abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6753210
Hagenaar op de bres voor migranten
Een fiscaal paradijs op een Zeeuws eiland om 'belastingvlucht' vanuit Nederland naar België tegen te gaan, een gedoogzone voor drugsliefhebbers op een van de Waddeneilanden, een zeer soepel vreemdelingenbeleid en voor kinderen die de middelbare school verlaten een verplichte stage in een derdewereldland.

Het is zomaar een greep uit een reeks opmerkelijke programmapunten van de lijst PI. De Lijst PI? De letters van deze nieuweling in verkiezingsland staan voor Partij voor Immigranten. Mr. drs. Ranesh Dhalganjansing, de Haagse advocaat van onder anderen het ex-Tweede-Kamerlid Tara Singh Varma, is de drijvende kracht achter de kersverse, door allochtone ondernemers opgerichte partij. Dhalganjansing is bereid voor de Lijst PI in de Tweede Kamer te gaan zitten, maar alleen als hij daarnaast zijn advocatenpraktijk kan voortzetten.
Van de kiesraad mag de Hagenaar wel meedoen aan de verkiezingen, maar niet onder de naam VIP (Vooruitstrevende Integratie Partij) zoals aanvankelijk de bedoeling was. Die naam was namelijk al bezet. Dhalganjansing mag naamloos meedoen met een lijstnummer. Daarna wil hij verder onder de naam Partij voor Immigranten.
Nederland is halfvol, meent Dhalganjansing. Wat hem betreft zouden de grenzen voor migranten opengezet mogen worden. Prinses Máxima zou beschermvrouwe van de migranten moeten worden. De partij staat een keiharde aanpak voor van de criminaliteit en drugsproblematiek en wenst geen pardon voor hooligans. Verder wil de IP de doodstraf voor recidiverende moordenaars en castratie van kinderverkrachters. Marokkaanse en Turkse probleemjongeren zouden zich nuttig kunnen maken voor de samenleving door zich te laten omvormen tot gedisciplineerde commando's.

Gedoogzone voor drugsliefhebbers? Soepeler vreemdelingenbeleid? Wat wil deze partij, Nederland transformeren tot een ghetto?

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 12 november 2002 @ 09:50:54 #2
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_6753223
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 09:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Marokkaanse en Turkse probleemjongeren zouden zich nuttig kunnen maken voor de samenleving door zich te laten omvormen tot gedisciplineerde commando's.

Krijgen we misschien toch nog een echt leger
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  dinsdag 12 november 2002 @ 09:52:12 #3
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_6753235
quote:
Gedoogzone voor drugsliefhebbers? Soepeler vreemdelingenbeleid? Wat wil deze partij, Nederland transformeren tot een ghetto?
Nee, alleen Vlieland of Ameland of zo
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_6753243
quote:
Marokkaanse en Turkse probleemjongeren zouden zich nuttig kunnen maken voor de samenleving door zich te laten omvormen tot gedisciplineerde commando's.
Waar ken ik dat van? boeie, doe dat maar in je eigen buurt, en niet in de mijne...
Zit je net lekker te eten...
I am the god of hell fire... and i bring you.... FIRE!
pi_6753247
Nou, dat klinkt mij teveel als dat strenge islamitische recht in de oren.. Castratie?? Kom nou! Wat een kortzichtige ideeen zeg!
pi_6753252
ik mag hopen dat dit een grap is

Wat een idiote plannen zeg

pi_6753258
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 09:50 schreef robh het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik. Ik denk dat elke 'wijk' nu een eigen commandoclubje krijgt dat de wijk 'verdedigt'.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6753281
Lijst 3.141592653589793238462643383751

dinsdag 12 november 2002 @ 09:59:36 #9
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_6753291
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 09:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Dat betwijfel ik. Ik denk dat elke 'wijk' nu een eigen commandoclubje krijgt dat de wijk 'verdedigt'.

Het kan er niet slechter op worden zullen we maar zeggen.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_6753316
quote:
Het kan er niet slechter op worden zullen we maar zeggen.
Nee, laten we de grenzen opengooien en nog meer goudzoekers binnenhalen... dat lost het probleem op...
errug wijze woorden van een errug wijze meneer.
I am the god of hell fire... and i bring you.... FIRE!
pi_6753322
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 09:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

echte gang-wars, gaaf
pi_6753338
quote:

[..]

Ja. Lekker probleemjongeren die de islam een warm hart toedragen opleiden tot moordmachines. Heel slim .
pi_6753347
Hmmmms zouden ze veel stemmen krijgen, ik gok van niet
"Peace means reloading our guns!" "The absence of war does not mean peace...."
pi_6753352
quote:
Hagenaar op de bres voor migranten
Ik ben het iig niet hoor jongens .
quote:
Daarna wil hij verder onder de naam Partij voor Immigranten.
Nederland is halfvol, meent Dhalganjansing. Wat hem betreft zouden de grenzen voor migranten opengezet mogen worden.
.

Maar goed, die krijgt twee stemmen.

pi_6753527
quote:
voor kinderen die de middelbare school verlaten een verplichte stage in een derdewereldland.
Wel een goed punt, indien betaalbaar.

Maar dat is dan zowat het enige.

dinsdag 12 november 2002 @ 12:32:48 #16
272 R@b
No-nonsens
pi_6755638
quote:

Ach er zijn meer van dit soort rare fratsen geweest.

Ik kan me een partij herinneren ter liquidatie van Nederland. Die wilde heel Nederland verkopen aan het buitenland. Dan zou iedere Nederlander miljonair zijn en dan Nederland opheffen.

Maar goed, verder geen kostbare discussie tijd aan besteden lijkt mij

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_6755763
quote:
Marokkaanse en Turkse probleemjongeren zouden zich nuttig kunnen maken voor de samenleving door zich te laten omvormen tot gedisciplineerde commando's
zelfmoord commando's ja!
pi_6757384
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 12:32 schreef R@b het volgende:
Ik kan me een partij herinneren ter liquidatie van Nederland. Die wilde heel Nederland verkopen aan het buitenland. Dan zou iedere Nederlander miljonair zijn en dan Nederland opheffen.
lol
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_6757424
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 12:32 schreef R@b het volgende:
Das nog niet eens zo'n gek idee zeg .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_6757484
Na de Partij van de Toekomst nog een ludieke actie? Ik vind hem wel grappig, vooral ook de overspannen reacties hier.. Een kansloos initiatief, lijkt mij.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_6760453

btw, net alsof Tara Singh Varma hier iets mee te maken heeft

dinsdag 12 november 2002 @ 16:42:43 #22
5097 Mass
Back in town
pi_6760884
t is maar waar je je druk om wil maken zeg...alsof we de lijst Utregs Glorie (van FC Utrecht supporters) bijvoorbeeld wel serieus moeten nemen...

ik begrijp dat het woordje "immigranten" in de naam van de partij hier op sommige personen als een rode lap op een stier werkt, maar zoveel ophef over zo weinig inhoud lijkt me nogal overdreven

Tomorrow will come,
to cancel the future,
Tomorrow's a gun,
loaded confusion.
pi_6764358
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 16:42 schreef Mass het volgende:
t is maar waar je je druk om wil maken zeg...alsof we de lijst Utregs Glorie (van FC Utrecht supporters) bijvoorbeeld wel serieus moeten nemen...

ik begrijp dat het woordje "immigranten" in de naam van de partij hier op sommige personen als een rode lap op een stier werkt, maar zoveel ophef over zo weinig inhoud lijkt me nogal overdreven

Waarom maakte iedereen zich dan zo druk toen de CP'86 en de CD in opkomst waren? Hele demonstraties georganiseerd en dergelijke, en dat terwijl die partijen eigenlijk nooit enige invloed hebben gehad.
  dinsdag 12 november 2002 @ 20:24:01 #24
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_6765640
quote:
Marokkaanse en Turkse probleemjongeren zouden zich ....
Is dit niet een pleonasme ?
Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
pi_6765697
En weer verschijnt er een splinterpartij aan het politieke front, die bij voorbaat al gedoemd is om te falen.
Is it washable?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')