken...
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  vrijdag 29 november 2002 @ 00:56:17 #155
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_7053339
Let op de aankomende onkosten dieeetfokkers !!!

afvallen kost veel geld :( :(

toch veel succes allemaal

"Censuur is de dood van de democratie"
pi_7055737
Dat van die laarzen heb ik ook. Terwijl er echt weinig tot geen vet op mijn kuiten zit, maar vooral spieren van 14 jaar ballet en daarna aerobics en fitness. Heel raar, want ik hoor dit van heel veel mensen. Een vriendin die altijd slank is geweest en ook geballet heeft, kan die kutlaarzen ook allemaal niet dichtkrijgen. Ik vind het nogal raar dat je dit zoveel hoort, is voor mij een teken dat de laarzen fabrikanten er wel eens rekening mee zouden mogen houden.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_7056414
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 10:25 schreef Ripley het volgende:
Dat van die laarzen heb ik ook. Terwijl er echt weinig tot geen vet op mijn kuiten zit, maar vooral spieren van 14 jaar ballet en daarna aerobics en fitness. Heel raar, want ik hoor dit van heel veel mensen. Een vriendin die altijd slank is geweest en ook geballet heeft, kan die kutlaarzen ook allemaal niet dichtkrijgen. Ik vind het nogal raar dat je dit zoveel hoort, is voor mij een teken dat de laarzen fabrikanten er wel eens rekening mee zouden mogen houden.
*pfew*
Zweet van voorhoofd veegt

Gelukkig ben ik niet de enige!
Ik kan dus ook geen vet op mijn kuiten ontdekken. Heb ze gisteravond lekker ingevet en toen vond ik dat ik vette kuiten had Maar anders is het toch een bonk spieren.
Ze zijn niet mooi, dat zeker niet, maar vet... no way!

Kunnen we niet met zijn allen een dikke kuitenbond oprichten en eisen dat er ook voor ons leuke laarzen die wel passen op de markt komen???

pi_7056492
Mijn laarsjes gaan juist weer beter dicht. Vroeger toen ik nog niet dik was had ik het laarzenprobleem juist andersom: de schacht stond vaak als een vaas om mn kuit. Ik koos dus altijd voor enkellaarsjes.
Wat heel leuk is: mijn benen, bekken en rug verdragen het weer beter op hakken te lopen: die kilo's schelen echt!
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 00:56 schreef Flying_Vee het volgende:
afvallen kost veel geld :( :(
Let op de besparing in kosten dieeetfokkers !!! Tel uit je winst. Voor de dieetfokkers die alle deeltjes hebben gevolgd geen nieuws wat ik daar zojuist heb gepost.

En of je er nou arm of rijk van wordt: We maken allemaal winst: elke gram scheelt

Succes maar weer, ook dit weekeinde aan de vooravond van het heerlijk avondje en sterkte ermee !!!

zaterdag 30 november 2002 @ 03:59:50 #159
17084 LEiPiE
Waarom makkelijk doen...
pi_7071356
quote:
Op donderdag 28 november 2002 08:33 schreef Swatkat het volgende:
* Swatkat is dus een echte Alkmaarse kaaskop
* LEiPiE ook al
(nou ja: geboren in Alkmaar, getogen in Heerhugowaard
(wat me dus net weer geen potige West-Fries maakt om m'n gewicht/omvang te rechtvaardigen )
  Moderator / Miss SHO zaterdag 30 november 2002 @ 04:00:52 #160
22592 crew  Ole
pi_7071362
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 03:59 schreef LEiPiE het volgende:

[..]

* LEiPiE ook al
(nou ja: geboren in Alkmaar, getogen in Heerhugowaard
(wat me dus net weer geen potige West-Fries maakt om m'n gewicht/omvang te rechtvaardigen )

djieeezzz... en jij gaat nu nog in het dieet-topic posten??
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 30 november 2002 @ 04:05:19 #161
17084 LEiPiE
Waarom makkelijk doen...
pi_7071385
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 04:00 schreef Ole het volgende:

[..]

djieeezzz... en jij gaat nu nog in het dieet-topic posten??

(waar denk je dat die nick vandaan komt )

Ben lekker aan 't bijkomen van een paar uur hard denken en proggen achter elkaar (zowaar een werkende WinAmp plugin kunnen bouwen in C/C++/OpenGL, woei! - leuke oefening voor een opdracht).
't is nog vroeg zullen we maar zeggen en m'n glas wijn is nog niet leeg...

