abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6395899
Zo de datum staat vast.

Bron: 3Fm nieuws

pi_6395926
Op m'n verjaardag even dat knopje van (waarschijnlijk) Nawijn induwen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6395937
toch niet helemaal volgens nu.nl
quote:
'Verkiezingen 15 of 22 januari'

Uitgegeven: 21 oktober 2002 12:33
Laatst gewijzigd: 21 oktober 2002 17:32

DEN HAAG - Een grote meerderheid van de fracties in de Tweede Kamer wil verkiezingen in de tweede helft van januari. Dit betekent dat alle stemgerechtigden op 15 of 22 januari naar de stembus mogen. Dat heeft Kamervoorzitter Weisglas gezegd na afloop van zijn adviserende gesprek met koningin Beatrix op Huis ten Bosch.

eten!!!
pi_6395948
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 18:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
als t de 15de word kan je net niet dta knopje indrukken.......
eten!!!
pi_6395959
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 18:05 schreef janatwork het volgende:

[..]

als t de 15de word kan je net niet dta knopje indrukken.......

Jawel hoor, heb de kiesgerechtigde leeftijd als een tijdje bereikt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6396016
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 18:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Jawel hoor, heb de kiesgerechtigde leeftijd als een tijdje bereikt.

dat kan ook
eten!!!
pi_6396037
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 18:10 schreef janatwork het volgende:

[..]

dat kan ook

Moet ik wel op mijn verjaardag helemaal naar de stembus, die 110 km verder ligt. Misschien maar even een stempas regelen.
pi_6396061
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 18:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Moet ik wel op mijn verjaardag helemaal naar de stembus, die 110 km verder ligt. Misschien maar even een stempas regelen.

ik neem aan dat je niet in nederland bent op dat moment. hoe zit t dna met stemmen (kiespas)?????
eten!!!
pi_6396114
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 18:13 schreef janatwork het volgende:

[..]

ik neem aan dat je niet in nederland bent op dat moment. hoe zit t dna met stemmen (kiespas)?????

Als je in het buitenland woont dan wordt het opgestuurd. Als je tijdelijk op vakantie bent ofzo, dan zul je iemand een volmacht moeten geven.
  maandag 21 oktober 2002 @ 18:18:59 #10
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_6396141
Ik vertrek binnenkort een half jaar naar het buitenland, dus dat zal wel leuk worden om die volmacht te regelen. Heb nog 2 weken de tijd.
pi_6396559
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 18:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wow, er zijn echt nog mensen die op de LPF stemmen!
pi_6396812
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 18:46 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

Wow, er zijn echt nog mensen die op de LPF stemmen!

Ach, op zich vind ik nawijn wel ok ... vooral dat idee van criminele allochtonen met dubbele nationaliteit hun nederlandse ontnemen is wel .
  maandag 21 oktober 2002 @ 19:06:18 #13
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_6396821
erger zou zijn als je nu naar lpf overstapt van bijv. CDA :S
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_6396906
quote:
VERVROEGDE VERKIEZINGEN OP 22 JANUARI 2003

H.M. de Koningin heeft advies ingewonnen naar aanleiding van de ontslagaanvraag van het kabinet Balkenende. Op basis daarvan is besloten dat er op woensdag 22 januari 2003 Tweede-Kamerverkiezingen zijn.

Dat is de uitkomst van adviezen die zijn uitgebracht door minister-president Balkenende, de voorzitters van de Eerste en Tweede Kamer en de vice-president van de Raad van State. De consultaties over de ontstane politieke situatie waren nodig nadat het kabinet-Balkenende vorige week een ontslagaanvraag had ingediend.

Op basis van de uitgebrachte adviezen en de opvattingen die in de Tweede Kamer leven, heeft de Koningin nu aan het kabinet gevraagd om 'op korte termijn de ontbinding van de Tweede Kamer te bevorderen'. De Kamerverkiezingen worden gehouden op woensdag 22 januari 2003.

De verkiezingen staan nu dus wel vast.
pi_6396909
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 19:05 schreef Knakker het volgende:

[..]

Ach, op zich vind ik nawijn wel ok ... vooral dat idee van criminele allochtonen met dubbele nationaliteit hun nederlandse ontnemen is wel .

Precies. Nawijn weet van aanpakken.
pi_6396955
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 19:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Precies. Nawijn weet van aanpakken.

jah de hele LPF weet van aanpakken. Dat hebben we onderhand gezien.
pi_6397033
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 19:14 schreef Chadi het volgende:

[..]

jah de hele LPF weet van aanpakken. Dat hebben we onderhand gezien.

pi_6397897
We gaan er weer tegenaan .
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_7824546
pi_7824804
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 18:25 schreef FlyingFox het volgende:
[afbeelding]
Verkeerde topic: [centraal] Opiniepeilingentopic

Deze kan trouwens wel dicht, dat de verkiezingen op 22 januari zijn weten we nu wel!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')