-edit- oh, daar is het plaatje al.
ga zo weer verder ff lekker cruisen
quote:Die missie heb ik ook net gedaan, was leuk
Op zaterdag 9 november 2002 13:49 schreef jacco het volgende:
Ik heb de trails uitstaan. Gewoon weg omdat ik dat fijner vind spelen.
Die missie met die chopper heet Pnom Phen '86. Toffe titel want dat was een plaatsje in Vietnam. Waar dus een ware veldslag is geleverd net zoals in die missie.ga zo weer verder ff lekker cruisen
Best leuk
quote:nee, dat wat waren de Vice Cops
Op zaterdag 9 november 2002 14:05 schreef WebForce het volgende:
Ik was gisteren aan het vluchten voor de politie, was mijn car er bijna aan. Wou ik zo'n brute auto jatten, stappen er 2 mensen uit en arresteren mij!!!! Het waren gewoon normale mensen!Best leuk
quote:Aha, opletten dus met wagens pakken
Op zaterdag 9 november 2002 14:07 schreef DinoPK het volgende:
hehe dat zijn sonny & crocket
Nee hoor, de 'fbi' rijdt in dit spel in ferrari's.
quote:De Vice Cops hebben volgens mij wel een zwaailicht in de auto, dus daar kan je het aan zien.
Op zaterdag 9 november 2002 14:08 schreef WebForce het volgende:[..]
Aha, opletten dus met wagens pakken
[Dit bericht is gewijzigd door Ker_Plunk op 09-11-2002 17:45]
quote:No problem
Op zaterdag 9 november 2002 15:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
Tijn kan je even topic toevoegen aan de title,dus [Ps2] Het Grote GTA: Vice City Topic Part 4
ik stond net op zon loopbrug ofzo bij de vuurtoren, wou ik ff afstappen van mn motor want politieagent was strandganger dood ana het schoppen.. ik sta af.. sta dus op dat houten ding.. en glij er zo af het water in!!
TAZ HATES WATER!
of is dat na een missie?
quote:Achter de pizzeria staat een brommertje (soms). Gewoon d'r op gaan zitten en je kan de pizza missies doen. Levert alleen niet echt veel geld op $ 10 per pizza ofzo.
Op zaterdag 9 november 2002 15:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
ehm.. hoe kan je bij de pizzaria gaan werken dan? ben er nu en krijg aleen wat te eten (health erbij)of is dat na een missie?
quote:thnx
Op zaterdag 9 november 2002 15:26 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Achter de pizzeria staat een brommertje (soms). Gewoon d'r op gaan zitten en je kan de pizza missies doen. Levert alleen niet echt veel geld op $ 10 per pizza ofzo.
[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 09-11-2002 16:03]
quote:Gewoon ff voor dat venstertje wachten en dan komen er vanzelf weer gele dots
Op zaterdag 9 november 2002 16:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
vaag, ik doe dus pizza-missie.. krijg een gele dot op de radar, bezorg de pizza.. en dan zegt ie dat ik terug moet voor meer klanten.. dus ik terug.. zegt ie dat ik moet oprotten en mn pizzas bezorgen.. maar er zijn geen gele dots meer
wel kut, had mooie wapens (handgranatenm, zwaard, gun, knuppel, kettingzaag)
nu ff wat anders doen. Anders sta ik strax niet voor de gevolgen in.
greetz
damn ben nu al bijna vaker dood gegaan dan in gta3
enne wat vinden jullie beste auto? ik vind de cheetah van autos het fijnst rijden en van de tweewielers de nogwat 600 en de pizzascooter
[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 09-11-2002 16:24]
quote:In GTA3 ben ik ook wel eens door de hele stad gereden door gewoon op een politieauto te gaan staan, hoor
Op zaterdag 9 november 2002 16:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
hm als je nu op een auto gaat staan schuif je er niet meer af zoals met gta3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |