Voor wat het waard is... Rust zacht lieve Will, je hebt altijd een speciaal plekje in mijn hart gehad!!!
Gewoon een klein eerbetoontje...
Sterkte.
quote:Ach... als je de achtergrond van hem kent... verstoten door zijn familie, etc. Dit topic is gewoon een eerbetoon aan hem (Will) en binnen een dag of 2 is dit topic toch ver genoeg afgezakt en kijkt niemand er meer naar om! Ik wilde gewoon even het gezicht bij het berichtje laten zien!
Op woensdag 23 oktober 2002 02:29 schreef popolon het volgende:
' Vind het heel rot voor je maar weet je zeker dat je die foto wilt plaatsen ?Sterkte.
quote:Ik respecteer dat dan, ik bedoelde er niks kwaads mee.
Op woensdag 23 oktober 2002 02:38 schreef Lamour het volgende:[..]
Ach... als je de achtergrond van hem kent... verstoten door zijn familie, etc. Dit topic is gewoon een eerbetoon aan hem (Will) en binnen een dag of 2 is dit topic toch ver genoeg afgezakt en kijkt niemand er meer naar om! Ik wilde gewoon even het gezicht bij het berichtje laten zien!
Nogmaals sterkte.
quote:Bedankt!
Op woensdag 23 oktober 2002 02:42 schreef popolon het volgende:Ik respecteer dat dan, ik bedoelde er niks kwaads mee.
Nogmaals sterkte.
Eerst dat topic van QyRoZ, en nu dit.
Keiharde mensen zullen wellicht zeggen "eigen schuld, dat krijg je als je jezelf kapot maakt met drugs"... Maar het blijft ondanks alles toch je medemens? Geen enkel redelijk persoon verdient dit.
Ook jij heel veel sterkte toegewenst, alsmede alle nabestaanden natuurlijk.
Veel sterkte toegewenst aan jou en alle nabestaanden!
quote:Uhm... wij waren 2 jongetjes... Maar toch bedankt!!!
Op woensdag 23 oktober 2002 03:32 schreef Onbekendje het volgende:
Damn wat klote voor je meid![]()
![]()
Veel sterkte toegewenst aan jou en alle nabestaanden!
quote:Damn, je krijgt vanaf je jeugd er in gegoten dat die troep niet goed is en zwaar verslavend. Is het niet op TV in drama's en docu's dan is het wel door je ouders, door school of gewoon het afschriukwekkende aanbeeld van junks op publieke plaatsen zoals stations.
Op woensdag 23 oktober 2002 03:07 schreef motown het volgende:
He, wat triest allemaal.Eerst dat topic van QyRoZ, en nu dit.
Keiharde mensen zullen wellicht zeggen "eigen schuld, dat krijg je als je jezelf kapot maakt met drugs"... Maar het blijft ondanks alles toch je medemens? Geen enkel redelijk persoon verdient dit.
Ook jij heel veel sterkte toegewenst, alsmede alle nabestaanden natuurlijk.
Hoe dom ben je dan om te denken als je je eerste lijn snuift of je eerste spuit plaatst in je ader "ach, dat overkomt me niet" ?
Heel lullig voor de topicstarter dat zijn ex-vriendje er niet meer is, maar als hij verslaafd was aan de hard drugs dan was het gewoon zijn eigen schuld.
Ik vraag me af hoe meneer zijn verslaving financierde? Ook mensen beroven van hun goederen zoals zovelen van die gasten?
Nee, het is allemaal heel zielig voor zo'n junkie dat ie verslaafd is enzo is dan de standaard linkse opmerking waarbij helemaal vergeten wordt wat zo'n persoon z'n omgeving aandoet. Het zal jouw auto maar zijn die je 's ochtend aantreft met een kapotgeslagen ruit en compleet leeggehaald.
Ik heb dus een enorme hekel aan junks
Zou, wanneer ik dit zou horen, denk ik proberen te achterhalen waar hij begraven is en dan 1 keer z'n graf bezoeken.
quote:Verslaving zit in je, ik heb ook vaak zat drugs gebruikt, en toch niet verslaafd geworden. Alcohol is net zo verslavend (zo niet verslavender) dan bv coke.
Op woensdag 23 oktober 2002 08:19 schreef MikeyMo het volgende:[.Hoe dom ben je dan om te denken als je je eerste lijn snuift of je eerste spuit plaatst in je ader "ach, dat overkomt me niet" ?
Tja...
Martin
* Doffy moet er niet aan denken dat het zo triest afloopt met iemand van wie je houdt...
Wel ff schrikken van die foto, wat lijkt Will op mijn broer (qua uiterlijk dan)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |