abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 oktober 2002 @ 00:15:36 #2
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6201967
Even het plaatje erbij....

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_6202175
Het was mij een waar genoegen om de verslagen weer te lezen! Kom maar op met die irritaties. Het wordt steeds beter.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_6202264
Margriet is aan het huilen! wat is gebeurd ?
Een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij :)
pi_6202337
waarom moesten geesje en mustapha naar de dagboekkamer .. het heeft volgens mij iets met ting te maken?? waarschijnlijk ruzie gehad tijdens hun uitje naar de studio?
  donderdag 10 oktober 2002 @ 01:07:44 #6
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6202944
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 00:29 schreef late_vogel het volgende:
Margriet is aan het huilen! wat is gebeurd ?
Zit je op de streams dan? Verslagje please!!!!
  donderdag 10 oktober 2002 @ 01:10:01 #7
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6202993
Ik weet het niet 100% zeker, maar de discussie vanavond ging over Stefan. Judith zei op een gegeven moment tegen Margriet (die in de stress zat vanwege Stefan) "Ja, dat krijg ja als je van iemand houdt!"

Komt nog bij dat tijdens het hele gesprek duidelijk werd (vond ik) dat Margriet echt behoorlijk gek op Stefan is. Ik heb alleen niet gehoord of ze dat ook daadwerkelijk heeft uitgesproken.

pi_6203019
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 01:07 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zit je op de streams dan? Verslagje please!!!!

Ik zie alleen margriet huilen en zakdoekje erbij maar heb helaas geen geluid
Een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij :)
  donderdag 10 oktober 2002 @ 02:24:10 #9
6941 APK
Factual, I think.
pi_6203861
Bedankt allemaal, ik heb genoten.

Heerlijk, wat een suspense.
Mustapha en Margriet in tranen blijkbaar.
Het leukste vind ik dat niemand weet waarom precies.

Het gaat beter met BB.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_6204530
Margrieth werd inderdaad even toegesproken door Judith (vooral) en Daniela.. (gelezen op MW) En ik moet zeggen dat ik het jammer vind dat Margrieth daar ook aan toegegeven heeft en zich voor bepaalde dingen heeft veronschuldigd, waardoor het lijkt alsof zij de zwakste is. Terwijl ik toch echt vind dat zij een sterke vrouw is ook al heeft ze die onzekerheden.

Het punt met die enge Judith is dat ze gewoon alles onder controle probeert te krijgen. Ze moet en zal haar gelijk krijgen. Maar van mij krijgt ze dat in ieder geval niet. Kijkt die trut nou eigenlijk ooit naar haar zelf? Tuurlijk, ze zal heus wel realiseren dat ze niet perfect is, maar ik geloof niet dat ze doorheeft dat het een gigantisch bazig zeikwijf is. Bah, ik kan 'r echt niet uitstaan.

Bedankt Mediawatchers en Jappie voor de tip.

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_6204857
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 08:12 schreef ruby het volgende:
Margrieth werd inderdaad even toegesproken door Judith (vooral) en Daniela.. (gelezen op MW) En ik moet zeggen dat ik het jammer vind dat Margrieth daar ook aan toegegeven heeft en zich voor bepaalde dingen heeft veronschuldigd, waardoor het lijkt alsof zij de zwakste is. Terwijl ik toch echt vind dat zij een sterke vrouw is ook al heeft ze die onzekerheden.
Ik heb het ook even gelezen en ben het helemaal met je eens. Margriet moet gewoon lekker zichzelf blijven en niet veranderen om de goedkeuring van Judith te krijgen.
Zoals het uitspreken van ergernissen tegenover Stefan; ik zou ook m'n mond houden en denken: wat een zielig gedrag, maar ík trap er niet meer in.
In bepaalde situaties heeft het geen zin om het uit te praten, dit gedrag van Stefan is er 1 van.

Judith gaf aan nu anders over Margriet te denken, tuurlijk, ze huilde en was even de weg kwijt.
En Judith zal haar de juiste weg wel even wijzen.
Bah!

Alle streamers weer bedankt!!

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_6207430
Hebben alle bewoners het huis verlaten?

(hoe komt het dat er geen streams meer zijn?)

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  donderdag 10 oktober 2002 @ 11:54:53 #13
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6207548
Moes heeft vannacht het huis overgenomen, terwijl iedereen aan het slapen was.

Hij heeft de bewoners ontvoerd en wil in ruil voor de bewoners , het geldbedrag nu al hebben.

Uit geheime bronnen is er vermeld dat judith overleden is aan dropvergiftiging.
Heeft moes er wat mee te maken?
En staat arthur achter moes of grijpt hij in als ex-politieagent?

pi_6207578
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 11:54 schreef IfULikeMe het volgende:
Moes heeft vannacht het huis overgenomen, terwijl iedereen aan het slapen was.

Hij heeft de bewoners ontvoerd en wil in ruil voor de bewoners , het geldbedrag nu al hebben.

Oké maar nu even serieus, wat is er aan de hand?
Heeft iemand vrijwillig het huis verlaten oid?

donderdag 10 oktober 2002 @ 12:02:27 #15
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6207658
Ik weet het ook niet

Maar vannacht zijn er wel dingen gebeurd, die tot vrijwillige exit kunnen leiden.
Maar niemand weet wat er gebeurd is.
En niemand weet of moes in de tuin is blijven slapen(want anders is hij al doodbevroren)

Ik vind het allemaal vaag wat er is gebeurd vannacht.

BB doet zo geheimzinnig
en de bewoners ook nog

donderdag 10 oktober 2002 @ 12:03:02 #16
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6207670
Dus het is een kwestie van geduld
pi_6207690
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 12:02 schreef IfULikeMe het volgende:
Ik weet het ook niet

Maar vannacht zijn er wel dingen gebeurd, die tot vrijwillige exit kunnen leiden.
Maar niemand weet wat er gebeurd is.
En niemand weet of moes in de tuin is blijven slapen(want anders is hij al doodbevroren)

Ik vind het allemaal vaag wat er is gebeurd vannacht.

BB doet zo geheimzinnig
en de bewoners ook nog

Hoe weet je dat de bewoners geheimzinnig doen zonder streams?
  donderdag 10 oktober 2002 @ 12:08:53 #18
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6207786
Vannacht
pi_6207804
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 12:08 schreef IfULikeMe het volgende:
Vannacht
Oke.
  Moderator donderdag 10 oktober 2002 @ 12:13:24 #20
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6207864
Volgens de BB-site is er vanochtend niets aan de hand, behalve dat men wat zenuwachtig is voor de Exit. Men is wakker gemaakt met Ïch bin wie du" blablabla..

Wat wel uit de streamverslagen blijkt (bedankt streamers!) is dat er tijdens de zwakste schakel dingen zijn gebeurd die aan het door-etteren zijn.
Wat ik tussen de regels door meen te lezen, is dat Mus zich weer lullig gedragen heeft tov Margriet. Maar wat er precies is voorgevallen....

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 10 oktober 2002 @ 12:15:21 #21
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6207910
maar dat is juist de bedoeling van de zwakste schakel.
Niet aardig tegen elkaar zijn.(hihi)
  donderdag 10 oktober 2002 @ 12:16:02 #22
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_6207929
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 12:13 schreef Gert het volgende:
Wat ik tussen de regels door meen te lezen, is dat Mus zich weer lullig gedragen heeft tov Margriet. Maar wat er precies is voorgevallen....
Ik kreeg juist het idee dat het net andersom was, waardoor M. boos werd op Margriet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_6208098
Trouwens wel super irritant van BB dat ze dus helemaal niets mogen zeggen over de zwakste schakel terwijl daar dus dingen zijn gebeurt die een hoop impact op de mensen heeft gehad. Nu moeten ze hun gevoelens opkropen tot vrijdagnacht. Grote kans dat het bij een hoop dan of: de ergste iritatie dan al weg is, of: dat er een bom ontploft.
Waarschijnlijk het eerste omdat een hoop mensen inmiddels al een gesprekje in de dagboekkamer hebben gehad.
Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
  donderdag 10 oktober 2002 @ 12:26:17 #24
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6208183
Het gaat er gewoon om dat er niet mag worden verraden wie er gewonnen heeft en dat lijkt me vrij logisch. Ook mogen ze niet vertellen wie als eerste werd weggestemd enzo. Allemaal om de mensen toch maar in spanning te houden voor morgenavond half 10!
pi_6208260
Ja ik begrijp het wel maar ik vind het gewoon jammer. Ze moeten zich nu zo inhouden terwijl het waarschijnlijk wel hele leuke beelden zouden kunnen opleveren.
Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')