Wie vult het aan?
En hier beginnen over downloaden, is OFFTOPIC.
Je houdt je cd's op alfabetische volgorde, maar inmiddels duurt het zo lang om er een paar tussen te zetten dat je het eenmaal per maand doet
Je vindt in je collectie een geweldige cd terug die je na aankoop maar eenmaal geluisterd hebt omdat je alweer wat nieuws had
quote:Had ik idd met de eennalaatste van Live ..
Op zondag 29 september 2002 22:58 schreef Grobbel het volgende:
Je hebt net een CD gekocht waarbij je er achter komt dat die 2 maanden later in een geremasterde versie met bonustracks opnieuw wordt uitgebracht.
quote:Dat is irritant!! Dat heb ik al heel vaak gehad... Wat ook vaak gebeurd is dat er een bonus cd bij zit, die is dan natuurlijk niet los te krijgen
Je hebt net een CD gekocht waarbij je er achter komt dat die 2 maanden later in een geremasterde versie met bonustracks opnieuw wordt uitgebracht.
quote:Haha, al een aantal keer gehad ja... en dat dan de Remaster nog goedkoper is ook.
quote:"alles!!!"
Op zondag 29 september 2002 23:02 schreef Major_Star het volgende:
Je staat in de winkel en je weet niet meer wat je wou kopen...
quote:Aha, dat ken ik wel.
Op zondag 29 september 2002 23:04 schreef calvobbes het volgende:Een mandje moet pakken omdat je de stapel niet 1 kunt dragen of niet meer makkelijk kunt zoeken.
quote:Yep, daarom staat nu alles in een Excelwerkblad die vervolgens is omgezet naar een Epoc-sheet op mijn Ericsson MC218. Tegenwoordig ga ik niet meer zonder dat ding op pad i.v.m. werk. Nu verdient de MC218 zichzelf mede terug bij de diverse platen en boeken'boeren'.
Op zondag 29 september 2002 22:55 schreef K3 het volgende:
Je koopt dezelfde CD twee jaar later nog een keer omdat-ie zo goed is en komt er pas na drie maanden achter dat je hem al had.
Nog iets zeer vervelends:
Je koopt een cd die vervolgens in een heruitgave of digipack extra nummers krijgt...aaaaaaaaaaaaaaaargh. Ik sprint overigens niet gauw meteen naar de winkel met koopzin als er iets nieuws komt om juist dit te vermijden.
Of je laat een cd staan omdat je denkt die al te hebben en je had hem even niet. (Komt de laatste jaren gelukkig niet meer voor)
Errug sneu is ook als je eindelijk de felbegeerde zeldzame cd hebt en je je cd speler enkele dagen aanliet met je felbegeerde CD erin. Thuisgekomen na enkele dagen werken elders is de cd kapotgesprongen van de hitte en kan je je cd-speler reinigen van de splinters
[Dit bericht is gewijzigd door hoppe op 29-09-2002 23:23]
quote:Van de radio hoor ik nauwelijks iets nieuws
Op zondag 29 september 2002 23:25 schreef spaceben het volgende:
Je hebt inmiddel zoveel cd's dat je niet meer weet welke je eigenlijk wilt gaan luisteren. Uiteindelijk zet je maar de radio aan, dan hoef je ook niet na te denken en te pakken...
Ik heb meestal tijdelijke manies van bepaalde stijlen of band waarna het ineens weer heel anders moet. Het komt soms voor dat een CD bij bij ruim een jaar ongedraaid in de kast staat...
Je kunt aan de volgorde van de cd's in de winkel precies zien welke er bij zijn gekomen sinds de vorige keer dat je er was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |