abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6299807
Kabinet is bijeen in Trevezaal , zal 1 van de 2 aftreden om het kabinet te redden of zijn ze beiden te koppig en valt het kabinet daardoor.
Ik denk aftreden Heinsbroek en van Schendelen nieuwe minister van economische zaken.
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 21:05:57 #2
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6299842
De minst intelligente: Heinsbroek
pi_6299852
Als er eentje aftreedt is het Heinsbroek. Het vertrek van een vice-premier betekent de val van het kabinet.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_6299865
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 21:06 schreef Meneer_Aart het volgende:
Als er eentje aftreedt is het Heinsbroek. Het vertrek van een vice-premier betekent de val van het kabinet.
Zouden ik dat ook eens meegemaakt hebben
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_6299905
Of allebei misschien...
quote:
"Bomhoff en Heinsbroek moeten weg"

DEN HAAG De LPF-ministers De Boer en Nawijn en de 5 LPF-staatssecretarissen willen dat hun twee ruziende collega's Bomhoff en Heinsbroek opstappen. Dat heeft fractievoorzitter Wijnschenk gezegd na crisisberaad van de partij.

Bij het overleg waren de bewindslieden van de LPF, Wijnschenk en Mat Herben, die mogelijk Wijnschenk als fractieleider zal opvolgen. Heinsbroek zei na afloop dat zowel hij als minister Bomhoff nog in functie zijn. Mat Herben sloot niet uit dat Heinsbroek zal aftreden.

Wijnschenk zei het onacceptabel te vinden als Heinsbroek moet opstappen. Hij noemde Bomhoff "onbetrouwbaar".

bron: Teletekst
zie ook: http://www.omroep.nl/nos/nieuws/binnenland/2002/oktober/151002/herben.html

dinsdag 15 oktober 2002 @ 21:09:45 #6
17062 Labtech
I have a Cunning Plan !
pi_6299920
quote:
Zouden ik dat ook eens meegemaakt hebben
Hoezo, waar zat je toen het NIOD rapport bekend werd gemaakt ?
Echte diehards gebruiken postduiven
pi_6299934
De vraag is nu, begrijp ik, of het kabinet Balkenende deze nacht nog overleeft... En mijn mening is dat het zootje ongeregeld vandaag nog liever dan morgen wordt opgerold (sorry hoor...). Wat een losers.
I´m back.
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 21:10:38 #8
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6299940
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 21:08 schreef Kozzmic het volgende:
Of allebei misschien...
[..]
LOL

Die gasten denken echt in een circus te werken.

"oh jo we bellen gewoon ff het uitzendbureau. Geloof dat Randstad nog goede mensen heeft."

pi_6299950
Overigens een heerlijke datum voor ruziënde bewindslieden en volksvertegenwoordigers, zo met de uitvaart van prins Claus. Chapeau LPF'ers.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_6299957
Wijnschenk vertelde net, dat Bomhoff meer "fouten" bezat dan Heinsbroek en dat hij die liever zag vertrekken.
Met zo`n houding laat hij de regering springen.
When does the hurting stop ? ...
pi_6299959
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 21:06 schreef Meneer_Aart het volgende:
Als Heinsbroek gedwongen wordt om af te treden stapt Wijnschenk vermoedelijk uit de LPF-fractie. Samen met een stuk of wat 'getrouwen'. Geloof nooit dat CDA en VVD dan nog door willen met de LPF, ook al hebben ze dan nog een meerderheid.
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 21:12:08 #12
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_6299967
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 21:10 schreef Ryan3 het volgende:
De vraag is nu, begrijp ik, of het kabinet Balkenende deze nacht nog overleeft... En mijn mening is dat het zootje ongeregeld vandaag nog liever dan morgen wordt opgerold (sorry hoor...). Wat een losers.
Volgens mij willen VVD en CDA wel nieuwe verkiezingen. Zalm praat heel serieus en ernstig, maar volgens mij lacht hij 's avonds toch wel een beetje, wanneer hij in bed ligt.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_6299978
Laat die hele zooi maar ten onder gaan, de LPF heeft toch al meer schade aangericht dan dat het goed kan maken, ik vind het alleen lullig voor herben die in mijn ogen de enige goede fractievoorzitter van de LPF was.
pi_6299988
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 21:11 schreef Meneer_Aart het volgende:
Overigens een heerlijke datum voor ruziënde bewindslieden en volksvertegenwoordigers, zo met de uitvaart van prins Claus. Chapeau LPF'ers.
Idd Claus ligt koud onder het maaiveld of het gaat weer in de vierde versnelling verder. Je krijgt er hoofdpijn van... De rillingen lopen over mijn rug...
I´m back.
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 21:14:11 #15
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_6300008
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 21:11 schreef Meneer_Aart het volgende:
Dit is inderdaad ongelofelijk. Nederland is in rouw en de heren rollen vechtend over straat.
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_6300020
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 21:10 schreef Ryan3 het volgende:
De vraag is nu, begrijp ik, of het kabinet Balkenende deze nacht nog overleeft...
De vraag is inderdaad of het kabinet Balkenende deze nacht overleeft. Waarschijnlijk nog wel, maar daarna wordt de vraag of het kabinet morgen overleeft (de LPF-fractievergadering). En daarna wordt de vraag of het kabinet zaterdag wel overleeft (de LPF-ledenvergadering). Dat dit kabinet er over een week nog zit lijkt me al praktisch uitgesloten.
pi_6300042
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 21:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Idd Claus ligt koud onder het maaiveld of het gaat weer in de vierde versnelling verder. Je krijgt er hoofdpijn van... De rillingen lopen over mijn rug...

