abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 januari 2003 @ 21:22:08 #176
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_7861938
quote:
Op zondag 12 januari 2003 21:10 schreef blieblie het volgende:

[..]

WERKKAMPEN????? ....
Je bent niet goed wijs....

Ik hoopte dat men snapte dat dat gedeelte sarcastisch bedoeld was (ik dacht dat mn mening over die 2 plannen al voor zich sprak; blijkbaar niet).
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_7862064
quote:
Op zondag 12 januari 2003 21:05 schreef DaLoeNaTiK het volgende:
Ik stem liever op een partij die zich meer focused om het achterliggende probleem ook ECHT op te lossen in plaats van de problemen met wat gegoochel weg te werken...
gegoochel? we hebben het in deze over simpele ordehandhaving.... los van wat ik er verder van vind.....
  zondag 12 januari 2003 @ 21:46:04 #178
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_7862457
Vraag aan Winnie:
Waarom kun je soms zo triest uit de hoek komen? Ik vind dat je soms goede standpunten hebt, in ieder geval standpunten die verdedigd zouden moeten worden. Waarom doe je dat dan op zo'n aggressieve manier; en profileer je jezelf daarbij als een persoon die door de wereld verkeerd begrepen word (terugdenkend aan een stukje Nova en een stukje Kruispunt).
Het gaat er toch juist om dat je zo eerlijk en duidelijk mogelijk bent in de politiek, soms heb ik het idee dat je het enkel doet om verrijking van de naam Winny, en enkel voor jezelf, terwijl je het juist voor het vólk moet doen...
Action is the enemy of thoughts
pi_7862485
jaaaah we maken een hoop 'werkkampen' zijn we ook weer van die criminelen af, en wie zou er om malen als er een aantal 'arbeidsongevallen' plaatsvind? (6)

zeker als ze op ijsland ofzo zijn

deze account is gehacked door GreyHatHacks
pi_7863446
quote:
Op zondag 12 januari 2003 20:49 schreef Vibromass het volgende:
Beste Winny,
Hoe bevalt het je om oudste poster te zijn op Fok.nl?
Is dat zo? Zijn jullie allemaal zo jong dan?
Duidelijk !!
  zondag 12 januari 2003 @ 22:35:06 #181
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_7863508
quote:
Op zondag 12 januari 2003 22:31 schreef Winny het volgende:

Winny, het merendeel van de posters op dit forum is relatief jong, maar er zijn ook nog wel wat oudere users hier te vinden hoor.

sprak een relatief gezien wat oudere poster

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_7863518
quote:
Op zondag 12 januari 2003 20:47 schreef BAZZA het volgende:
Beste Winnie,

Behalve een streng(er) vreemdelingenbeleid als de LPF, waarom zou iemand op uw partij stemmen ipv de LPF?

De LPF heeft in haar korte bestaan zo ongeveer alles overboord gegooid waar het in mijn ogen bij Fortuyn om draaide. De club was en is volgens mij nog steeds niet in staat om democratisch te werken. Het terugnemen van uitspraken is aan de orde van de dag (zie Nawijn en Herben). De LPF is in mijn ogen verworden tot een partij zoals alle andere.
Duidelijk !!
pi_7863530
quote:

[..]

Fok! begon ooit als "jongerenforum", in hoeverre dat nog steeds het geval is zou ik niet weten.

Vraagje:
Hoe willen de Conservatieven de dreigende stijging van de werkloosheid tegen gaan bij een inzakkende economie?

Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_7863572
quote:
Op zondag 12 januari 2003 20:51 schreef Trainspotter het volgende:
Winny, wat zijn je standpunten ten aanzien van het milieu?
Milieu heeft voor mij geen prioriteit. Er zijn andere problemen die in dit land aangepakt moeten worden, zoals de veiligheid, de wachtlijsten en de totaal verziekte collectieve sector.
Duidelijk !!
pi_7863590
Hoe is het om in de media afgeschilderd te worden als één van de "vermakelijkheden" van de Haagse politiek? Ik kan me voorstellen dat het imago dat je hebt bij het publiek niet klopt met de werkelijkheid, maar trek je je dat persoonlijk aan?

En, wat ga je doen als je geen zetel in het parlement haalt met Conservatieven.nl? Kun je nog terug naar je vorige baan?

pi_7863645
quote:
Op zondag 12 januari 2003 22:36 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Fok! begon ooit als "jongerenforum", in hoeverre dat nog steeds het geval is zou ik niet weten.

Vraagje:
Hoe willen de Conservatieven de dreigende stijging van de werkloosheid tegen gaan bij een inzakkende economie?

Het is van groot belang om het ondernemersklimaat in Nederland te verbeteren. Onze economie is voor een belangrijk deel afhankelijk van het midden- en kleinbedrijf. Te veel regels en te zware lasten maken het onaantrekkelijk om een onderneming te starten. Denk daarbij aan de Pemba en de WAZ.
Duidelijk !!
pi_7863667
quote:
Op zondag 12 januari 2003 22:39 schreef Madame het volgende:
Hoe is het om in de media afgeschilderd te worden als één van de "vermakelijkheden" van de Haagse politiek? Ik kan me voorstellen dat het imago dat je hebt bij het publiek niet klopt met de werkelijkheid, maar trek je je dat persoonlijk aan?

En, wat ga je doen als je geen zetel in het parlement haalt met Conservatieven.nl? Kun je nog terug naar je vorige baan?

Ik trek me dat niet aan. Ik vind het wel jammer. Men heeft te weinig interesse in inhoudelijke zaken.

Ik denk niet dat ik terug kan naar mijn vorige baan. Daar zit inmiddels iemand anders....

Duidelijk !!
  zondag 12 januari 2003 @ 22:45:47 #188
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_7863702
Winny, ben je verder gegaan met de conservatieven.nl uit ideologie of vanuit persoonlijke motieven?
pi_7863705
quote:
Op zondag 12 januari 2003 21:46 schreef Reintje het volgende:
Vraag aan Winnie:
Waarom kun je soms zo triest uit de hoek komen? Ik vind dat je soms goede standpunten hebt, in ieder geval standpunten die verdedigd zouden moeten worden. Waarom doe je dat dan op zo'n aggressieve manier; en profileer je jezelf daarbij als een persoon die door de wereld verkeerd begrepen word (terugdenkend aan een stukje Nova en een stukje Kruispunt).
Het gaat er toch juist om dat je zo eerlijk en duidelijk mogelijk bent in de politiek, soms heb ik het idee dat je het enkel doet om verrijking van de naam Winny, en enkel voor jezelf, terwijl je het juist voor het vólk moet doen...
Bij Kruispunt ben ik nooit geweest. Nova heeft mij onder valse voorwendselen voor de camera gehaald en kwam vervolgens met een gestolen email aan zetten. Lijkt me logisch dat ik dan kwaad word...
Duidelijk !!
pi_7863739
quote:
Op zondag 12 januari 2003 22:45 schreef Leonardo1504 het volgende:
Winny, ben je verder gegaan met de conservatieven.nl uit ideologie of vanuit persoonlijke motieven?
Uit persoonlijke motieven zou ik het nooit gedaan hebben. Ik denk dat het van groot belang is, dat er in dit land in ieder geval nog iemand in het parlement zit die haar mond open durft te doen en de rest in de gaten houdt.
Duidelijk !!
pi_7863742
Oe! Een simpele: Kernenergie, ja of nee?
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  zondag 12 januari 2003 @ 22:48:39 #192
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_7863761
quote:

[..]

Er zijn wel wat verdwaalde oudere jongeren (bijvoorbeeld iemand van 38 die hier liefdevol 'oma' genoemd wordt) maar het merendeel is vrij jong. Dat kun je ook wel zien aan de reacties - zo ook weer in deze thread - waar het nog wel eens aan wat nuance of fatsoen kan ontbreken. Niet te serieus nemen dus dat Fok!
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
  Trouwste user 2022 zondag 12 januari 2003 @ 22:49:09 #193
7889 tong80
Spleenheup
pi_7863767
quote:
Op zondag 12 januari 2003 22:45 schreef Winny het volgende:

[..]

