abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6493031
Zomervakantie?? De winter is nog niet eens begonnen?! Toch boeken er al veel mensen in december voor hun zomervakantie in 2003. Weten jullie al waar je heen gaat? Heen wilt? Misschien tips voor mij? Ik heb namelijk geen idee!
pi_6493042
Ik weet al waar ik heen ga, maar ik boek nog niet.

(Cuba)

Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_6493054
volgende week wordt de (voorjaars)vakantie naar Egypte geboekt (in Duitsland)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_6493059
Wandelen in Noorwegen
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_6493160
Kermis Akersloot! Hoef je niet eens te boeken!
pi_6493219
Wij hebben ook nog geen idee eigenlijk.
Maar Chersonissos op Kreta vorig jaar was egt super!!
Dat is dus wel een tip..
Overdag en s'avonds perfect stappen,!
pi_6493366
Jullie zijn snel!
Wij hebben nog geen idee wat we gaan doen. Waarschijnlijk gaan we niet weg in de zomervakantie. Dan is het nogal moeilijk vrij krijgen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_6493389
Spanje ergens denk ik. Met vrienden.
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_6493430
Eind mei in elk geval een weekje naar Normandie. Daarna weten we nog niet!

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_6493544
Het grote "waar moet ik heen?!" topic

Voor als je niet weet waar je naar toe moet op vakantie! Vergeet dan trouwens niet wat essentiele dingen te vermelden als het budget, intresses, duur van de vakantie etc.

Ik heb zo'n vermoeden dat er voor mij niet zo veel vakantie inzit volgend jaar. Maandje verbouwen en verhuizen lijkt me wel aangenaam en ik ga in ieder geval de afsluitdijk lopen en misschien de strand6daagse en verder weet ik het nog niet!

maandag 28 oktober 2002 @ 00:57:45 #11
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_6498241
* Dagobert weet het nog niet. Misschien dat ik naar Nederland ga in de zomervakantie (als ik nog in Canada zit dan) misschien dat mn ouders nog ergens leuks heen gaan en dat ik meehop. Moet in ieder geval ook verhuizen, dus zoveel vakantie zit er ws ook weer niet in.

Kortweg: heb nog geen flauw idee

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_6499307
Altijd de zomer weer een lange maand aan de cote d'azur doorbrengen. Hoef niet te boeken, hebben er wat staan van de famillie.

Ik doe dr ook altijd nog een stedentripje bij, kopenhagen lijkt me wel heel erg leuk.

Maar de vakantie voor februari moet ik nog gewoon boeken, ik ben altijd vrij laat met boeken.

pi_6499323
Het zit er dik in dat dat weer turkije wordt en dan uiteraard WEER marmaris, dikke vette aanrader is dat
Dus Lauratjuh, ik zie je volgend jaar in Marmaris
  maandag 28 oktober 2002 @ 09:42:20 #14
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_6499335
Duck kent iemand met een huisje in Frankrijk...denk dat we daar maar lekker heen gaan, niet boeken dus
To infinity…and beyond!
  maandag 28 oktober 2002 @ 09:49:03 #15
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_6499390
Orlando ofzo lijkt me wel wat... maar zal der toch wel niet heen gaan
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  zaterdag 2 november 2002 @ 10:43:01 #16
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_6583622
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 19:48 schreef MissMSX het volgende:
Wandelen in Noorwegen
he dat grappig, dat gaan wij ook deze zomer doen in Noorwegen, we weten alleen nog niet waar en hoe enzo.

Heb jij misschien nog leuke tips ?? We hebben echt geen idee waar we naar toe willen gaan.
En is het waar dat je daar "gewoon" kan camperen waar je maar wilt ??
We moeten nog ff info aanvragen over Noorwegen, zoals je merkt.
Maar als je nog tips/ideeën hebt zijn die van harte welkom

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_6775008
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 10:43 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Heb jij misschien nog leuke tips ?? We hebben echt geen idee waar we naar toe willen gaan.
En is het waar dat je daar "gewoon" kan camperen waar je maar wilt ??
We moeten nog ff info aanvragen over Noorwegen, zoals je merkt.
Maar als je nog tips/ideeën hebt zijn die van harte welkom

Ik heb afgelopen zomer gewandeld in Noorwegen, dat was in 1 woord fantastisch (nu hadden we ook erg het weer mee). De haddangarvida vond ik het mooist (en het ruigst), verder zijn we in Jotunheimen (beklimming van de Fanaraken) en Trollheimen geweest. Je kunt idd vrij kamperen, maar ook handig is om lid te worden van de DNT (dat kan vie het Noors Verkeersbureau) zodat je een aanzienlijke korting krijgt om in hun hutten te slapen.

* te lui om foto's in the scannen, wie weet binnenkort

pi_6778827
Zoals het er nu uitziet wordt dat vast iets van Gambia ofzo
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_6779786
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 19:48 schreef Jordy-B het volgende:
volgende week wordt de (voorjaars)vakantie naar Egypte geboekt (in Duitsland)
Hoeveel scheelt dat met boeken in Nederland? Ik overweeg namelijk om ook voortaan in Duitsland mijn vakanties te boeken.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 13 november 2002 @ 15:26:19 #20
20790 Yvonnetje
Mooi hč, alles.....
pi_6779833
Zou wel graag naar Gambia of Egypte willen

Maar ivm mijn werk weet ik niet wanneer ik volgend jaar vrij kan nemen, dus waarschijnlijk deze zomer Europa (Frankrijk - Spanje - Portugal)...

Geluk is een richting, geen punt
  vrijdag 22 november 2002 @ 14:06:22 #21
40515 AntiAlias
Zonder karteltjes!
pi_6943804
Wil heel graag Fly & Drive Miami doen!!
Maar ja dat driven vind ik wel cool maar dat Flyen is nog steeds geen hobby van me
Het lijkt wel of ik 't steeds enger begin te vinden!
Ik weet het zeker, denk ik....
pi_7053197
Hier weten we nog niet wat het gaat worden. Grote kans dat het weer Tunesië wordt, al ga ik liever naar Dubai of de VS.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_7054498
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 00:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hier weten we nog niet wat het gaat worden. Grote kans dat het weer Tunesië wordt, al ga ik liever naar Dubai of de VS.
Welke gedeelte van Tunesië wordt het dan?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_7144757
Ik denk dat het algarve - portugal in 2003 wordt. Iemand enig idee of de zomergidsen al uit zijn??
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_7144773
Egypte
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')