Tja, Balkenende heeft wel toegezegd dat het kabinet vanavond niet zal vallen, op zo'n dag als deze kan hij niet met zo'n mededeling langs de konigin
pi_6300055
Deze tragi-komedie heeft nu wel z'n langste tijd gehad.
pi_6300063
Allebei
pi_6300078
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 21:14 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

De vraag is inderdaad of het kabinet Balkenende deze nacht overleeft. Waarschijnlijk nog wel, maar daarna wordt de vraag of het kabinet morgen overleeft (de LPF-fractievergadering). En daarna wordt de vraag of het kabinet zaterdag wel overleeft (de LPF-ledenvergadering). Dat dit kabinet er over een week nog zit lijkt me al praktisch uitgesloten.

En dus, als schaker, zou ik zeggen, geef de partij maar op... Bespaar ons de ellende, want hier kan je niet eens goeie satire meer over maken...
I´m back.
pi_6300096
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 21:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En dus, als schaker, zou ik zeggen, geef de partij maar op... Bespaar ons de ellende, want hier kan je niet eens goeie satire meer over maken...

pi_6300109
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 21:15 schreef erikh het volgende:

[..]

Tja, Balkenende heeft wel toegezegd dat het kabinet vanavond niet zal vallen, op zo'n dag als deze kan hij niet met zo'n mededeling langs de konigin

Het ligt alleen niet in zijn handen (we hebben Zalm ook nog)... Wat een arme sukkel is hij toch... Als dit kabinet valt kan ie beter ook maar een baan in de VS gaan zoeken, als je het mij vraagt...
I´m back.
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 21:19:43 #23
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6300119
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 21:18 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

[afbeelding]

pi_6300179
Mijn visie:

Hoogendijk is de parasiet binnen de LPF. Maar wel een slimme, hij heeft geen uitstraling en bedacht dat hij een gezicht nodig had, aldus wordt wijnschenk aangetrokken als 'puppet' van Ferry Hoogendijk. Heinsbroek ook al niet 1 van de slimste gokte dat hun het 'winners' clubje zouden worden en schuurde ook tegen hun aan, aldus een drie eenheid geboren die wel even zou bepalen hoe het verder moest met de LPF. Winnie had het door en kon dat niet verkropen en ook al had ze gelijk, door haar hysterische gedoe kon ze haar gelijk niet krijgen, in combinatie met een stukje powerplay van Hoogendijk.

In een politieke partij heb je niet 1 leider en ook al wil Hoogendijk dat zijn, dat zal hem dat niet lukken maar wel de ondergang van de LPF betekenen.

Pim was een intelligente vent, maar mensenkennis had ie niet!

pi_6300184
Het kabinet laten vallen lijkt mij het minst logisch.
Dan komen er nieuwe verkiezingen en daar heeft de LPF niets aan.
En de vraag is nog maar of de vvd er wat mee opschiet.
De VVD kan in dit kabinet het meest van z`n programma verwezelijken.
Ieder ander kabinet is voor de vvd minder aantrekkelijk gezien hun geringe winst in de peilingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')