Bij Kruispunt ben ik nooit geweest. Nova heeft mij onder valse voorwendselen voor de camera gehaald en kwam vervolgens met een gestolen email aan zetten. Lijkt me logisch dat ik dan kwaad word...

Vind je het achteraf niet raar om te zien dat je jezelf niet in de hand hebt ? Terwijl je je waarschijnlijk voor had genomen niet te reageren op provocaties.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 12 januari 2003 @ 22:49:10 #194
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_7863768
quote:
Op zondag 12 januari 2003 22:47 schreef Winny het volgende:

[..]

Uit persoonlijke motieven zou ik het nooit gedaan hebben. Ik denk dat het van groot belang is, dat er in dit land in ieder geval nog iemand in het parlement zit die haar mond open durft te doen en de rest in de gaten houdt.

Dan moet je ook respecteren dat niet iedereen vindt dat je de waarheid in pacht hebt. Je temperament laat dat niet altijd zien. Overigens geldt dat ook voor een aantal tegenstanders van je.
pi_7863879
quote:
Op zondag 12 januari 2003 22:48 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Er zijn wel wat verdwaalde oudere jongeren (bijvoorbeeld iemand van 38 die hier liefdevol 'oma' genoemd wordt) maar het merendeel is vrij jong. Dat kun je ook wel zien aan de reacties - zo ook weer in deze thread - waar het nog wel eens aan wat nuance of fatsoen kan ontbreken. Niet te serieus nemen dus dat Fok!

als je zo over ons denkt, wat doe je hier dan?
(Is Yvonne pas 38? )

Maar Mevrouw de Jong, of Winny , als we dan toch bezig zijn.

Ikzelf heb maar weinig met politiek op een redelijk stabiele mening over de maatschappelijke problemen na dan. Maar wat ik wel leuk vindt zijn uw normale, nuchtere antwoorden. ik hoop dat u wat heeft aan onze mening hier, en ga vooral verder, het is wel leuk om te lezen zo .

zondag 12 januari 2003 @ 22:57:39 #196
31576 topdroppie
de held van snoepend nederland
pi_7863928
Mede naar aanleiding van dit topic is het volgende topic opgestart

HET 2de kamer FOK-debat

pi_7863962
Hmm, ik ben zo'n oudere jongere. Zo heet dat nu eenmaal. Ach ja...

Mag ik nog een vraag stellen? Hoe gaat dat nou in de Kamer? Ik bedoel, hoe gaan de kamerleden persoonlijk met elkaar om? Kun je bij wijze van spreken gewoon een sigaretje bietsen bij je politieke tegenstander of is ieder stroming op zichzelf? En vooral: heb jij veel vrienden onder politici van andere partijen? Wie bijvoorbeeld?

zondag 12 januari 2003 @ 22:59:53 #198
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_7863975
Mevrouw de Jong, mag ik zeggen dat ik uw partijnaam niet zo goed gekozen vind. Om te beginnen is het een paradox. Conservatieven.nl. Conservatief, vasthoudend aan ouderwetse idealen en opvattingen is in (schijnbare) tegenspraak met het .nl gedeelte. Internet is een modern medium, progerssief en interactief.
Bovendien rust er op conservatief nogal een negatieve lading, dat is toch ook niet echt reclame.
  Trouwste user 2022 zondag 12 januari 2003 @ 23:01:23 #199
7889 tong80
Spleenheup
pi_7864003
quote:
Op zondag 12 januari 2003 22:47 schreef Winny het volgende:

[..]

Lieve Winny,

Ik ben blij dat je over ons waakt.

Maar waar komt dat idealisme vandaan ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 12 januari 2003 @ 23:02:12 #200
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_7864017
quote:
Op zondag 12 januari 2003 22:48 schreef Vibromass het volgende:

[..]

ook jonge mensen mogen natuurlijk stemmen. Er zijn behoorlijk wat stemgerechtigden op fok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')