Over al die fietsen: * LEiPiE moet bekennen z'n nieuwe 2e hands hometrainer nog niet te hebben gebruikt
Moet 'm weer openhalen om wat vervelende piepgeluidjes weg te halen (en ik had 'm verdorie net dicht geplakt! )

Enniewee, nog 1 grote slok, lading water erachteraan (is beter voor het tandenpoetsen), tanden doen en naar bed... morgen weer laat dag

Moderator / Miss SHO zaterdag 30 november 2002 @ 04:07:47 #162
22592 crew  Ole
pi_7071392
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 04:05 schreef LEiPiE het volgende:

[..]

(waar denk je dat die nick vandaan komt )

Ben lekker aan 't bijkomen van een paar uur hard denken en proggen achter elkaar (zowaar een werkende WinAmp plugin kunnen bouwen in C/C++/OpenGL, woei! - leuke oefening voor een opdracht).
't is nog vroeg zullen we maar zeggen en m'n glas wijn is nog niet leeg...

Over al die fietsen: * LEiPiE moet bekennen z'n nieuwe 2e hands hometrainer nog niet te hebben gebruikt
Moet 'm weer openhalen om wat vervelende piepgeluidjes weg te halen (en ik had 'm verdorie net dicht geplakt! )

Enniewee, nog 1 grote slok, lading water erachteraan (is beter voor het tandenpoetsen), tanden doen en naar bed... morgen weer laat dag

goed zo!!
Ik ga morgen nog ff een uurtje trainen, zit nu ook aan het water en zo..
Veel succes!!!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_7072065
Ik gam ijn hometrainer terug brengen naar de kijkshop;
*het zadel staat naar links en het kan verder niet meer gecorrigeerd worden onder het zadel (het gat waar de pin inzit is scheef geboord)
*er zit een enorm dood punt in, fiets niet lekker...

Heb bij de Macro een echte spinning bike gezien voor hetzelfde geld,.. (nou ja 50,- eur meer) alleen mijn baas wil er volgende week wel voor me naartoe,... maar wellicht is ie dan al uitverkocht? *huil* maargoed, dat zien we volgende week wel.

khep nieuwe aerobicschoenen gekocht! kan ik eindelijk aerobicen (mijn 'buiten'schoenen kon ik hier echt niet voor gebruiken,..)

Zo naar de kijkshop, en dan boodschappen doen in Duitsland (meschien hebben ze daar ook goedkope spinning bikes! )

The captain of your brainship is drunk.
  zaterdag 30 november 2002 @ 11:40:02 #164
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_7072280
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 11:07 schreef Swatkat het volgende:
Ik gam ijn hometrainer terug brengen naar de kijkshop;
*het zadel staat naar links en het kan verder niet meer gecorrigeerd worden onder het zadel (het gat waar de pin inzit is scheef geboord)
*er zit een enorm dood punt in, fiets niet lekker...
Welke had je?
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_7076653
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 11:40 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Welke had je?

die iedereen hier heeft geloof ik , van de kijkshop die van 150,- eur
The captain of your brainship is drunk.
pi_7098055
ARGH!!!!!!!!!!!
Streven voor deze maandag is NIET gelukt!
Ik wilde op de 65 zitten.
65,9 zou ik genoegen mee nemen maar ik wilde de 5 zien!
DEMMIT!
Het was PRECIES 66,0!!!!!
Dus net teveel!

Maar goed, het gaat nog erg goed!
Deze week geen sinterklaas bij ons.
Alleen 7 december feest omdat mijn zus 40 wordt!
En dan weer in 1 ruk door tot de feestdagen!
Ik hoop dan gewoon de 64 te hebben gehaald!

pi_7098217
Hallo allemaal. Dat 's ff geleden

Ik ben een heel slecht mens Ik heb me er totaal niet aan gehouden de afgelopen dagen en dat is eigenlijk de schuld van mijn vriend.. dat is echt een grote liefhebber van eten en in het weekeinde komt hij altijd dus neemt hij nootjes e.d mee en gister bv gingen we naar Lisse en we hadden niks te eten bij dus stelde mijn vriend voor naar Mac donalds te gaan, ik heb dan geen hamburger ofzo gehad maar wel frietjes.. ik had ook honger

Anyway, ik voel me weer supervet, ik ben van plan nu weer te beginnen, door de weeks -als hij er niet is- heb ik er geen problemen mee niet extra te eten of te snoepen.

Overigens hebben we nu wel een zonnebank dus wellicht helpt dat mn zelfbeeld weer wat beter te krijgen Lekker afvallen en een wat mooier kleurtje krijgen+het is goed tegen puistjes.

En ik ga elke avond voor de tv (soapuurtje) van die stepoefeningen doen, zelfde als traplopen dus alleen kan je hierbij lekker tv kijken

Maar ik voel me op het moment erg kut

pi_7098738
Ai, het streven voor de 1 december is niet echt gelukt geloof ik.........crunch......

*neemt nog een hap M&M's*

Ik hou verdorie alles vast wat een mens maar vast kan houden.........
Fijn de winter

pi_7099141
Weet je, klinkt lullig, maar het lijkt erop alsof jullie je te vast houden aan een bepaald gewicht. En daar te hard aan denken en daardoor kan je de m&m's niet weerstaan.

Ik denk dus dat daar veel mensen de fout in gaan. Blijven denken 'oe, ik ben aan het lijnen, ik mag niet'. Dan is het een straf en voel je jezelf schuldig en dat ga je ook weer wegeten. Ik mag wel van mezelf maar... nadat ik warm heb gegeten, genoeg groente op heb en genoeg fruit. En begin dan maar met een rijstewafel en een glas water. Heb ik dan echt nog trek dan mag ik wel wat lekkers. Je zit dan namelijk veel sneller vol.

Ik wilde vanmorgen nog een lekkere mueslireep meepakken voor op het werk. Maar ik liep terug nog langs de fruitschaal. Ben toen gewoon vergeten die reep mee te nemen, ligt waarschijnlijk nog naast de fruitschaal. Dus dat scheelt alweer voor vandaag!

maandag 2 december 2002 @ 11:54:54 #170
12969 Magic666
Never forgive, Never forget!
pi_7099587
hmmm toch maar eens mijn ervaringen:

ik ben nu 2 weken bezig met lijnen, sochtends 2 bruine boterhammen met slankie kaas en een glas jus.
Om een uur of 10 een banaan en lunch bestaat uit 4 bruine boterhammen met slankiesmeerkaas (of wat anders) dit met een halve liter halfvolle melk en een mandarijntje.

Om 3 uur nog een appel en savonds mijn gewone bord met warm eten (dat is al zo goed als vetarm omdat mijn moeder volgens EGA kookt) Voor het eten een appelazijn pil en de godganse dag water drinken!!

Resultaat na 2 weken is -3 kilo! Dat had ik nooit verwacht en ik ga lekker door!

2 keer per week sporten zit er natuurlijk bij. (badminton, dus zweten geblazen!)

Open the door Jehovah you whore, I am the servant of who rules this world!
pi_7100474
nou, ik zit even in dieetpauze omdat ik een beetej het verkeerde padje in dreigde te gaan, maar vanmorgen toch nog even stiekem op de weegschaal gegaan: 73! Da's dus een enorme berg eraf!

Ik weet het ook allemaal niet en ik hou me bij mijn voornemen om pas weer te gaan lijnen als ik me goed voel en fitter ben. (heb vandeweek ineens weer spontane blauwe plekken gekregen overal, dus zal nog wel even duren...)

als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
pi_7100882
Nyame, het is logisch dat je gewoon pas gaat lijnen als je jezelf goed voelt. Anders gaat het gewoon niet. Dan roept al het lekkers nog harder dan normaal.
Zolang je geen zakken met chips achter elkaar leeg eet en geen kilo's snoepgoed dan valt het allemaal wel mee. Gewoon opletten maar niet actief lijnen!

Sterkte en succes!

pi_7101734
quote:
Op maandag 25 november 2002 14:38 schreef YPPY het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!

M'n moeder was net op bezoek, ze was in Duitsland op vakantie geweest. Nou heeft ze voor ons als souveniertje een adventskalender met chocolade gekocht.

HELP! Ik mag die chocolade niet opeten en hij is zo lekker.

Paniek om niets! Er zit geen chocolade in! Vriendje al balen, want hij mocht het allemaal opeten.
Achter de 1 zat een waxinelichtje en achter de 2 iets met vitaminen (en dan in het Duits). Erg goed nieuws dus.

Vanochtend gestept en net gaan zwemmen. Ik voel me superfit. Gisteren was ik een kilo aangekomen, maar vanochtend was die er alweer af. De weegschaal weet het allemaal niet meer. Soms zit er anderhalve kilo verschil in als ik na 10 seconden weer weeg. Nou ja, zo lang m'n broeken te groot blijven, ga ik de goede kant op.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_7101802
70.6
De lijst bovenin is natuurlijk al een tijdje niet meer bijgewerkt dus het leek mee te vallen maar al zoekend, waar zou ik zijn zonder notities in dit topic, vond ik mijn gewicht van vorige week: 70.8.

Hoera hoera ik ben weer 2 onslichter. Bleh dat is een slakkengangetje. Komt door de stevige winterkost: boerenkool met spek en rookworst, hutspot met sucadelappen...
Als ik zo'n maaltijd uitreken op overgewicht.nl dan schiet de meter enorm uit: 630 Kcal voor een stuk draadjesvlees! Je wilt niet weten wat een halve magere rookworst van Unox inbrengt: ook ver over de honderden Kcal's. Er zit amper vet door mn stamppotten en ik bezuinig door andere dagen ver onder mn maximum Kcal te blijven.

Nou moet ik wel bekennen dat er van zwemmen niks meer is gekomen de afgelopen tijd. Als ik geen griep had had ik wel werk of was mijn haar te mooi gekapt, was er menstruatie of had ik tussentijdse bloedingen of het was weer familie-vreetfestijn... Ik heb al sinds begin november niet meer gezwommen grrrr
Gisteren heb ik ge-amateurtuinderd: lekker in de weer op de volkstuin en dat deed mij wel weer goed. Familiebezoek op de fiets is ook een goeie en afentoe 'Easystepper ik laks. Maar om nou te zeggen: "goh lurky wat heb jij een dicipline!" Nou nee, mijn volharding zit hem in het feit dat er niet meer aankomt omdat ik vanalles uit mijn mond spaar. Voor mij geen Sintsnoep.

Laatst nam ik een rijpe peer... tjee mijn speekselklieren deden gewoon zeer zo zoet als dat proefde: dat was ik niet meer gewend. Soms neem ik een kruimel volvet 40+ van het bord van m'n vriend en dan springen spontaan de tranen van de pittigheid in mn ogen! Die Slankie-kaas en Maaslander Light zijn zo vreeselijk flauw van smaak: bah alsof er geen koe aan te pas is gekomen! Het lekkere zit m toch niet in het vet?

Het voordeel van dieeten is dat het de waardering voor goed voedsel weer terug heeft gebracht. Zo'n hutspot of peer is dan echt een traktatie en ik verheug mij op mn koolvisfilet in magemelksaus: dan brand ik gewoon bijna mn tong. Het is te lekker om te wachten met eten!
Maar itt tot mijn oude berichten dat ik zelfs droomde van eten en altijd voedsel googlede en plaatjes van eten uitknipte: het is een gemis maar het lukt mij, net als na het met roken stoppen, het uit mijn hoofd te bannen.
Hoewel ik in deze feestdagen wel afentoe een etalage van een bonbonwinkel of banketbaker bewonder: prachtig wat die tegenwoordig kunnen boetseren van suikerwerk! Dat is gewoon mijn culturele plicht daarnaar te kijken maar kopen: nee en gelukkig is ook niet goedkoop en ziet het er niet uit als eten.

O ja heb ik al opgeschept dat ik mijn winterstrechjurk weer durf te dragen? Mijn buik zit niet meer bij mij op schoot en ligt niet meer naast mij te slapen: hij is bijna weg! Voordeel van langzaam afvallen is ook dat de huid nu mooi strak wordt omdat het de tijd krijgt rustig in oude vorm terug te keren.
Kortom mager cijfermateriaal als bewijs maar enorme emotionele bewijsstukken dat het nog steeds best wel lukt.

Voor iedereen: Volhouden, wat er niet aan komt hoeft er ook niet af

pi_7101944
quote:
Op maandag 2 december 2002 14:11 schreef YPPY het volgende:

[..]

De weegschaal weet het allemaal niet meer. Soms zit er anderhalve kilo verschil in als ik na 10 seconden weer weeg.

Je moet je adem ook inhouden!

OT Heaven7 Hou op met die huilie-signature: daar kan ik niet tegen: een kerstbeertje vraag je hier: Feesticoontjes-verzoeken Deel 2

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')