(Cuba)
Voor als je niet weet waar je naar toe moet op vakantie! Vergeet dan trouwens niet wat essentiele dingen te vermelden als het budget, intresses, duur van de vakantie etc.
Ik heb zo'n vermoeden dat er voor mij niet zo veel vakantie inzit volgend jaar. Maandje verbouwen en verhuizen lijkt me wel aangenaam en ik ga in ieder geval de afsluitdijk lopen en misschien de strand6daagse en verder weet ik het nog niet!
Kortweg: heb nog geen flauw idee
Ik doe dr ook altijd nog een stedentripje bij, kopenhagen lijkt me wel heel erg leuk.
Maar de vakantie voor februari moet ik nog gewoon boeken, ik ben altijd vrij laat met boeken.
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 19:48 schreef MissMSX het volgende:
Wandelen in Noorwegen
Heb jij misschien nog leuke tips ?? We hebben echt geen idee waar we naar toe willen gaan.
En is het waar dat je daar "gewoon" kan camperen waar je maar wilt ??
We moeten nog ff info aanvragen over Noorwegen, zoals je merkt.
Maar als je nog tips/ideeën hebt zijn die van harte welkom
quote:Ik heb afgelopen zomer gewandeld in Noorwegen, dat was in 1 woord fantastisch (nu hadden we ook erg het weer mee). De haddangarvida vond ik het mooist (en het ruigst), verder zijn we in Jotunheimen (beklimming van de Fanaraken) en Trollheimen geweest. Je kunt idd vrij kamperen, maar ook handig is om lid te worden van de DNT (dat kan vie het Noors Verkeersbureau) zodat je een aanzienlijke korting krijgt om in hun hutten te slapen.
Op zaterdag 2 november 2002 10:43 schreef appelsientje het volgende:[..]
Heb jij misschien nog leuke tips ?? We hebben echt geen idee waar we naar toe willen gaan.
En is het waar dat je daar "gewoon" kan camperen waar je maar wilt ??
We moeten nog ff info aanvragen over Noorwegen, zoals je merkt.
Maar als je nog tips/ideeën hebt zijn die van harte welkom
* te lui om foto's in the scannen, wie weet binnenkort
quote:Hoeveel scheelt dat met boeken in Nederland? Ik overweeg namelijk om ook voortaan in Duitsland mijn vakanties te boeken.
Op zondag 27 oktober 2002 19:48 schreef Jordy-B het volgende:
volgende week wordt de (voorjaars)vakantie naar Egypte geboekt (in Duitsland)
Maar ivm mijn werk weet ik niet wanneer ik volgend jaar vrij kan nemen, dus waarschijnlijk deze zomer Europa (Frankrijk - Spanje - Portugal)...
quote:Welke gedeelte van Tunesië wordt het dan?
Op vrijdag 29 november 2002 00:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hier weten we nog niet wat het gaat worden. Grote kans dat het weer Tunesië wordt, al ga ik liever naar Dubai of de VS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |