quote:Hmm, zal een gezellige boel zijn als jij een ralatie hebt dan! Liefde is niet rationeel, liefde komt uit je hart!
Op woensdag 13 november 2002 18:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik ben van mening dat je relaties uit verliefdheid beter kan mijden. Ten eerste ben je een weerloos slachtoffer voor misbruik en ten tweede doe je niet de juiste dingen ,omdat je niet goed nadenkt. Om sex en kinderen met iemand te hebben of op te voeden hoef je niet verliefd te zijn, bovendien wordt je niet geremd in je rationeel denkvermogen door emotionaliteit.
quote:In veel relaties is er 1 verliefd en de ander niet, dan heb je een balansverstoring die misbruik in de hand werkt.
Op woensdag 13 november 2002 18:52 schreef Bikkelmannetje het volgende:[..]
Hmm, zal een gezellige boel zijn als jij een ralatie hebt dan! Liefde is niet rationeel, liefde komt uit je hart!
Ik heb toch liever een relatie uit liefde!
quote:dude, wat een negatieve vibes. balansverstoring, misbruik?
Op woensdag 13 november 2002 18:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
In veel relaties is er 1 verliefd en de ander niet, dan heb je een balansverstoring die misbruik in de hand werkt.
quote:Er bestaan ook succesvolle relaties die zijn ontstaan uit verliefdheid hoor, lieverd
Op woensdag 13 november 2002 18:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik ben van mening dat je relaties uit verliefdheid beter kan mijden. Ten eerste ben je een weerloos slachtoffer voor misbruik en ten tweede doe je niet de juiste dingen ,omdat je niet goed nadenkt. Om sex en kinderen met iemand te hebben of op te voeden hoef je niet verliefd te zijn, bovendien wordt je niet geremd in je rationeel denkvermogen door emotionaliteit.
quote:als dat het geval is, dan zal de relatie toch niet lekker (blijven) lopen en komt daar toch wel een einde aan.
Op woensdag 13 november 2002 18:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
In veel relaties is er 1 verliefd en de ander niet, dan heb je een balansverstoring die misbruik in de hand werkt.
en ik vind het wel negatief gedacht dat dat zo vaak zou voorkomen???
In mijn omgeveng enzow en in eigen ervaring heb ik alleen maar gezien dat zodra 1 niet meer verliefd was, het uit ging...
quote:* Bikkelmannetje is het met Semtex eens! (Wat opzich ook bijzonder is!)
Op woensdag 13 november 2002 18:58 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Er bestaan ook succesvolle relaties die zijn ontstaan uit verliefdheid hoor, lieverd
quote:Volgens mij heb jij een paar slechte ervaringen te veel op dat gebied gehad... jammer.
Wederzijdse liefde is
quote:Nee, in veel relaties is de 1 meer verliefd dan de ander. Tuurlijk komt het ook wel voor dat 1 wel verliefd is en de ander niet, maar minder volgens mij.
quote:Daarom moet je ook juist mensen uitzoeken waar je niet verliefd op bent, maar wel mee verder wilt!
Op woensdag 13 november 2002 18:58 schreef texelonia het volgende:[..]
als dat het geval is, dan zal de relatie toch niet lekker (blijven) lopen en komt daar toch wel een einde aan.
en ik vind het wel negatief gedacht dat dat zo vaak zou voorkomen???
In mijn omgeveng enzow en in eigen ervaring heb ik alleen maar gezien dat zodra 1 niet meer verliefd was, het uit ging...
quote:en natuurlijk relaties die ontstaan uit vriendschap, maar waarbij verliefdheid pas later komt.
Op woensdag 13 november 2002 18:58 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Er bestaan ook succesvolle relaties die zijn ontstaan uit verliefdheid hoor, lieverd
quote:mee eens is. zal wel storm op komst zijn ofzo.
Op woensdag 13 november 2002 19:02 schreef jochem8 het volgende:
Die bloedhond spoort echt voor geen kont. De vreemdste topics opent 'ie. Het slaat allemaal als een tang op een varken.
Daarbij denk ik dat je, juist als de basis verliefdheid is, je altijd weer dat vonkje terugkrijgt door de jaren heen.
Als de ergste verliefdheid weg is (en soms duurt dat gelukkig heeeel lang) dan blijft dat bekende gevoel van 'houden van'.
De basis daarvoor zit 'm volgens mij nou juist in de tijd dat je helemaal gek was van elkaar en leuke dingen hebt gedaan.
Tot zover mijn serieuze reactie in een BHFH-topic.
Ik kan het wel.
quote:Dat lijkt me nog moeilijker dan verliefd worden, zo niet onmogelijk!
Op woensdag 13 november 2002 19:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Daarom moet je ook juist mensen uitzoeken waar je niet verliefd op bent, maar wel mee verder wilt!
quote:idd BHFH, luister maar naar shmoopy.
Op woensdag 13 november 2002 19:05 schreef shmoopy het volgende:
Ik zou dat verliefde gevoel niet willen missen, hoor BHFH.
De hele dag aan 'hem' denken, weinig eetlust, mensen die je zeggen dat je een beeje straalt.
Lieve briefjes, telefoontjes, heerlijk.Daarbij denk ik dat je, juist als de basis verliefdheid is, je altijd weer dat vonkje terugkrijgt door de jaren heen.
Als de ergste verliefdheid weg is (en soms duurt dat gelukkig heeeel lang) dan blijft dat bekende gevoel van 'houden van'.
De basis daarvoor zit 'm volgens mij nou juist in de tijd dat je helemaal gek was van elkaar en leuke dingen hebt gedaan.Tot zover mijn serieuze reactie in een BHFH-topic.
Ik kan het wel.
quote:Als ik niet (meer) verliefd op iemand ben, wil ik daar juist niet mee verder!
Op woensdag 13 november 2002 19:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Daarom moet je ook juist mensen uitzoeken waar je niet verliefd op bent, maar wel mee verder wilt!
quote:*aplause smilie neerzet*
Op woensdag 13 november 2002 19:05 schreef shmoopy het volgende:
Ik zou dat verliefde gevoel niet willen missen, hoor BHFH.
De hele dag aan 'hem' denken, weinig eetlust, mensen die je zeggen dat je een beeje straalt.
Lieve briefjes, telefoontjes, heerlijk.Daarbij denk ik dat je, juist als de basis verliefdheid is, je altijd weer dat vonkje terugkrijgt door de jaren heen.
De basis daarvoor zit 'm volgens mij nou juist in de tijd dat je helemaal gek was van elkaar en leuke dingen hebt gedaan.Tot zover mijn serieuze reactie in een BHFH-topic.
Ik kan het wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |