quote:Bron: De Telegraaf
AMSTERDAM - Eureka! Het raadsel waarom rapper Nelly (28), naast drie tatoeages op de rest van zijn lichaam, vaak een pleister op zijn linkerwang draagt is opgelost! Het is namelijk ter nagedachtenis aan zijn vriend Slo Down, die een straf uitzit voor een gewapende overval.Nelly, die bij zijn geboorte de naam Cornell Haynes Jr. meekreeg,: "Hij heeft acht jaar gekregen waarvan hij er nu drie heeft opzitten." De populaire rapper, die met zijn nummer 'Dilemma' momenteel rechtstreeks op nummer 1 lijkt af te stevenen, is teleurgesteld in zijn vroegere maatje en bandlid van The St Lunatics (vandaar de Lunatic-tatoeage boven Nelly's navel),: "we hebben toendertijd geprobeerd hem ervan te weerhouden, maar hij wilde niet luisteren. Daar moet ik mij bij neerleggen. Ik kan nu wél mijn dromen najagen, maar zónder hem naast me, en dat doet zeer."
Op de vraag of hem hetzelfde had kunnen overkomen antwoordt de vader van een dochtertje en zoontje: "Drie jaar geleden wel, maar ik was slim genoeg om het niet te laten gebeuren."
Zo !! Weer een raadsel opgelost. Dus we zien Nelly de komende 5 jaar nog met zo'n raar ding op zijn wang
Het is slechts een kwestie van tijd alvorens de Nelly symphatisanten in dit land er net zo achterlijk bij gaan lopen. Maar dat zie je hier altijd; eerst gaan ze er in de States achterlijk bij lopen en dan waait het vanzelf over hier naartoe.
Zal wel weer ijdele hoop zijn....
Zo jammer........
quote:Omdat het PIJN doet, dat staat er toch.
Op donderdag 24 oktober 2002 10:09 schreef The_Comeback-kid het volgende:
Maar waarom in godsnaam nu weer een Pleister ??? Hoe kom je alleen al bij het idee
Iets van een ketting of een ring ofzo vind ik wel kunnen, maar een pleister? Volgens mij is het gewoon weer aandacht-trekkerij.Zo jammer........
quote:Dat verklaart een hoop
Op donderdag 24 oktober 2002 10:12 schreef Koningin het volgende:[..]
Omdat het PIJN doet, dat staat er toch.
En als het pijn doet, dan moet er een pleister opgeplakt worden!
Het pleistermysterie eindelijk ontrafeld, dat kan mooi in dat topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |