quote:gelukkig? ik had liever wel me hand overgehouden
Op donderdag 6 november 2003 12:09 schreef rival het volgende:
ipv rotje de aansteker weggooien!dan dat rotje in je hand laten knallen!
glukkig niks aan over gehouden!
quote:Haha, dat ken ik! Ik had twee rotjes in mijn hand... steek er een aan en gooi de verkeerde weg... AUW!
Op donderdag 6 november 2003 12:09 schreef rival het volgende:
ipv rotje de aansteker weggooien!dan dat rotje in je hand laten knallen!
glukkig niks aan over gehouden!
Ding ging af en wij oohh en aahhh totdat er een politieauto de straat indraaide en bijna zo'n vuurbol id de grill kreeg..
Gelukkig enkel een strenge preek gekregen en wat oliebollen moeten afstaan...
quote:Jaah! Dat heb ik ook gedaan, bij een rotje van zo'n miljoenklapper..
Op maandag 11 november 2002 21:35 schreef schwa78 het volgende:
Afgelopen jaar op 1 januari een weigeraar opnieuw aangestoken. Ik had niet gezien dat ie van een 1000 klapper kwam en er een schietlont op zat...
Bijna mijn hand naar de klote
(btw, ik ben 24)
Maar wat als je dat niet wist...
ik liet een keer een stuk vuurwerk vallen (weet niet meer wat voor soort)
en ik raap em weer op, althans, dat dacht ik toch
want daarvoor hadden we een miljoenenknaller opgestoken, dus heel de grond zag rood en vol met weigeraars
Dus ik stak em aan, en het is natuurlijk zo'n schietlont
ding ontploft in mijn hand en ik begon te roepen en vragen wie een rotje richting mijn gezicht gooide
besefte het toen nog niet dat alles mijn shuld was
Een mooie siervuurwerkpijl door mijn oom gekocht
we stoppen dat ding in een lege olievat en wat water ingedaan om het zwaarder te maken
pijl vliegt weg en kom terecht in de balkon van de overburen (flatgebouw)
zij waren aan het kijken vanuit de deur naar het balkon
de nodige widowmakers in de rioolputjes gedaan
een kaugumautomaat dat er al jaaaaaren stond en nooit werd vervangen volgepropt met astronauten, dat ding gaf geen kick
uiteindelijk een gat in het stuk plastic gebrand
gratis kauwgum
Maar heb het nooit durven eten, zag er niet zo lekker uit
En dan zijn er altijd van die mensen die iets na 12en met de auto door de straat rijden, vooral als we zo goed bezig zijn met onze widowmakers
dus het kwam regelmatig voor dat er iets onder de auto's ontploften, maarjah eigen schuld...
ik had ooit met mijn neef en broer van zo'n rooktabletje in een brievenbus gedumpt
wij natuurlijk weglopen...
iets later zagen we en hoorden we een brandweerwagen komen die de straat kwam ingedraaid... (toen werd ik wel even bang )
we kochten ook altijd veel te veel astronauten, hele sloffen in 1 keer kopen, en als we tegen het eind van de avond nog te veel over hadden hielden we dat bij tot volgend jaar of we staken een slof op
dan komt er nog een onbekend jongetje ff wat benzine erover kappen
of een jaar of 2 geleden een maat van me dacht leuk te kunnen knutselen had ie 3 strijkers uitelkaar gehaald en het zilveren goedje er van in een big pen gestopt met daarboven metteen het zwavelkopje..
ging metteen af, en ik stond er nog wel een paar meter vandaan in een open veld, maar een piep in me oren niet normaal, verkeersbordje zat een flinke deuk in, maar goed, beter in het verkeersbord dan in je handenn imho
wat btw wel leuk is om te maken is een 15cm stalen pijpje (gas/waterleiding bv) een asronaut te stoppen en daarbovenop vullen met een pakje vergruisde sterretjes, aansteken en je hebt gegarandeerd een heuse sterrenregen hoor
quote:Als je beide einden van dat buisje dichtmaakt, er een ander kruit in doet (kaliumperchloraat en suiker) en er een elektronische ontsteking instopt kun je ook leuk knallen. Op boom van 15 cm dik binden, ontsteken. En toen kwam ineens de hele boom naar benden zetten
Op vrijdag 7 november 2003 03:27 schreef MOD het volgende:
wat btw wel leuk is om te maken is een 15cm stalen pijpje (gas/waterleiding bv) een asronaut te stoppen en daarbovenop vullen met een pakje vergruisde sterretjes, aansteken en je hebt gegarandeerd een heuse sterrenregen hoor![]()
Leuk trouwens van die astronaut in die auto
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 03:44 schreef woediewokkie het volgende:mod.....doet me weer denken aan mijn KPN-tijd,de truc met de soldeerbout en een boterham in de pauze....2 dingen proberen tegelijk te doen,de boterham op het printje duwen en de soldeerbout................hoorde hem net niet sissen,de warmte verraadde mijn minder intelligente actie
even een 20 min gewacht tot de buis goed vol gas zat
fakkeltje bij het gaatje aan de achterkant... BROEM!!
de stukken carbit lagen bij mn oom in de tuin en tegen de muur van zn huis (helemaal aan het einde van de straat).
pvcbuis van aardige dikte, helemaal volproppen met van die halve meter sterretjes en aansteken... steekvlam van een halve meter en roken!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |