abonnement Unibet Coolblue
pi_14429669
quote:
Op donderdag 6 november 2003 12:09 schreef rival het volgende:
ipv rotje de aansteker weggooien!

dan dat rotje in je hand laten knallen!


glukkig niks aan over gehouden!


gelukkig? ik had liever wel me hand overgehouden
Suddenly there was a terrible roar and the sky was full of what looked like huge bats all swooping, screaching and diving around the car. And a voice screamed: Holy Jezus! What are these goddamn animals?!
pi_14432236
5 x 144 fluitpijlen en 100 x grondbloemen
Dat op 1 hoop gegooid, heeeeeeeel veel astronauten doormidden gebroken en kruit eroverheen gegooid en dan vuurtje erbij. Dat was onder een viaduct, helemaal bovenin, daar heb je altijd een plat gedeelte.
Ik stak dat dus aan en ik ren naar beneden en nog geen seconde later krijg ik iets van 5 pijlen door mijn haar en tegen mijn kop
het leuke was wel dat heel het viaduct van links tot recht in dikke zwarte rook was gehuld.
pi_14433773
quote:
Op donderdag 6 november 2003 12:09 schreef rival het volgende:
ipv rotje de aansteker weggooien!

dan dat rotje in je hand laten knallen!


glukkig niks aan over gehouden!


Haha, dat ken ik! Ik had twee rotjes in mijn hand... steek er een aan en gooi de verkeerde weg... AUW!
Rest van de avond met m'n hand in een bak water gezeten. Gelukkig geen blijvende schade.
Was toen overigens wel pas een jaar of 13
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_14433775
een of andere bus met vuurbollen horizontaal in de straat gelegd, leek ons veilig genoeg aangezien er in het verlengde van die straat toch geen auto's/huizen stonden..

Ding ging af en wij oohh en aahhh totdat er een politieauto de straat indraaide en bijna zo'n vuurbol id de grill kreeg..

Gelukkig enkel een strenge preek gekregen en wat oliebollen moeten afstaan...

  donderdag 6 november 2003 @ 16:31:19 #205
197 Iggy
serial killer
pi_14434056
Een thermostaat van een aquarium gevuld met zwavel kruit en aanmaakblokjes en toen stekker in het stopcontact.
Maar er gebeurde niets, dus wij zaten rustig achter het huis te wachten.
Toen we het al bijna vergeten waren klonk er een enorme knal stroom vloog eraf en er vloog iets door de lucht.
Het glazenbuisje zat nog in de grond maar het binnenwerk was weg....
hebben we ook nooit weergevonden.
Waren zelfs even bang dat het bij de buren door een openraam naar binnen was gevlogen, maar er is geen brand uitgebroken dus.
I'm judge and I'm jury and I'm executioner too!!!
  donderdag 6 november 2003 @ 16:38:58 #206
17698 nappel
raar menneke..
pi_14434289
quote:
Op maandag 11 november 2002 21:35 schreef schwa78 het volgende:
Afgelopen jaar op 1 januari een weigeraar opnieuw aangestoken. Ik had niet gezien dat ie van een 1000 klapper kwam en er een schietlont op zat...
Bijna mijn hand naar de klote
(btw, ik ben 24 )
Jaah! Dat heb ik ook gedaan, bij een rotje van zo'n miljoenklapper..
Gelukkig had ik t rotje nog net los kunnen laten (2 mm van mijn hand ofzow), mijn hand tintelen en dagenlang een piep in mijn oren..
Kopen ze dure kunstmest, maar als de hond in de tuin schijt doen ze moeilijk..
pi_14434688
weigeraars afsteken is idd wel erg dom jah
pi_14434998
144 pijltjes op een plastic glijbaantje op een schoolplein gelegd, wat kruid over de lontjes heen etc en aansteken. Gaf zeer leuk effect, maar het was wat minder leuk toen we van de politie te horen kregen dat we dat morgen moesten gaan schoonmaken en het hele plein vegen
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
  donderdag 6 november 2003 @ 17:15:00 #209
45530 Mistix
Twenty Something
pi_14435262
ik lig dubbel van die poep + strijker verhalen
pi_14435416
ja, poep en pies grappen bereiken je wel?
Suddenly there was a terrible roar and the sky was full of what looked like huge bats all swooping, screaching and diving around the car. And a voice screamed: Holy Jezus! What are these goddamn animals?!
pi_14436092
Veel voorkomende fout:ipv rotje(bijv)je aansteker weggooien.
Verder niet echt zo geklunst.
  donderdag 6 november 2003 @ 18:23:10 #212
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_14436874
een weigeraar oppakken is idd stom

Maar wat als je dat niet wist...
ik liet een keer een stuk vuurwerk vallen (weet niet meer wat voor soort)
en ik raap em weer op, althans, dat dacht ik toch
want daarvoor hadden we een miljoenenknaller opgestoken, dus heel de grond zag rood en vol met weigeraars
Dus ik stak em aan, en het is natuurlijk zo'n schietlont
ding ontploft in mijn hand en ik begon te roepen en vragen wie een rotje richting mijn gezicht gooide
besefte het toen nog niet dat alles mijn shuld was


Een mooie siervuurwerkpijl door mijn oom gekocht
we stoppen dat ding in een lege olievat en wat water ingedaan om het zwaarder te maken
pijl vliegt weg en kom terecht in de balkon van de overburen (flatgebouw)
zij waren aan het kijken vanuit de deur naar het balkon

de nodige widowmakers in de rioolputjes gedaan

een kaugumautomaat dat er al jaaaaaren stond en nooit werd vervangen volgepropt met astronauten, dat ding gaf geen kick
uiteindelijk een gat in het stuk plastic gebrand
gratis kauwgum
Maar heb het nooit durven eten, zag er niet zo lekker uit

En dan zijn er altijd van die mensen die iets na 12en met de auto door de straat rijden, vooral als we zo goed bezig zijn met onze widowmakers
dus het kwam regelmatig voor dat er iets onder de auto's ontploften, maarjah eigen schuld...

ik had ooit met mijn neef en broer van zo'n rooktabletje in een brievenbus gedumpt
wij natuurlijk weglopen...
iets later zagen we en hoorden we een brandweerwagen komen die de straat kwam ingedraaid... (toen werd ik wel even bang )

we kochten ook altijd veel te veel astronauten, hele sloffen in 1 keer kopen, en als we tegen het eind van de avond nog te veel over hadden hielden we dat bij tot volgend jaar of we staken een slof op
dan komt er nog een onbekend jongetje ff wat benzine erover kappen

Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
  donderdag 6 november 2003 @ 18:51:06 #213
45530 Mistix
Twenty Something
pi_14437557
ik heb er nu ook een.
illi vuurwerk bestellen
ik voel me nu zo KUT
  donderdag 6 november 2003 @ 18:57:09 #214
45083 snarfbreda
Meldingsplicht
pi_14437687
Lawinepijl in een brievenbus (ptt)gedaan.
Zag er wel uit!! wel aardig geschrokken,ging iets harder als verwacht.
Tot 150m verder lagen stukken pvc en aan de overkant zat een gat in de muur.Verder stonden er alleen nog maar 2 palen in de grond
Don't try this at home!!
Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden......
  vrijdag 7 november 2003 @ 03:27:30 #215
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_14450033
ja zo van een strijker afsteken in een auto en dan naar buiten gooien.
ware het niet dat de auto net gewassen was en het net leek als of het raampje open was....wat dus niet zo bleek te zijn...

of een jaar of 2 geleden een maat van me dacht leuk te kunnen knutselen had ie 3 strijkers uitelkaar gehaald en het zilveren goedje er van in een big pen gestopt met daarboven metteen het zwavelkopje..
ging metteen af, en ik stond er nog wel een paar meter vandaan in een open veld, maar een piep in me oren niet normaal, verkeersbordje zat een flinke deuk in, maar goed, beter in het verkeersbord dan in je handenn imho

wat btw wel leuk is om te maken is een 15cm stalen pijpje (gas/waterleiding bv) een asronaut te stoppen en daarbovenop vullen met een pakje vergruisde sterretjes, aansteken en je hebt gegarandeerd een heuse sterrenregen hoor

Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_14450066
mod.....doet me weer denken aan mijn KPN-tijd,de truc met de soldeerbout en een boterham in de pauze....2 dingen proberen tegelijk te doen,de boterham op het printje duwen en de soldeerbout................hoorde hem net niet sissen,de warmte verraadde mijn minder intelligente actie
Refuse/Resist/Innerself
pi_14450069
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 03:27 schreef MOD het volgende:
wat btw wel leuk is om te maken is een 15cm stalen pijpje (gas/waterleiding bv) een asronaut te stoppen en daarbovenop vullen met een pakje vergruisde sterretjes, aansteken en je hebt gegarandeerd een heuse sterrenregen hoor
Als je beide einden van dat buisje dichtmaakt, er een ander kruit in doet (kaliumperchloraat en suiker) en er een elektronische ontsteking instopt kun je ook leuk knallen. Op boom van 15 cm dik binden, ontsteken. En toen kwam ineens de hele boom naar benden zetten Ook leuk.

Leuk trouwens van die astronaut in die auto

pi_14451385
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 03:44 schreef woediewokkie het volgende:
mod.....doet me weer denken aan mijn KPN-tijd,de truc met de soldeerbout en een boterham in de pauze....2 dingen proberen tegelijk te doen,de boterham op het printje duwen en de soldeerbout................hoorde hem net niet sissen,de warmte verraadde mijn minder intelligente actie
Suddenly there was a terrible roar and the sky was full of what looked like huge bats all swooping, screaching and diving around the car. And a voice screamed: Holy Jezus! What are these goddamn animals?!
  vrijdag 7 november 2003 @ 10:14:08 #219
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_14452312
Stok van een lawinepijl afgetrokken en toen afgestoken, dat was echt zo'n geval van één keer en noooooit meer.
In feite een hele grote voetzoeker, was wel spannend though...
  vrijdag 7 november 2003 @ 10:41:16 #220
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_14452804
kan iemand me hier een recept geven van een ontplofbaar goedje wat nog redelijk veilig is maar wel een lompe knal geeft? en kan je zelf een electrische ontsteking maken?? zo ja hoe?
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_14453156
Langs de prive weg tegenover ons huis ligt een oude stadion lichtpaal in de berm te verroesten. hebben mn neefjes en ik even een emmertje carbit gehaald, hup erin, emmertje water erover en wat kalverzakken over de opening, trekband eromheen vast trekken.

even een 20 min gewacht tot de buis goed vol gas zat

fakkeltje bij het gaatje aan de achterkant... BROEM!!

de stukken carbit lagen bij mn oom in de tuin en tegen de muur van zn huis (helemaal aan het einde van de straat).

And when you kill a man, you're a murderer Kill many, and you're a conqueror Kill them all...Ooh...Oh you're a god!
pi_14453416
B BOY.....ik weet wel een adres voor je,die je er alles over kunnen vertellen......OSAMA.B.L.........adres is TORA BORA grot 4 linksaf en hij begroet je vanzelf
Refuse/Resist/Innerself
pi_14455142
weet iemand ook hoe ik simpel een beste rookbom kan maken? (er zijn wel handleidingen, maar dat die gebruiken allemaal ingredienten die ik niet zo 1,2,3 in huis heb)
pi_14455256
@dolledingo

pvcbuis van aardige dikte, helemaal volproppen met van die halve meter sterretjes en aansteken... steekvlam van een halve meter en roken!!

And when you kill a man, you're a murderer Kill many, and you're a conqueror Kill them all...Ooh...Oh you're a god!
  vrijdag 7 november 2003 @ 12:25:36 #225
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_14455682
Jezus, als ik al die verhalen zo lees zou ik bijna willen zeggen: "Spelende vrouw wat hebben we nou geleerd?"
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')